Loukkaantuisitteko jos miehenne lähtisi viettämään iltaa...
ja olisi illan samassa seurueessa exänsä kanssa? Tiesi etukäteen siis exän olevan paikalla mutta ei kertonut sinulle. Jutelleet illan aikana ja tarkoitus ollut mennä saunomaankin porukalla, mutta tulee sitten kuitenkin kesken illan kotiin. Mies ei aluksi mainitse asiasta sinulle mitään. Kertoo vasta paljon myöhemmin. Exää kohtaan vanhoja tunteita todennäköisesti vielä vähän jäljellä. Miten suhtautuisitte? - Surullinen olo-
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 13:03"]Loukkaantuisin. lieventävä asianhaara olisi toki tuo että on tullut aikaisemmin kotiin
[/quote]
Minäkin loukkaannuin tosi paljon. Miehen mielestä loukkaannuin ihan turhaan. Sanoo vain etteihän tehnyt mitään pahaa...
Riippuu ihan täysin millaiset välit sen exän kanssa on. Minulle exät on hyviä kavereita ja heidän uusien tyttöystävienkin kanssa ollaan kavereita. Exä on yleensä syystäkin ex, enkä itse osaisi edes uudelleen eron jälkeen ihastua. Siksi luotan muihinkin ja voin aivan hyvin päästää miehen vaikka exän kanssa kahdestaan jonnekin tuntematta mustasukkaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 12:34"]oli mun kaverin nimi koulussa.
Aika harvinainen? En ole kuullut sen koommin kenelläkään.
Arvaa kiusattiinko nimen takia.
[/quote]
Tätini koira
[/quote]
Oletko lapseni? :)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 12:34"]oli mun kaverin nimi koulussa.
Aika harvinainen? En ole kuullut sen koommin kenelläkään.
Arvaa kiusattiinko nimen takia.
[/quote]
Tätini koira
[/quote]
Oletko lapseni? :)
[/quote]
Kummallista, tämä heitti tämän ihan väärään ketjuun. En ole tälläistä ketjua edes avannut???
En loukkaantuisi. On exänsä kanssa hyvissä väleissä ja mitään tunteita ei todellakaan ole kummallakaan. Mistä tiedät, että miehelläsi on vielä tunteita exää kohtaan? Kauan erosta? Tuo ei kyllä kuulosta hyvälle, että menee exän kans johonkin jos on muita kuin kaverillisia tunteita.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 13:15"]En loukkaantuisi. On exänsä kanssa hyvissä väleissä ja mitään tunteita ei todellakaan ole kummallakaan. Mistä tiedät, että miehelläsi on vielä tunteita exää kohtaan? Kauan erosta? Tuo ei kyllä kuulosta hyvälle, että menee exän kans johonkin jos on muita kuin kaverillisia tunteita.
[/quote]
En ole varma onko tunteita. Minusta vain tuntuu siltä. Exä on ensirakkaus ja sehän usein jää mieleen vähän kummittelemaan taustalle. Eivät tokikaan törmää usein. Kerran pari vuodessa korkeintaan yhteisten tuttujen kautta.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 13:03"]Loukkaantuisin. lieventävä asianhaara olisi toki tuo että on tullut aikaisemmin kotiin
[/quote]
Miksi lieventävä kun mulle tulee nimenomaan mieleen että jotain on sattunut ja siksi tulee poikkeuksellisen aikaisin että näyttäisi ettei ole mitään sattunut. Käänteistä psykologiaa.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 13:03"]Loukkaantuisin. lieventävä asianhaara olisi toki tuo että on tullut aikaisemmin kotiin
[/quote]
Miksi lieventävä kun mulle tulee nimenomaan mieleen että jotain on sattunut ja siksi tulee poikkeuksellisen aikaisin että näyttäisi ettei ole mitään sattunut. Käänteistä psykologiaa.
[/quote]
Miehet eivät kyllä käänteistä psykologiaa harrasta ainakaan kännissä. Sen verran putkiaivoja ovat. Naiset ehkä saattavat toimia noin kierästi.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 13:03"]Loukkaantuisin. lieventävä asianhaara olisi toki tuo että on tullut aikaisemmin kotiin
[/quote]
Miksi lieventävä kun mulle tulee nimenomaan mieleen että jotain on sattunut ja siksi tulee poikkeuksellisen aikaisin että näyttäisi ettei ole mitään sattunut. Käänteistä psykologiaa.
[/quote]
Miehet eivät kyllä käänteistä psykologiaa harrasta ainakaan kännissä. Sen verran putkiaivoja ovat. Naiset ehkä saattavat toimia noin kierästi.
[/quote]
Ei siinä aina järkevältä tarvitse vaikuttaa vaan se tulee luonnostaan kun säikähtää pettämistä niin äkkiä kotiin...
Luulin otsikon perusteella että joku hullu mustasukkainen ei halua että mies käy missään baareissa tai bileissä tai illanvietoissa, mutta olikin ihan aiheellinen teksti. Mietin jo kuinka kirjoitan että on sairasta kontrollia jos mies ei saa käydä edellämainituissa paikoissa jne.
Mutta asiaan, kyllä loukkaantuisin! Tuntuisi pahalta todellakin, haluaisin keskustella mieheni kanssa asiasta. Tosin miehelläni ei ole eksää niin en osaa kuvitella tilannetta, mutta varmasti haittaisi !
Loukkaantuisin. lieventävä asianhaara olisi toki tuo että on tullut aikaisemmin kotiin