Miten usein vaihdatte lakanat?
Minun tekisi mieli vaihtaa viikon välein, mutta en viitsi, kun pyykkitupa on koko kerrostalon yhteinen, joten aina oma vaivansa pestä pyykkiä. Yleensä vaihdan noin kahden viikon välien... Onko tuo mielestänne liian harvoin?
Kommentit (26)
Aika usein vaihdat. Itse pyrin kerran kuussa vaihtamaan, mutta usein saattaa olla parikin kk samat lakanat.
Viikon - kahden välein vaihdetaan.
Kerran viikossa. Tyynyn käännän puolessa välissä toisinpäin että saa puhtaan puolen.
Kaksi kertaa päivässä. Kuin hampaiden pesu.
Noin kahden viikon välein, joskus useammin koska elukat tuppaa nukkumaan siellä kans öisin.
Kerran viikossa. Kuukauden välein olisi jo aika yäk.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 11:11"]
[/quote]
Ihan samoin, paitsi puolessavälissä yötä vaihdan lakanan toisinpäin, jotta saan puhtaan puolen.
Marttaliiton ohjeilla menen: tyynyliinat viikottain, aluslakana kahden viikon ja pussilakana neljän viikon välein.
Ihme puhtausintoilijoita. Itse vaihdan 3 kertaa yössä ettei tule yäk hyi ihkuu täykkyy meikkii olo
Kahden viikon välein, tyynyliinat viikon välein.
Kahden viikon välein. Kesällä ja kipeänä ollessa tyynyliinat ja aluslakana viikon välein.
Kahden viikon välein. Kuukauden välein..yök, aika limasta...
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 11:11"]
[/quote]
Ihan samoin, paitsi puolessavälissä yötä vaihdan lakanan toisinpäin, jotta saan puhtaan puolen.
[/quote]
:D näin juuri!
Viikon välein ja pesutuvassa minäkin pesen, kuivaan ja mankeloin. Ei ole yhtään hankalaa.
Mielestäni hyvä väli. Joskus kesäkuumilla tekee mieli vaihtaa jopa viikoittain. Paljon löytyy muutkin, jotka vaihtaa paljon harvemmin.