Olenko kauhea ihminen?
Tutustuin alkuvuodesta mukavanoloiseen mieheen netissä ja siitä juttumme lähti. Puhuimme päivittäin puhelimessa ja viestittelimme. Hän on armeijassa ja sai lomaa treffejämme varten. Tutustumisestamme lähtien olemme nähneet aina hänen lomillaan, mökkeilleet, olleet minun tai hänen kotipaikkakunnallaan ja hän tapasi paljon ystäviäni kuten minä hänen. Varsinkin hänen kaverinsa kehuivat kuulleensa minusta paljon, kuinka mukava ja kaunis olen. Puheissaan mies antoi koko ajan olettaa, että meillä olisi jotain tulevaisuutta. Noh toisin kävi - viikko sitten hän myönsi että hänellä on ollut jo pidemmän aikaa toinen nainen kuvioissa, lopetin jutun siihen ja luulin päässeeni siitä yli, mutta tänään he julkaisivat sosiaalisessa mediassa olevansa parisuhteessa. Tuntui kuin matto olisi vedetty altani. Haluaisin vain kostaa, sillä hän teki väärin niin minua kuin uuttakin kohtaan. Olenko kamala ihminen, jos väitän että sukupuolitautitesteissä minulta löydettiin klamydia? Harrastimme aina suojaamatonta seksiä. Haluaisin niin hänen kuumottelevan. Mielipiteitä?
Nolaat vain itsesi. Mieti nyt mitkä naurut he saavat kun miehellä ei ole klamydiaa ja sinulla heidän tietojensa mukaan on. Siinä sitten naureskelevat miten mies onkaan ollut niin tyhmä että on kuppaiseen huoraan langennut