Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäkorrektien mielipiteiden ketju.

Vierailija
20.09.2014 |

Kirjoita tähän mielipiteitäsi/näkemyksiäsi, joita ei ole korrekti lausua ääneen.

- Moni kotiäitifanaatikko on oikeasti kotona vain sen takia, ettei löydä paikkaansa työelämästä. Onhan se nyt hienompaa vedota kotiäitiaatteeseen, kuin myöntää, ettei oikein pärjää opiskelussa ja työelämässä. Epäreilua muuten, ettei miehillä ole vastaavaa pakoreittiä. Vastaavat miehet ovat ihan vaan luusereita.

- Lähihoitajissa on keskivertoa enemmän epätasapainoisia "elämän kova koululais" -tyyppisiä tapauksia. Mm. mielenterveysongelmaisia.

Kommentit (183)

Vierailija
81/183 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani sairaanhoitajat ovat olleet jotenkin kylmiä ja kovia ihmisiä, esim pettäneet miestään (näitä on useampi), kontrolloineet puolisoaan... Olen siis sitä mieltä, että kaikki sairaanhoitajat ovat enemmän tai vähemmän vallanhimoisia semi-psykopaatteja ilman empatiakykyä.

Vierailija
82/183 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahanmuuttajista valittaminen. Erityisesti siitä, miten he asuvat suomalaisten kanssa samoissa taloissa. Tuntuu olevan liian kova pala kestettäväksi. Tullut harvinaisen selväksi se, että meidän pitää sopeutua heihin, heiltä ei vaadita sopeutumista meidän sääntöihimme ja yhteiskuntaan. Jos valitat heidän aiheuttamistaan häiriöistä, olet välittömästi rasisti. Jos itse muuttaisin ulkomaille, yrittäisin kaikin tavoin sopeutua k.o. maan kulttuuriin ja tapoihin, saadakseni itselleni hyväksytyn aseman kyseisessä yhteiskunnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/183 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin naisia, jotka käyttävät aikansa kaikenmaailman puuhailuun (sisustuskursseja, jotain satunnaisia työjaksoja, pitkää kotonaoloa lasten kanssa) ja jättävät taloudellisen vastuun miehelle. Vaikka em. olisi jopa miehen oma toive, niin en käsitä että joku 2010-luvun nainen ei halua seistä omilla jaloillaan.

Vierailija
84/183 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopot ärsyttävät, etenkin jos elävät täysin sossun tuilla mutta silti on rahaa ostaa viinaa. Mielestäni kaikki juopot voitaisiin siirtää Viroon, tulisi paljon halvemmaksi asuttaa heidät sinne sossun rahoilla, hoitakoon virolainen terveydenhuolto heidän sairautensa jos hoitaa.

Vierailija
85/183 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään erotaan aivan liian helposti, etenkin pikkulapsiperheissä. 

Vierailija
86/183 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio on väkivaltamonopoli joka monopolien tapaan tuottaa paskaa palvelua. Verotus on pohjimmiltaan varkautta jolla elätetään byrokraatteja. Menneinä vuosisatoina ajateltiin että hallitsija on kohtuuton kokonaisverotaakka nousi yli kymmenyksen. Nykyään paukutellaan pitkälti yli 60 % ja valtio silti velkaantuu.

Vierailija
87/183 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajat ovat kammottava ammattikunta, aina suuna päänä valittamassa miten raskas ja vastuullinen työ heillä on, ja niin kauhean pienet palkat. Ja kellään muulla ei sitten ole, vai?

Jos hankkii lapsen, pitää se pystyä elättämään ilman sossutukia. Siis lisääntyminen ei ole mikään kansalaisoikeus johon kuuluu lapsen elatus valtion taholta, vaan jokainen on itse vastuussa jälkikasvustaan.

Ihmiset, joilla on "muskelikoiria," siis pittejä, amstaffeja jne on yleensä hiukan yksinkertaisia ja elämänkoulun käyneitä. Eivätkä pääsääntöisesti osaa lukea koiriaan saati kouluttaa niitä.

Rastat eivät koskaan ole puhtaat, ja rastapäisellä ihmisellä on aina huono henkilökohtainen hygienia.

Vierailija
88/183 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kätilöistä on julmia sadisteja, saavat nautintoa siitä kun synnyttäjät kärsivät.

Vierailija
89/183 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, jotka eivät treenaa monipuolisesti ja kovaa ovat yleensä hyvin vastenmielisen näköisiä ja nössömpiä luonteeltaan.

Vierailija
90/183 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkolahjaiset ihmiset tupakoivat, roskaavat ja sylkevät. Heidän jälkeläisensä muistuttavat valitettavasti vanhempiaan.

Vierailija
91/183 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa teetetään valtion siunaamaa orjatyötä sitä kutsutaan työllistämistoimeksi, työharjoitteluksi jne. Valtio pitää huolen että on paljon poljettavia ja sorrettavia tekemään ilmaiseksi duunia koska maahamme johtavat bisnesmiehet ei hallitus ei päämisteri jne. Media on valjastettu tähän säännöllisin väliajoin julkaistaan herjaluonteisia kirjoituksia ja tutkimuksia siitä kuinka työtön on laiska pummi luopio paskiainen jolla ei ole oikeuksia hädintuskin elämiseen.

Vierailija
92/183 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Nykyajan lapset ja tenit on suurin osa vittumaisia, koska eivät osaa kunnioittaa auktoriteettiä. Ihan vaan vittumainen oppilas on nykyään vain haastava jolle pitäisi antaa vain enemmän kannustusta. Kuria siinä vain tarvittaisiin. Opettajien pitäisi saada kurittaa kurittomia lapsia kunnolla.

-Huonostikäyttäyville lapsille diagnosoidaan kaikki helvetin herkkyydet jne millä selitellään huonoa kurinpitoa ja kasvatusta. 

Vierailija
93/183 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 08:45"]

Mua vituttaa se, ettei Suomessa maahanmuuttajilta vaadita yhtään mitään, ei suomen kielen taitoa, ei yhteiskuntaan sopeutumista, ei mitään. Päinvastoin ollaan sitten poistamassa suvivirret koululaisilta ettei maahanmuuttajat vaan loukkaannu tai ei tarjoilla enää sianlihaa lounaspaikoissa ettei muslimeille vaan tule paha mieli. Jumalauta, missään muualla maailmassa ei alkuperäisväestö ole tämmöistä lassukkakansaa kuin täällä!

[/quote] Joitakin vuosia sitten Espoossa kaupunki yritti ilahduttaa asukkaitaan tekemällä betoniporsaista oikeasti possun muotoisia. Ne piti roudata pois, koska ne loukkasivat Espoossa asuvia muslimeja. Että näin.

Vierailija
94/183 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt kaikkiin mahdollisiin "kato mua, mä oon erilainen!"-ryhmiin eli kaikki trans/pan/a/bi ym. porukat, joiden sekoilusta ei ota enää selvää kukaan. Pääasia tuntuu olevan siinä, että kuvitellaan itsensä olevan jotenkin muita parempia ja vaaditaan erioikeuksia valtaväestöön nähden. Varsinkin pk-seudulla tuntuu olevan suorastaan synti, jos on heteroseksuaali, uskollisessa parisuhteessa ja lapsetkin on kaikki samalle puolisolle ja maksaa itse elämisensä. Olisi hienompaa olla esim. ikuisesti teini-iässä jumittava lesbo, joka haluaa omia lapsia ilman isää ja asua kommuunissa muiden vähemmistöön kuuluvien kanssa ja jakaa parisuhde viiden eri tyypin kanssa...

Vittu nykypäivän Suomessa ei kukaan ole vetämässä ketään enää turpaan tuollaisen takia! Olette ja elätte ihmisiksi ettekä mainosta makuuhuonejuttujanne koko ajan tai näe syrjintää sielläkin, missä sitä ei edes voi olla, niin KETÄÄN EI KIINNOSTA!!!!!!!!

Vierailija
95/183 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:57"]

Kaikki tuntemani pitkäaikaisesta masennuksesta selvinneet ovat tehneet tasan yhden asian ennen kuin alkoivat paranemaan: ottivat itseään niskasta kiinni. Kukaan muu ei voi aloittaa sitä prosessia kuin masentunut itse. Kukaan ei pysty nousemaan puolestasi sängystä. Kukaan ei pysty puolestasi ottamaan lääkkeesi. Me muut voimme vain tehdä ehdotuksia, olla tukena, mutta masentuneen itse on tehtävä ne päätökset.

[/quote]

Hohhoijaa, taas on joku suuri ajattelija vaivannut päätään...

Vierailija
96/183 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamuja hyysätään liikaa. Esim. sianliha kuuluu suomalaiseen ruokakulttuuriin ja piste. Josset sitä voi syödä kun joku satukirja kieltää, syö vittu perunaa ja salaattia sitten. Ei voi mennä niin että maan ollessa syvässä lamassa osa ihmisistä syö teurasjätepossua ja osa sitten parempaa naudanlihaa..! Olkoot kasvisruoalla, perkele.

Sitäkään en tajua, että kasvisruokaa saa omalla ilmoituksella mutta vaikkapa viljattomaan tarvitsee lääkärintodistuksen. Ja vegaanit vinkuvat somessa miten "surkeaa" ruokaa oli, kun ei ollut kallista tofua tai feikkilihaa vaan pelkkiä papuja, yhyy!

Vierailija
97/183 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin tyytyväinen kun SD voitti vaalit. Arvasin kyllä että näin käy, mutta menestys oli suurempi kuin luulin. Terveisiä Tukholmasta. 

Vierailija
98/183 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 18:43"]

Suomalaiset latino wannabeet (mustaksi värjätty tukka) näyttävät huvittavilta kalmoilta Prisman kassajonossa.

[/quote]

joillain meillä suomalaisillakin on musta tukka luonnostaan...

Vierailija
99/183 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transseksuaalisuutta pitäisi hoitaa mielenterveysongelmana, ei terveeseen kehoon kajoamalla.

Vierailija
100/183 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten paikka ei ole armeijassa.