Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi komea mies haluaa minua?

Vierailija
20.09.2014 |

Olen niin ruma ja ainakin omituisen näköinen, että en ymmärrä miksi joku niin komea mies nyt piirittää minua. Tuntuu pahalta kun ihminen tahraa itsensä huomioimalla minunlaistani, kun kymmenen kertaa parempiakin on tyrkyllä... Minua ahdistaa olla niin komean miehen huomion keskipiste. Varmaan joku muu voisi olla imarreltu, mutta en minä. Ahdistaa niin paljon.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa missä piirittää, baarissa nyt vai?

Vierailija
2/26 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeakin mies on yksinäisempi kuin ruma nainen. Mies ei ehkä tiedosta tasoaan.

-Mies 29v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks et anna vekotinta, sen kerran ku saisit, vaikka sitten kuppasta ukkomiestä.

Vierailija
4/26 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoituksen sana, eli pientä skeptisyyttä kannattaa noudattaa jos joku mies PIIRITTÄÄ. (Erityisesti jos mies on varattu.) Minä uskon, että jos mies oikeasti välittää, hän ei piiritä aggressiiivisesti.  

Ikävästi tulee mieleen ihmiset, jotka haluaa kumppaninsa olevan vaatimattoman näköisiä ja epävarmoja ja itse ovat suorastaan röyhkeän itsevarmoja. Usein kotona tilanne onkin se, että toisella on henkinen kuristusote, orjuutus-, mitätöinti- ja alistusmeininki. 

Vierailija
5/26 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin välillä ihan samaa. En nyt suorastaan ole ruma, mulla on omalla tavallaan ihan kauniit kasvotkin (mut ei niin kovin "modernin" kauneusihanteen mukaiset), ja on mulla pitkät sääret ja hyvä vyötärö-lantio -suhde, mutta siihen se vähän jääkin. Oon kuitenkin vähän rupsahtanut kolmekymppinen yh-äiti, jolla on jo ryppyjäkin, ja tissit roikkuu ja raskausarpia on ja ylipainoa 15 kg. Ja kuitenkin älyttömän komea, pitkä, lihaksikas mies on ottanut mut kohteekseen. Ja se oli ihan aitoa ihastumista mun ulkonäköön sen puolelta ihan ensitapaamiselta, ja sitten myöhemmin myös persoonaani, kun ollaan opittu tuntemaan. En käsitä, mut en nyt valitakaan.

Vierailija
6/26 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:48"]Olen niin ruma ja ainakin omituisen näköinen, että en ymmärrä miksi joku niin komea mies nyt piirittää minua. Tuntuu pahalta kun ihminen tahraa itsensä huomioimalla minunlaistani, kun kymmenen kertaa parempiakin on tyrkyllä... Minua ahdistaa olla niin komean miehen huomion keskipiste. Varmaan joku muu voisi olla imarreltu, mutta en minä. Ahdistaa niin paljon.
[/quote]

Olen vähän yllättynyt siitä miten rumaksi ihmiset olethyvin pinnallinen. Pinnallisuus on yleensä hyvin kauniiden ja nuorien helmasynti.

Itse "ongelmaan".
Voisiko olla ettei mies ole pinnallinen ja katsoo ihmisiä ihan muilla mittareilla kuin ulkonäöllisillä? Tämä on ihan mahdollista tietyissä piireissä ja jo tietyn iän ohittaneilla ihmisillä. Se kaikki miehet tahtoo panna kaikkia kauniita naisia vaan nyt on yksi AV:n levittämistä harhoista.

Vaikka et olisikaan mittareilla katsottuna suoraan kaunis, on siinä ruman ja kauniin välillä aika monta muutakin asteikkoa ja jokaisen ihmisen oma maku luokittelee hyvin pitkälle sen mihin päähän asteikkoa livut. Esimerkki mauista elävästä elämästä: oma kauneusihanteeni on Liv Tyler ja Täydelliset naiset Gabby tyyppiset sirot korkeaposkipäiset naiset enkä voi käsittää miksi mun mies ihastelee taas jotakin pyöreänaamasia hollywoodtähtiä. Minusta ne naiset on poikkeuksetta seinäruususia muihin hollytähtiin verrattuna, mutta ei, niin se mies vaan tykkää pyöreästä kasvomuodosta joka minulla itsellänikin on ja oon aina ärsynnyt kasvojani. Soikea tai sydän olisi ollut mulle itselle mieluinen.

Tässä valossa on aika tyhmää siis kyseenalaistaa toisen makumieltymykset. Yritä säkin nähdä sen ulkonäön ohi. Jos se onkin mukava mies.

Vierailija
7/26 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlainen tilanne.. Itsellä lähes 15kg ylipainoa ja eräs ihanuus vaikuttaa hyvinkin kiinnostuneelta.. Lähinnä tulee välillä vaan mieleen että vi**uileeko vaan.. Ja jos näyttäisin itse kiinnostukseni niin nauraisiko paskaiset naurut..

Vierailija
8/26 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:56"]

Komeakin mies on yksinäisempi kuin ruma nainen. Mies ei ehkä tiedosta tasoaan.

-Mies 29v-

[/quote]

tai sitten olet omaperäisellä tavalla hyvänäköinen etkä sinä ap  tiedosta sitä.

Vierailija
9/26 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sairaita viestejä. Tiedän kaksi pitkää avioliittoa, joissa mies on suoranainen adonis ja vaimot ylipainoisia meikkaamattomia tavallisia harmaita hiirulaisia. Luonteeltaan ovat sitten uskomattoman kauniita.

Ei minuakaan säväytä perinteisesti ajatellen komeat miehet. Ulkonäön suhteen riittää kun miestä jotenkin jaksaa katsella. Muut avut on ne jotka minua kiinnostavat. Voisin kuvitella että tämä toimii toisinkin päin.

Vierailija
10/26 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko joku vedonlyönti? Mutta tuskin niin ruma olet. Kokeile nyt ihan mielenkiinnosta kerrankin komeaa. Mutta älä ylläty, moni kakku päältä kaunis...

Vierailija
11/26 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:48"]

Olen niin ruma ja ainakin omituisen näköinen, että en ymmärrä miksi joku niin komea mies nyt piirittää minua. Tuntuu pahalta kun ihminen tahraa itsensä huomioimalla minunlaistani, kun kymmenen kertaa parempiakin on tyrkyllä... Minua ahdistaa olla niin komean miehen huomion keskipiste. Varmaan joku muu voisi olla imarreltu, mutta en minä. Ahdistaa niin paljon.

[/quote]

nyt vittu, äkkiä! ilmianna se poliisille seksuaalisesta ahdistelusta.  

ja sitten menet hoitoon.  

Vierailija
12/26 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole sen tasoinen jos et pysty käsittelemään asiaa.  

kerro sille että lopettaa koska olet alempitasoinen.  

Vierailija
13/26 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa arvostaa itseäsi. Ei tämä mies ole varmankaan yhtään sinua kummempi luulet vaan! Ei muuta kun anna palaa!!

Vierailija
14/26 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko näihin kehujenkalasteluketjuihin. 

Vierailija
15/26 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun itse tiedostat olevas ruma bubiruusu, joka kelpaa korkeintaan näille varatuille naissankareille.

Vierailija
16/26 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu minä en kalastele mitään kehuja! Ettekö muka ikinä ole nähneet ulkonäöltään epäsuhtaisia pariskuntia? Kyllä se oikeasti ahdistaa kun kerrankin elämässäni joku mies huomioi minut ja sekin on liian hyvä ollakseen totta! Halusin vaan purkaa ahdistustani tänne mutta eihän se käy kun te kusipäät alatte heti määkiä!!!

Vierailija
17/26 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:08"]No vittu minä en kalastele mitään kehuja! Ettekö muka ikinä ole nähneet ulkonäöltään epäsuhtaisia pariskuntia? Kyllä se oikeasti ahdistaa kun kerrankin elämässäni joku mies huomioi minut ja sekin on liian hyvä ollakseen totta! Halusin vaan purkaa ahdistustani tänne mutta eihän se käy kun te kusipäät alatte heti määkiä!!!
[/quote]

Hakeudu hoitoon idiootti.

Vierailija
18/26 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:08"]

No vittu minä en kalastele mitään kehuja! Ettekö muka ikinä ole nähneet ulkonäöltään epäsuhtaisia pariskuntia? Kyllä se oikeasti ahdistaa kun kerrankin elämässäni joku mies huomioi minut ja sekin on liian hyvä ollakseen totta! Halusin vaan purkaa ahdistustani tänne mutta eihän se käy kun te kusipäät alatte heti määkiä!!!

[/quote]

Mää, mää, mää, vai sittenkin sää, sää ja sun rumuutes. Työnnä pää perseeseen, hypi yhdellä jalalla ja vislaa.

Vierailija
19/26 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miesparka minkä psykon iski, ruman lisäks vielä hullun.

Vierailija
20/26 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteesi. Itse läskinä ja raskausarvilla varustettuna riipputisseillä suorastaan oksettaa katsoa peiliin. Sitten parikymppinen adonis, jonka jalkoihin lankee koko kaupungin nuoret haluaa minut. Kehuu minua ja vähättelee niitä nuoria kauniimpia. En uskonut ja häpesin vartaloani. Hän otti kädet pois ja nosti pääni ja pyysi katsomaan silmiin "olet kaunis juuri tuollaisena"

En uskonut :(

Usko sinä nyt, että tuo komea mies voikin pitää sinua kauniina, vaikka et itse pidä :) kauneus, kun on katsojan silmissä.