Onks Audi hyvä auto?
Ollaan ajateltu ostaa Audi, ihan käteisellä, kun tekis mieli sellasta näyttävää premiumautoa. Onko kenelläkään kokemuksii Audeista?
Tota ollaan ajateltu:
http://www.nettiauto.com/audi/a4/6726799
Nykyinen auto jää kakkosautoks.
Kommentit (37)
Ei ole sukulaisiaan volkkaria/skodaa/seattia kummempi. Imago maksaa..
Moi, meillä on käytössä kaksikin Audia. Toinen on sedan ja toinen on farmari. Yksi asia, jota en vaihda: neliveto. Ei jää risteyksiin sutimaan ja mäkiin kökkimään talvella. Audin huolto pelaa, kuin vessan juna. Yksi parhaimpia autoja, mitä voi kuvitella.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:20"]
[/quote]
Voin sanoa, että ei ole sama viimeistely, eikä muutenkaan tuntuma. Varmasti osa osista on samoja, mutta eroja löytyy. Käy itse koeajamassa ja totea se itse, äläkä toistele legendoja...
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:40"]
[/quote]
Voin sanoa, että ei ole sama viimeistely, eikä muutenkaan tuntuma. Varmasti osa osista on samoja, mutta eroja löytyy. Käy itse koeajamassa ja totea se itse, äläkä toistele legendoja...
[/quote]
Tekniikka eli moottori ja vaihdelaatikko on täysin samoja näissä pikkumoottori Audeissa kun VW/skoda/Seat. Kalliit Audit on sitten asia erikseen, niille vastinetta ei löydy näiltä muilta merkeiltä.
Kannattaako sitten maksaa merkistä ja paremmasta viimeistelystä kuinka paljon extraa, jos moottori/vaidelaatikko eli auton tärkeimmät osat on samoja, on jokaisen oma asia.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:22"]
On hyvä. Varaudu vaan sit, että teitä kadehditaan.
[/quote]
Siis kuka kadehtii tuon hintaista autoa (alle 10 000e)?????? Siis kukaan aikuinen? Sen kun menee ja ostaa edullisen käytetyn auton.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:19"]
Ollaan ajateltu ostaa Audi, ihan käteisellä, kun tekis mieli sellasta näyttävää premiumautoa. Onko kenelläkään kokemuksii Audeista?
Tota ollaan ajateltu:
[/quote]
Ei millään pahalla mutta A4 ei ole premium auto ja vielä noin vanha. Tässä on premium.. http://www.nettiauto.com/audi/a8/6296912
"Ollaan ajateltu ostaa Audi, ihan käteisellä, kun tekis mieli sellasta näyttävää premiumautoa."
Tuliko tuohon väärä linkki? Uutta Audia varmaan tarkoitit, kun erikseen mainitsit että käteisellä ja näyttävä premium?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:19"]
Tota ollaan ajateltu:
[/quote]
Audi on p.ska-auto, kuten aloittajakin varmasti pian tietää. En perustele. :)
Ainoastaan ajettavuudeltaan ihanteellinen kärry.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:40"]
[/quote]
[/quote]
Tekniikka eli moottori ja vaihdelaatikko on täysin samoja näissä pikkumoottori Audeissa kun VW/skoda/Seat. Kalliit Audit on sitten asia erikseen, niille vastinetta ei löydy näiltä muilta merkeiltä.
Kannattaako sitten maksaa merkistä ja paremmasta viimeistelystä kuinka paljon extraa, jos moottori/vaidelaatikko eli auton tärkeimmät osat on samoja, on jokaisen oma asia.
[/quote]
Käytettyhän tuo Audi on, kyllä tuossa saa "imagoa" halvalla jos kokee brändin imagoksi.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:22"]
On hyvä. Varaudu vaan sit, että teitä kadehditaan.
[/quote]
Jos kateutta haluaa osakseen, tarvii mennä kyllä ostamaan toisesta hintaluokasta.
Tsekkaa nyt ainakin että siinä on vilkut. Useimmissa Audeissa ei näytä olevan.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:53"]
Käytettyhän tuo Audi on, kyllä tuossa saa "imagoa" halvalla jos kokee brändin imagoksi.
[/quote]
Jos brändiä tuijottaa niin pitää ostaa Toyota..
Toyota on edelleen maailman arvokkaimpana autobrändi--->
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:32"]Moi, meillä on käytössä kaksikin Audia. Toinen on sedan ja toinen on farmari. Yksi asia, jota en vaihda: neliveto. Ei jää risteyksiin sutimaan ja mäkiin kökkimään talvella. Audin huolto pelaa, kuin vessan juna. Yksi parhaimpia autoja, mitä voi kuvitella.
[/quote]
Niinpä, mut tää linkin auto oli etuveto.
Miksi kaikki saatanan tyhmät ja ärsyttävät kuskit ajaa Toyotalla ja Nissanilla. Kyllä mua ainaki ottaa päähä aina jos tulee liittymästä moottoritielle nii joku matelija jää miettimään, uskaltaako tästä ajaa. Ja valitettavan usein nämä kuskit on naisia. Jonoa ei aiheuta se hidas autoilija vaan se sen takana oleva, joka ei mene siitä ohi. Itse olen aina ajanut Fiatilla ja Audilla. Audeista on ollut A4 ja tällä hetkellä ajan R8 spyderiä. Molemmat törkeen hyviä autoja. Ite oon hurjapää ja tehny kovaa duunii nykysen auton eteen. Monesti on tultu mulle sanomaan, että olen jonkinlainen esittäjä. En, uskallan vain laittaa rahaa laatuun. Ihmettelen myös kovasti sitä mitä ihmiset tekee niiden Audeillaan, että saa niistä kaikki mahdolliset osat rikki?? Kotona on myös BMW X6 Mieheni ajelee sillä arkisin. "Perhe autona" on Seat Alhambra. Kyllä olen nainen joka tehny elämänsä eteen työtä.