Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukkukaa mua

Vierailija
20.09.2014 |

Mulla on hyvä parisuhe, lspsia, vakaa työ ja riittävästi rahaa, mutta ilmeisesti en niitä ansaitse tai jotain muuta on pielessä. Hauku siis minua. Kylve minuun epäilyksen siemen parisuhteeni tai työni kestävyysestä tai muuta vastaavaa. En ansaitse tätä onnea. En ole tehnyt mitään sen eteen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pallero <3 Älä ole niin ankara itsellesi.

Vierailija
2/8 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Mulla samat, mutta en tunne huonoa omatuntoa, nautin. Tee säkin niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti vielä kun voit, kyllä sullaki kohta mies pettää ja kaikki menee vituiks.

Vierailija
4/8 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset haukkuvat liikaa toisiaan:< jos et ole tyytyväinen elämääsi, muuta sitä! Mitä jos menisit vapaaehtoiseksi spr:lle tms, aloittaisit uuden harrastuksen, pitäisit huolta lähimmäisistäsi, urheilisit enemmän, ponnistelisit työn suhteen jne jne.

Vierailija
5/8 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi käy dippaamassa kikuliaan naapurin rouvan turpeaan tuheroiseen. Saat sukupuolitaudin, kaikki tietävät asiasta ennen sinua. Menetät työsi yllättäen, et usko kuukausiin, mitä oikein tapahtui. Happy now? :)

Vierailija
6/8 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on toistaiseksi havaitsematon syöpä, miehesi menettää järkensä aivorappeuman ansiosta ja lapsesi tulevat kuolemaan ruokamyrkytykseen metsässä - ja heitä ei löydetä koskaan, sillä sudet söivät heidät.

Tarpeeksi ilkeää?

Vierailija
7/8 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y-vitun-hyy. Nauti elämästäs horo.

Vierailija
8/8 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot hirvee jyystösika!! Muuminnussija! Et varmaan saa ku kaks miesten punnerrusta, ja koskas viimeks oot tyhjentäny likakaivon????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi