Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä helkkaria teemme huomenna. pitäisi mennä anoppilaan kyllää syömään, mutta mulla on maha aivan kuralla.

Vierailija
04.04.2026 |

varpusparvi lentänyt pönttöön tänään valehtelmatta 10 kertaa. Ihmettelen, että tuota tavaraa ylipäätänsä riittää noin paljon. Taustatietona, appiukko on sydänsairas ja toipunut juuri keuhkokuumeesta. eli uskaltaako mennä kylään huomenna ollenkaa? Minä en rehellisesti sanottuna nyt ole varma johtuuko tämä runsaasta alkoholin käytöstä vai vatsataudista. muu perhe on oireeton, mutta mun maha alkoi huutaa nytkin tätä kirjoittaessa.... Lienee viisainta perua huominen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ette mene. PISTE.

Vierailija
2/9 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma johtuuko tämä runsaasta alkoholinkäytöstä :D. Myös runsaasti juova voi saada tavallisen vatsataudin. Älkää menkö tartuttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä pitää kysyä vai mitä? Laita vaippa.

Vierailija
4/9 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök mikä wt

Vierailija
5/9 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat aamulla, tai miehesi/vaimosi soittaa, kumman vanhemmat nyt sattuvat olemaan, ja sanottem ettette nyt tule, kun paska nyt lentää kuin varpusparvi. On se kumma, kun ei tuon vertaa osata.

Vierailija
6/9 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti asiaa aamulla uudestaan. Jos olet edelleen kipeä, ilmoita, että et halua tartuttaa vanhuksille vatsatautia, joten jäät kotiin.

Jos loukkaantuvat, sano, että et vihaa heitä ihan niin paljon, että kuolemantaudin heille haluaisit tartuttaa.

Vierailija
7/9 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö siellä pelkkää eitä.

Vierailija
8/9 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sä menet blöräyttämään anoppilan pöntön ihan paskaroiskeille, etkä tartu vessaharjaan, syytät myös mämmiä tilanteesta.

Vierailija
9/9 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan. Rappaat pöntön aivan tukkoon samalla