Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?
Kommentit (66)
Mies siivoaa, lapsi katsoo telkkaria ja minä surffailen netissä.
Makaan sängyssä, luen avta, mies toi just leipiä ja kahvia mulle ja laittaa aamupalaa lapsille, jotka kattovat piirettyjä. Life is good :)
Löhöän vielä läppärin ja kahvikupin kanssa ennen ku alan siivoamaan. Lapset menivät alakerran kaverille kylään ja hoitolapsi aloittelee just ekoja 'päikkäreitä'. Kissakin painui nukkumaan joten hiljasta on.
Vauva nukkuu vauvauinnista tullutta väsyä pois, minä katselen nauhoituksia ja harkitsen kahvin keittämistä.
Ja samalla surffaan av:ssä. Multitasking.. :P 49
Mies ja kissat nukkuvat, minä makaan sängyssä ja selaan palstaa ja mietin joko jaksaisi nousta tekemään aamupalaa. Mutta nyt jos nousen niin kissat jalkopäässä alkavat huutaa ja kiehnätä ja pyörivät jalkojen edessä koko matkan keittiöön
Taapero on päiväunilla, mies lukee kirjaa ja minä olen täällä av:lla. Hiljaista on kuin huopatossutehtaalla.
Makaan sohvalla palstailemassa, lapsi leikkii kaverinsa kanssa, lounasruoka odottaa jo valmiina. Kämppä siivottu eilen. Seesteinen hetki.
paistan lättyjä ja muut syö niitä sitämukaa kun ne valmistuvat
Nuhanenäisiä lapsia sohvat täynnä. Omien lisäksi myös veljen nuhanenät tuli meille sairastamaan (että vanhemmat pääsivät töihin) joku poniohjelma tulee telkkarista. Olohuoneen pöytä täynnä nenäliinapaketteja ja kuumaa herukkamehua mukeissa.
Äijä surffaa AV:ta ja ipanat kattoo töllöö, basic
Minä makaan sohvalla dataillen ja nautin suklaasta, kaksi pikkukoiraa makoilee jalkopäässä. Toinen nukkuu ja toinen on hereillä ja kattelee vaa ympärilleen.
Kissanpentu 4kk nukkuu toisel puolen olkkaria raapimapuun pesässä. Vanhempi aikuinen kissa on varmaan makkarissa kattelemassa ikkunasta ulos, kun ei tässä näy.
Muita täällä ei asukkaan.
Kolme lasta leikkii pihassa, kaksi sisällä ja vauva potkuttelee kehdossaan ja jokeltaa, mies pelaa tabletilla, pesukone laulaa, mä palstailen kännyllä. Normi sunnuntai.
Meillä ollut miehen ystävä yökylässä, hän on suihkussa nyt. Mies katsoo esikoisen kanssa simpsoneita ja kohta lähtevät puistoon. Itse makoilen sängyssä vauvan kanssa
Makaan sängyssä niistämässä ja selaan av:ta, mies nukkuu tossa vieressä.
Mä selaan välillä av:ta ja pelaan HayDaytä, tyttö katsoo Junioria, mies ja poika on futisturnauksessa.
Lapset nukkuu, yksi kissoista syö jotain olohuoneessa. Ärsyttävä mussutus kuuluu.