Miten usein vaihdatte lakanat?
Minun tekisi mieli vaihtaa viikon välein, mutta en viitsi, kun pyykkitupa on koko kerrostalon yhteinen, joten aina oma vaivansa pestä pyykkiä. Yleensä vaihdan noin kahden viikon välien... Onko tuo mielestänne liian harvoin?
Kommentit (26)
Miehen mielestäö liian harvoin. Olen sanonut, että saa vapaasti vaihtaa niitä niin usein kuin haluaa, kyllä minä ne sitten pesen. INHOAN liinavaatteiden kanssa tappelua.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 11:38"]
Viikon välein ja pesutuvassa minäkin pesen, kuivaan ja mankeloin. Ei ole yhtään hankalaa.
[/quote]
Itse vaihdan aamulla, töiden jälkeen ja ennen nukkumaan menoa. Keskiyöllä herään kääntämään lakanan ja käyn tuulettamassa pihalla tunnin. Pesen lakanat yksikerrallaan pyykkituvassa 3km päässä, tuuletan pestyjä lakanoita pihalla ja mankeloin ja munkeloin muutaman tunnin.
jos jaksan niin yleensä viikon välein. joskus venyy jopa kuukauteen. tai puoleentoista.
Kesähelteillä vaihdoin viikon välein. Ei sitä voi jokapäivä lakanapyykkiä pestä... Talvipakkasilla vaihdan kuukauden välein. Tyynyliinat kyllä saatan silti vaihtaa viikon välein.
Että vähän sillain fiiliksen mukaan.
Tänään.