Alapään herpes
Auttakaa! Tää vie mun mielenterveyden. Sain vuosi sitten uudessa suhteessa herpeksen alapäähän miehen huuliherpeksestä. Se oli mulle ihan kamala paikka, josta kävin juttelemassa mm. sairaanhoitajan kanssa. Nyt suhde päättyi ja pelkään että olen tämän takia loppuelämäni yksin. Olen "normaalioloissa" iloinen ja positiivinen, sosiaalinen ja ulkoisesti ihan nätti ( en sano korostaakseni itseäni, vaan kertoakseni faktat). Nyt mietin että miten miehet ottaa tämän, onko toivoakaan saada enää koskaan parisuhdetta? Tiedän että maailmassa on varmasti isompiakin huolia, mutta tämä vie minut ihan pohjalle :/
Kommentit (26)
Aamiaismajoitus lasten kanssa hotellissa
Kannattaa pestä kunnolla saippualla
Minulla tarttui myös miehen huuliherpeksestä. On oireillut 7 vuoden aikana lievästi kaksi tai kolme kertaa. Tiedän että voi olla molenella pahempikin, että onni onnettomuudessa, mutta suoraan sanottuna olen unohtanut koko jutun.
Huuliherpestä minulla ei ole koskaan ollut, mutta siihen nähden miten yleinen se on ja että se tarttuu myös genitaaleihin, väittäisin että tämä riesa on valtavan paljon yleisempää kuin ihmiset edes tajuavat tai kehtaavat sanoa.
Deittailin hetken herppesnaisen kanssa. En antanut suuseksiä vaikka pidänkin siitä. Mutta ajattelin että jos jäädään kimppaan niin mitä se herppes haittaisi jos sen vaikka saisikin.
Ei kuitenkaan jääty kimppaan, daami osoittautui hysteerikoksi. Mutta ei erottu pöpön vuoksi, eikä minua hienon naisen viat haittaa.
Hyi helvetti. Kukaan ei halua olla ihmisen kanssa jolla härpes.