G : millon kihlauduitte? :)
Kauanko olitte seurustelleet ennen kihlausta? Kumpi kosi? Kauanko siitä menitte naimisiin, vai menittekö lainkaan?
Kommentit (33)
Oltiin seurusteltu ja asuttu yhdessä 8 kk kun mies kosi minun synttäripäivänä. Olin sillon kolmannella kuulla raskaana. Tästä nyt aikaa reilu vuosi ja häitä ollaan suunniteltu vuoden päähän. Olen 20 ja mies 24
3v, minä sitä pyysin poikaystävältä kun olin jo raskaanakin, kihlauduttiin ja puolen vuoden päästä erottiin eikä sen jälkeen ole näkynyt. Nuoruuden huumaa, onneksi tulokseksi tuli silti vahinkona maailman ihanin lapsi :) tapahtuneesta nyt 5v.
1v seurustelun jälkeen. Yhdessä päätettiin asiasta, jonka jälkeen mies esitti virallisen kosinnan. Naimisiin mentiin, kun oltiin oltu kihloissa 2,5 vuotta.
1.1.99, avoliittoa 1,5v tuota ennen. Naimisiin 2011. Mies kosi.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:51"]
1.1.99, avoliittoa 1,5v tuota ennen. Naimisiin 2011. Mies kosi.
[/quote] Sori 2001 naimisiin.
Tasan vuos oltiin oltu yhdessä kun kihloihin mentiin. Yhteinen päätös, ei siinä kai mitään kosimisia tainnu olla. Tästä sitten tasan kahden vuoden päästä mentiin naimisiin. Ja siitä on kohtsillään neljä vuotta.:)
Ja vielä jos laitatte tämänhetkisen iän! :)
Ap
2 kk seurustelun jälkeen kihloihin, siitä puoli vuotta ja ostettiin yhteinen koti. Avoliitossa kaksi vuotta. Ensi vuonna jo 25 vuotis hääpäivä. Ikää minulla 49 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:53"]Tasan vuos oltiin oltu yhdessä kun kihloihin mentiin. Yhteinen päätös, ei siinä kai mitään kosimisia tainnu olla. Tästä sitten tasan kahden vuoden päästä mentiin naimisiin. Ja siitä on kohtsillään neljä vuotta.:)
[/quote]
Minä oon (kohta) 29 ja mies 32.
4 vuoden seurustelun/avoliiton jälkeen mies kosi ja häät tanssittiin siitä tasan vuoden päästä. Meillä ei ollut naimisiinmenolle oikeastaan mitään ns. "järkisyytä" kuten raskaus tai yhteisen asunnon osto. Jostain syystä tämä oli sukulaisten mielestä pöyristyttävää, ilmeisesti nykyään pitää hankkia lapset ja asunnot ensin (tai vähintäänkin heti häiden jälkeen) ja sitten vasta mennä naimisiin. Olemme nyt molemmat 25-vuotiaita emmekä vielä tiedä hankimmeko lapsia koskaan. Tuskin lähivuosina ainakaan. Haluamme keskittyä nauttimaan toisistamme ja yhteisestä elämästämme <3
Menimme kihloihin 2,5 kk sen jälkeen kun julistimme seurustelevamme. Yhteinen sopimus. 4 kk päästä kihloista menimme naimisiin. Nyt olemme olleet noin 3 vuotta naimisissa.
2