Tarvitseeko mies hellyyttä?
Annatteko millaista hellyyttä miehellenne? Mies kertoi, että oli perjantaina töissä halannut nuoren naisen kanssa ja se oli kuulemma tuntunut hyvältä. Kotona kun ei saa hellyyttä, minä en viitsi ukon roikaletta helliä ja halia.
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:17"]
Tosimies ei tarvitse, neitimäinen mies tarvitsee.
[/quote]
Mies joka käyttää itsestään termiä "tosimies" saa vaan naurut niskaansa.
Halihali pusipusi hommat on hinttarimaisia.
Tietenkin! Kaikki ihmiset, ikään ja sukupuoleen katsomatta, tarvitsevat hellyyttä. Onkohan avaus tehty vakavalla mielellä, eihän kukaan voi olla noin (anteeksi vain) tollo?
Hellittelen miestäni monin tavoin, hyväilemme ja suukotamme ohimennen, puhumme toisillemme ystävällisesti (ei siis pelkkää käskyttämistä ja muminaa). Vietämme aikaa kaksistaan, olemme kiinnostuneet toistemme tekemisistä, harrastuksista jne, vaikka emme kaikkea jaakaan. Myös toisen jättäminen rauhaan on ymmärtämystä ja hellyyttä. "Yhteinen laatuaika" ei ole sitä, että kumpikin roikkuu mykkänä omalla koneellaan tai telkkarin edessä.
Olemme olleet yhdessä 16 v., meillä on kolme lasta.
Että mitä?? Sehän naisissa juuri parasta on. Ovat usein äänellisesti huomattavan pelottavia ja varsinkin vituttavia koska töksäyttelevät kokemani mukaan aika suoraan asiat, kuin lapset, eivätkä harrasta kiertelyilmaisuja. Sen hankalan ominaisuuden sitten kuitenkin aika kattavasti pystyvät he korjaamaan sillä että eivät rajuile nyrkein ja ovat muutenkin pehmeämpiä, siis ruumiillisesti.
En mä mun miehestä tiedä, mutta minä tarviin ainakin paljon hellyyttä ja minähän pakotan mieheni sitä minulle antamaan.
Kyllä mun 38-v. mies tarvitsee hellyyttä. Jopa enemmän kuin minä, jolla on isompi henk.koht. reviiri kuin hänellä. Joskus mues joutuu sitä oikein pyytämään, siis läheisyyttä ja kosketusta, kun en itse tajua.
Hellin, halailen, suukottelen... tuntuu se monesti tehoavan.
Mun örmy kyllä kaipaa:) on sellainen oikein käyhän oloinen, mutta totuus on muuta :D on aivan mahdoton halailemaan ja pusuttelemaan, oikein hellyydenkipeä on. Ihana kontrasti ton sen ulkomuodon kanssa. äitinsä kertoi, että juoksi aina pienenäkin halailemaan ja pusuttelemaan:D
Jos tätä pitää ihan tosissaan kysyä, niin eipä ihme että miehet ovat onnettomia liitoissaan. Eikös naisen pitänyt olla se tunneälykkäämpi ja romanttisempi ja mitä lie? Kyllä elämä on opettanut ihan päinvastaista.
sfsasfasdf kirjoitti:
Jos tätä pitää ihan tosissaan kysyä, niin eipä ihme että miehet ovat onnettomia liitoissaan. Eikös naisen pitänyt olla se tunneälykkäämpi ja romanttisempi ja mitä lie? Kyllä elämä on opettanut ihan päinvastaista.
Taidat olla tämän provoketjun aloittanut lassukka.
Mä ainakin tarvitsen ja paljon!
T:Mies
Tarvitsetko sinä happea, ap?
Tarvitseeko auto bensaa?
Tarvitseeko lintu siivet?
Tarvitseeko kala vettä?
Kyllä, oma puoliso tarvitsee huolenpitoa, hellimistä ja haleja - tietysti.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:23"]
Yhtälailla mies tarvitsee hellyyttä kuin nainenkin. Meillä ainakin seksin lisäksi halaillaan, suukotellaan ja silitellään sekä hierotaan päivittäin. Olemme lähes aina lähekkäin kotonakin. Pieniä kosketuksia annetaan pitkin päivää. Ja aina kun nähdään, halataan ja suukotetaan toisiamme. Kuuluu ihan perus parisuhteeseen mielestäni.
Kuuluu parisuhteen ensimmäiseen vuoteen. Kun on 10v oltu kimpassa, niin ei sitä jaksa toisessa kiinni koko ajan nysvätä.'
Sitten motkotetaan, mökötetään ja pihdataan? Eiku yritetään pitää kiinni siitä kipinästä, ainakin meillä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:17"]
Tosimies ei tarvitse, neitimäinen mies tarvitsee.
[/quote] "Tosimies" ei vain karskin kuorensa takia kehtaa myöntää, mutta kyllä nekin hellyyttä tarvtisee. Kaikki ihmiset tarvitsee.