Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi komea mies haluaa minua?

Vierailija
20.09.2014 |

Olen niin ruma ja ainakin omituisen näköinen, että en ymmärrä miksi joku niin komea mies nyt piirittää minua. Tuntuu pahalta kun ihminen tahraa itsensä huomioimalla minunlaistani, kun kymmenen kertaa parempiakin on tyrkyllä... Minua ahdistaa olla niin komean miehen huomion keskipiste. Varmaan joku muu voisi olla imarreltu, mutta en minä. Ahdistaa niin paljon.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta halusi kerran yksi törkeän hyvännäköinen seksiä. Kaikkein hämmentävintä oli se, että hän oli niin ystävällinen ja utelias/ kiinnostunut minusta. Ehkä oli joku narsisti.

Vierailija
22/26 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ruma nainen joka olen ihan naimisissakin komean miehen kanssa. Ei kaikki komeatkaan ole ulkonäkökeskeisiä. Eikä yleensäkään sellaisia kuin moni luulee, naistenmiehiä jotka juoksee baareissa iskemässä hyvännäköistä panoseuraa. Esim. oma mieheni on nörttityyppinen eikä ole koskaan välittänyt baareista, eikä yhden illan suhteista. Ja silloin kun on halunnut seurustella, on etsinyt ensisijaisesti mukavaa ja älykästä naista, ulkonäöllä ei niin kauheasti väliä (niin ruma ei saa kuitenkaan olla että lapset pelkää :D ).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sä et halua sitä. Se on tottunut saamaan kaikki vaan sormiaan napsauttamalla ja nyt ei saakaan. Se saalistaa. Antaudu sille niin se jättää sut rauhaan.

Vierailija
24/26 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:56"]

Komeakin mies on yksinäisempi kuin ruma nainen. Mies ei ehkä tiedosta tasoaan.

-Mies 29v-

[/quote]

Sinun jos jonkun luulisi tietävän että miehen tason määrittää käytännössä vain raha ja valta. Komeus on kuin auton lisävarusteet, ei niillä halvasta hienoa tule.

Vierailija
25/26 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenmiehet piirittää kaikkia. Ei niiden valloitukset ole pelkästään seksipommeja...

Vierailija
26/26 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä voi olla sairas fetissi rumasta naisesta. Ajatus ruman naisen jyystämisestä jäytää niin kauan kunnes toteuttaa sen käytännössä. Lisäksi saa psyykkistä tyydytystä kun huomaa, että ruma nainen alkaa innostua hänestä, jolloin voikin sitten tehdä lemppaus-katoamistemppunsa. Tietenkin aikansa jyystettyään.