Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen harrastanut vuoden seksiä keskeytetyllä yhdynnällä

Vierailija
20.09.2014 |

enkä ole tullut raskaaksi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 02:57"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 02:51"]

"Nykyisin on niin monta kunnollista ehkäisymenetelmää että jokainen voi löytää niistä sopivan itselleen." Kertoisitko yhdenkin kunnollisen ehkäisymenetelmän joka ei sisällä hormoneja tai ole kondomi? Tahtoisin kuulla, nimittäin tällä hetkellä itselleni sopivin on keskeytetty yhdyntä.

[/quote]

Kierukka? Joskaan sekään ei kaikille sovi esim. minulle (en voi myöskään käyttää hormonivalmisteita enkä edes haluaisi).

Kondominkaan kanssa ei aina jaksa sählätä joten sitten mennään keskeytetyllä.
[/quote]

Ai niin, kuparikierukka joo! Pääsi unohtumaan, varmaankin siksi että se(kin) on itseltäni poissuljettu kovien kuukautiskipujen vuoksi. Muuten se olisi se kaikkein potentiaalisin ratkaisu. :)

Vierailija
22/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten? Niin minäkin ja ikää 17v. E-pillerit toisin myös käytössä, mutta olen turhan neuroottinen tämän asian suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin 5 vuotta keskeytettyä yhdyntää, enkä tullut raskaaksi. Nyttemmin on kaksi lasta, ja koska lapsiluku on nyt varmasti täynnä, en enää uskaltais kuitenkaan tolla menetelmällä. Silloin ennen ei olis ollut katastrofi jos ois tullut raskaaksi, niin sitä uskalsi käyttää. Eikä mies koskaan vetänyt ihan viime hetkellä ulos, vaan yleensä lopeteltiin suuseksillä tai hieronnalla tjsp. Uskon, että toimii paremmin noin, kuin jos mies vetää ihan viime hetkillä ulos, koska silloinhan sitä ihan oikeeta spermaa (eikä mitään touhutippoja, jotka selvästikään monilla miehillä ei sisällä siittiöitä) voi jo tulla vähän ennen sitä "varsinaista" siemensyöksyä.