Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tän ketjun eilen ja oli ihan pakko käydä tänään ostamassa tuo vaihtoehto 1 H&M:sta. Siinä oli irrotettava vuori, yllätyin. Kakkonenkin on kivan näköinen takki, mutta aivan liian kallis mun budjettiin.

Vierailija
2/38 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fjällrävenin ottaisin, laatu tuntuu ja näkyy. Menkkahaukan takit kulahtavat vuodessa rumiksi, ellei sitten vetoketju ole hirttänyt kiinni jo kahden viikon kuluttua käyttöönotosta. Toki alkuaikoina H&M myi ihan käyttökelpoista tavaraa, mutta nykyinen laatu on niin karmean huonoa että en edes harkitsisi. Didriksonsilla on muuten myös kivannäköisiä parkatakkeja, hintaa hieman vähemmän kuin Fjällrävenillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:29"]Fjällräven, sitä voit pitää 10 vuotta. Henkkamaukaa ehkä 2.
[/quote] heh,mä olen käyttänyt samaa henkkiksen untuvatakkia vuodesta 2003 asti eikä mitään tarvetta luopua siitä! Eli niin huonoa laatua...

Vierailija
4/38 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helvetti minkänäköisiä molemmat.  ihan kuin jostain synkästä scifi leffasta.  

Vierailija
5/38 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tännehän on tullut kommentteja! Ette te nyt kamalasti auttaneet päätöksessä :) Tunteella ajatellen haluaisin Fjällrävenin, järki käskee ostamaan H&M-takin... Ap

Vierailija
6/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuukuus iski kaupoilla ja ostin ekan. Se maksoi alen kanssa 60e kun taas toinen olisi ollut 330e. Tuossa halvemmassa on irrotettava vuori, joten sen voisi ottaa käyttöön heti. Vielä en kuitenkaan ottanut lappuja irti sillä mietin josko sittenkin ostaisin tuon kalliimman... 2 viikkoa aikaa miettiä :) ap

Vierailija
7/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäisin ja ostaisin kakkosen. On tosi hyvä takki. Mulla oli tuollainen mutta annoin sen siskolleni kun lihoin :( Uuden ostan vasta kun olen laihtunut, 20kg voelä edessä...

Vierailija
8/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
9/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostaisin kakkosen. Kestää varmasti parempana kuin ykköstakki. Tosin eiköhän hm:ltäkin voi tehdä löytöjä :)

Vierailija
10/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostaisin laatuun,mutta ostaisin alesta.

Vierailija
11/38 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen on hienompi. Mutta jos se on tosi paljon kalliimpi, niin mieti - ei se _niin_ paljon nätimpi silti ole.

Vierailija
12/38 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen on kivemman näköinen. Kakkonen saattaa olla teknisiltä ominaisuuksiltaan parempi merkin perusteella,tosin ykkösvaihtoehdon merkki ei ole näkyvissä.

Vierailija
13/38 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fjällräven, sitä voit pitää 10 vuotta. Henkkamaukaa ehkä 2.

Vierailija
14/38 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen on tyylikkäämpi arkikäyttöön ja kaupungille. Kakkonen on varmasti hyvä aktiiviseen retkeilykäyttöön ja visuaalisesti karumpi ja "armeijamaisempi".

Vierailija
15/38 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fjällräven on kiva ja laadukas. En tykkää kertakäyttökulttuurista.

Vierailija
16/38 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen on kuin maastopuku.

Vierailija
17/38 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen on kivempi ulkonäöllisesti. Merkki ei nykyään takaa edes laatua, korkeintaan muiden silmille tarkoitettuja nuo merkit. Samassa hikipajassa tehtyjä molemmat takit. 

Vierailija
18/38 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, unohdin sanoa, että tuo väri ei välttämättä ole se, johon päädyn. Tuo samankaltainen väri vaan löytyi molemmista takeista ja on sen verran vaalea, että mallikin erottuu jotenkin (vrt. musta takki). Ap

Vierailija
20/38 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fjällräven on mun mielestä takki metsälle, ulkoiluun jossain muualla kuin kaupassa tai vanhempien ihmisten takki.
Ottaisin siis ekan vaihtoehdon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme