Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua olen syönyt nikotiinipurkkaa 15 vuotta. 10-15 palaa päivässä

Vierailija
23.08.2021 |

En todellakaan halua luopua nikotiinista kokonaan. Tuo purkka toimii yhtä hyvin, kuin tupakka ellei paremminkin.
Eihän tuon pitäisi olla ainakaa yhtä haitallista, kuin tupakka? Joo tiedän tyhmää, mutta jotain paheita täytyy olla.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan tuon pakko säästää terveyttä tupakan rinnalla?

T.ap

Vierailija
2/26 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sä tykität sitä samalla tavalla, kuin nuuskaaja tai ketjupolttaja niin ainakin sydänkohtaus riski on sama. Sillä se tulee juuri nikotiinista!

Toki keuhkot säästyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä osaa sanoa. Eikös sen purkan tavoite ole lopettaa nikotiiniriippuvuus? Vai vaan tupakointi?

Vaihda miedompaan purkkaan. Huijaa aivoja jotenkin, esim Ensin joka kolmas pala normipurkkaa, sit joka toinen.. oot ehdollistunut nyt siihen jauhamiseen joten käytä sitä hyödyksi lopettamisessa.

Vierailija
4/26 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/26 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus luin jostain, että nikotiinivalmisteet voi aiheuttaa sydän- ja verisuonitauteja. En tiedä pitääkö paikkansa. Minäkin syön purkkaa, tosin viime aikoina olen taas polttanut.

Vierailija
6/26 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko tällä yhtäpahoja terveyshaittoja?

T.ap

Vierailija
7/26 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko ajatella että vaihdat sen vaikka lakritsaan.

Vierailija
8/26 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/26 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin niksupurkkaa 10 vuotta ja siirryin tupakointiin. :)

Vierailija
10/26 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tykkään nikotiinista. Purkka on terveellisiin lähde.

T.ap

Vierailija
11/26 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syönyt viitisen vuotta.

Nyt menee enää 3-4 palaa päivässä.

Jaan aina yhden palan kolmeen osaan, kun haluan vain sen purkan maun suuhun.

Vierailija
12/26 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Tykkään nikotiinista. Purkka on terveellisiin lähde.

T.ap

Meilläkin lapset syö Marja aikaan iltapalaksi marjamaitoa. Itse otan nikotiinimaitoa. Vähän sokeria sekaan

Vierailija
13/26 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin nikotiinipillereitä noin 10 päivässä yli vuoden ajan. Tänä syksynä lopetin. Siinä meni viikko. Vaihdoin sisuihin ja jenkkiin.

Vierailija
14/26 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikeaa tämä on ymmärtää en halua eroon nikotiinista.

T.ap

Vierailija
15/26 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mitään apua tarvita, varsinkin korona-aikaan kun tarttuu samoihin reseptoreihin eli ehkäisee koronan tarttumista. Vanhemmiten muutenkin hyvä kun ehkäisee Parkinsonin tautia ja Alzheimeria. Kardioasperiinia kylkeen jos suonitukokset pelottaa.

Vierailija
16/26 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä edes osa päivän purkista puoleksi. Kyllä se riittää ja siihen tottuu että on vähemmän. Söin niitä aiemmin vuosia mutta en voisi edes harkita enää. Unettomuutta, hikkaa, päänsärkyä, tykytystä ym. Parempi olo ilman. Niin se vaan on.

Vierailija
17/26 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suusuihke on vielä parempaa kuin purkka. Annostellaan kielen alle, mutta kyllä sitäkin lopulta mahaan päätyy, jos pelkäät esim. ruoansulatuselimien syöpiä tässä yhteydessä. Katso Youtubesta suihkeen testi,on tujua ainetta, jos ei osaa käyttää oikein! " Nicorette vs. Marlboro Youtube""

Vierailija
18/26 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin kanssa nikotiinipurkkaa eka "lopettamisen" ajan eli poltin salaa ja muut ajat purkka poskessa varmaan pari vuotta ja sitten lopetin kokonaan ja se purkka oli poskessa edelleen, tuokin kesti varmaan pari vuotta mutta vähensin sen nikotiinipurkan määrää koko ajan niin että lopulta viime keväästä olen pitänyt tavallista purkkaa poskessa :) Enkä huomaa mitään eroa entiseen! Eli en mä nikotiinista ollut enää pitkään aikaan riippuvainen oikeasti. Se kynnys vaan jättää purkkapaketti ostamatta oli yhtä suuri kuin tupakasta luopuminen kokonaan.

Vierailija
19/26 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti alkaa haittoja tulla tai jopa sydänkohtaus. Kysehän ei ole enää mistään pienestä käytöstä kun puhutaan 15 vuodesta. Se ei todellakaan "säästä terveyttä".

Vierailija
20/26 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole yhtä haitallista. Se ei tuki keuhkoja tulehdusta ja syöpää aiheuttavalla tervalla. Jos ei kykene pääsemään nikotiiniriippuvuudesta eroon niin tupakoitsijan kannattaa vähintään vaihtaa johonkin vähemmän haitalliseen tuotteeseen kuin tupakka.