Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?
Kommentit (66)
Ravaan vessassa, koska maha on totaalisen sekaisin menkkojen takia. Särkylääkkeet loppuivat. AUTS.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:37"]Ravaan vessassa, koska maha on totaalisen sekaisin menkkojen takia. Särkylääkkeet loppuivat. AUTS.
[/quote]
Pannaanko?
Juttelen fb:ssä kaverin kanssa ja surffailen netissä.
Toivottavasti ei mitään. Ei olla kotona.
Tilaan ruokaa ja menen kotiin. Kostuitko tästä tiedosta vai mikä oli motiiviisi?
Mies lukee tenttiin, 2-wee nukkuu rakkaan ristipääruuvimeisselin kanssa. Se löysi muutama päivä sitten työkalupakista itselleen mieluisan unilelun. Koira nukkuu makkarin oven edessä kun kukaan ei näemmä ole päästänyt sitä makkariin. Alakerran naapurin pieni vauva itkee ja oon todella iloinen että se kuuluu niin heikosti: Se saa mut toivomaan ettei meidän vauvan huuto aikoinaan kuulunut myöskään.
Yritän nukkua ,mies nukahti 2h sitten,poika tuhisee vaunuissa
Selaan av-palstaa ja mietin miten joku tohtii antaa lapsensa nukkua meisselin kanssa.
Lapset nukkuu, mies nukkuu, kissa nukkuu, minä roikun netissä koska en saa unta, koira nuolee pallejaan pöydän alla.
Sain tehtyä yhden työjutun tietokoneella valmiiksi. Katselen internetin kautta televisiota ja hörpin Cinzanoa. Kissa heräsi ja tuli tänne istuskelemaan. Onneksi huomenna ei tarvitse tehdä mitään!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:37"]
Ravaan vessassa, koska maha on totaalisen sekaisin menkkojen takia. Särkylääkkeet loppuivat. AUTS.
[/quote]
Tiedän kyllä, miltä se tuntuu...
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:28"]Isä ja äiti nukkuu, sisko ja veli pelaa pleikkaria ja mä yskin keuhkojani pihalle ja syön pizzaa.
-N19
[/quote]
Missä asut?
[/quote]
Ei kuulu keskusteluun.
-N19
Istun parvekkeella aamukahvilla, mies nukkuu vielä noin pari tuntia ja kun hän herää teen hänelle aamupalan ja ryhdyn siivoushommiin.
Mies ja esikoinen nukkuu, mä istun vessassa ja vauva on tossa eteisessä mun näkökentässäni leikkimatolla leikkimässä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:28"]Isä ja äiti nukkuu, sisko ja veli pelaa pleikkaria ja mä yskin keuhkojani pihalle ja syön pizzaa.
-N19
[/quote]
Missä asut?