Miten joku ei muka löydä itselleen miestä?
Kommentit (32)
Ulkonäkö ja luonne ei riitä. Mä taas en ymmärrä, miten joku voisi haluta juuri minut mukamas.
Minulla ei ole miestä. Elämäni on kuitenkin hyvää ja en ole asiasta kehittänyt itselleni ongelmaa.
Olen suurimmaksi osaksi ihan tavallinen, työssäkäyvä ihminen ja suurimmaksi osaksi nätti.
Minua niin ärsyttää se, että jotkut tekevät elämäntavastani ongelman ja säälivät minua tai kohtelevat kuin olisin vain puoliksi ihminen. Nyt on 2000-luku kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 12:53"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 12:49"]
Ei minua ainakaan kukaan ole vielä löytänyt. t.mies
[/quote] Luultavimmin sinutkin on joku löytänyt, mutta sinulle vaan ei ole kelvannut. Turha muuta väittää.
[/quote]jankati jankati
Minä myönnän olevani luonteeltani todella vaikea ja ahdistun helposti ja olen varautunut (entiset suhteet ja pettymykset tehneet minusta tällaisen). En mahda itselleni mitään :( olen yrittänyt. Miehiä on paljon yrittämässä, mutta moni kakku päältä kaunis pitää minun kohdalla paikkansa. Ei kukaan halua tällaista vaikeaa, ahdistuvaa, "en mä tiedä" -naista.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 12:57"]
Minä myönnän olevani luonteeltani todella vaikea ja ahdistun helposti ja olen varautunut (entiset suhteet ja pettymykset tehneet minusta tällaisen). En mahda itselleni mitään :( olen yrittänyt. Miehiä on paljon yrittämässä, mutta moni kakku päältä kaunis pitää minun kohdalla paikkansa. Ei kukaan halua tällaista vaikeaa, ahdistuvaa, "en mä tiedä" -naista.
[/quote]
Oon samanlainen, enkä edes oikein käy missään. Ei kukaan oo tullut kotoa hakemaan.
Mitä sitä miehellä kun on yhdestä paskaläjästä eroon päässyt?
Minkäpä sille tekee kun ei ole kellekään kelvannut vaikka pitää kropastaan ja yleisestä siisteydestään huolta, yrittää olla avoin ja positiivinen yms... Kai jossain vaiheessa saa katkeroitua ja luovuttaa.
Menee se elämä yksinkin.
No, ne joista olen ollut kiinnostunut eivät ole kiinnostuneet minusta ja päinvastoin. En käy paljon missään ja kotoa ei kai hakemaan ole ketään tultu. Silloin kun käyn jossain huomaan, että saan katseita, mutta en lähesty ketään ja minuakaan ei kukaan lähesty, joten yksin olen saanut olla.
Ympärilläni on kuin näkymätön muuri. Välillä olen kovin yksinäinen asian takia, mutta en kai tarpeeksi, koska en ole asialle mitään tehnyt. Mitä nyt kokeillut nettideittailua, mutta ei sielläkään minusta kiinnostuneet ne/se, josta olisin itse kiinnostunut.
Se kun vaatimustaso on eri kuin oma taso.
Tyhmät naiset luulee, että hyville, komeille ja tasokkaille miehille riittää se, että nainen on korkeasti koulutettu. Vaikka muuten olisi tosi laiha, rinnaton, ei käytä meikkiä, hampaat yks risti kaks, käyttää terveyssandaaleja, on nipottaja ja siivousfriikki, haluaa paljon lapsia jne.
En minäkään ole ottanut ketä vaan. Esim tupakoivaa,alkoholisoitunutta,ei kouluttautunutta yms en huolisi ikinä mutta olen saanut ihan hyvän miehen. ammattivalittaja
Voi hellanlettas näitä aloituksia.