Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nordean luottokortti

Vierailija
20.08.2014 |

Aion nyt hankkia elämäni ensimmäisen luottokortin :) Eli mitä pitää ottaa huomioon? Lähinnä tarvitsen korttia,jotta voin uusia muutamia huonekaluja ilman rahan säästämistä.Paljonko kk lyhennys minimissään on vaikka 1000e ostoksille?

Nyt on kaikki neuvot tervetulleita :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla minimilyhennys on 50e riippumatta ostosten määrästä.

Vierailija
2/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis nyt nordean visa electron kortti,saako siihen liitettyä tuon luotto-ominaisuuden?Miten se käytännössä tapahtuu? saanko uuden kortin?tyhmiä kysymyksiä-tiedän ;) ja pitääkö siis päättää etukäteen tuo minimilyhennys? entä jos korttia ei käytä,onko jotain kk-maksuja silti?

Ja ennenkun kukaan älähtää,että katso nordean sivuilta niin joo,oon katsonut mutta siellä on kaikki niin monimutkaisesti selitetty ;) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy pankista. Jos on säännölliset tulot ja luottotiedot niin saat varmasti kortin. Minusta minimilyhennys on 5%, mutta itse maksan aina kaiken heti. Huomioi myös kortin mahdolliset kuukausimaksut.

Vierailija
4/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) :)

Vierailija
5/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 19:51"]

Mulla on siis nyt nordean visa electron kortti,saako siihen liitettyä tuon luotto-ominaisuuden?Miten se käytännössä tapahtuu? saanko uuden kortin?tyhmiä kysymyksiä-tiedän ;) ja pitääkö siis päättää etukäteen tuo minimilyhennys? entä jos korttia ei käytä,onko jotain kk-maksuja silti?

Ja ennenkun kukaan älähtää,että katso nordean sivuilta niin joo,oon katsonut mutta siellä on kaikki niin monimutkaisesti selitetty ;) ap

[/quote]

Electron ottaa rahat aina suoraan tililtä, eli se ei ole luottokortti. Pitää siis hankkia toisenlainen kortti.

Vierailija
6/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea lopettaa kohta yhteistyön Visan kanssa, pitää ottaa Mastercard.

Vierailija
7/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa nyt ettei mun tartte ihan näin tyhmänä sinne pankkiin mennä!! :( ap

Vierailija
8/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimilyhennys on 3 % luottorajasta, eli tonnin limiitillä minimilyhennys on 30 €/kk. Hakemus sun täytyy tehdä, työpaikka tai minimimäärä opintopisteitä pitää olla. Ei maksuhäiriöitä.

Vierailija
9/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sinne pankkiin ottaa palkkatodistus mukaan?

Vierailija
11/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi jos sulla on Nordeassa tili ja sinne tulee palkka, näkevät tilitiedoista. Muuten kyllä.

Vierailija
12/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:40"]Ei tarvi jos sulla on Nordeassa tili ja sinne tulee palkka, näkevät tilitiedoista. Muuten kyllä.

[/quote]

Niin siis palkkatodistusta. :)

Vierailija
13/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhennyprossa 3-100, jos jää luotolle saldoa niin tilinhoitomaksu on 2,50€ ja sitten toki luottokorko päälle.

Vierailija
14/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan Nordean verkkopankkitunnukset? Katso voisitko hakea korttia verkkopankin kautta. Itse tein niin jokunen vuosi sitten ja kortti tuli postissa.

Vierailija
15/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:43"]Lyhennyprossa 3-100, jos jää luotolle saldoa niin tilinhoitomaksu on 2,50€ ja sitten toki luottokorko päälle.

[/quote]

Minimilyhennys on se sovittu prosenttimäärä luottorajasta ja siihen sisältyy korko. Joka kk tulee siis maksettavaksi tietty vakiosumma. Tilinhoitomaksu tulee tähän päälle.

Vierailija
16/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs jos en käytä korttia kun pari kertaa vuodessa,täytyykö silti nuo em.maksut maksaa?

Vierailija
17/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:01"]entäs jos en käytä korttia kun pari kertaa vuodessa,täytyykö silti nuo em.maksut maksaa?

[/quote]

Jos olet kaiken luoton maksanut pois, ei sinun tietenkään tarvitse maksaa lyhennystä tai tilinhoitomaksuja. Ainoastaan vuosimaksu. Jos olet korttia käyttänyt etkä maksa kaikkea kerralla, joka kk pitää väh. se minimi + kulut maksaa.

Vierailija
18/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille! ap

Vierailija
19/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tiliotteessa näkyy, että on maksettu visalla? Miten luottokunnasta siirretään rahaa tilille, että saa laskuja maksettua? Limiitti.