Soittoja tänään suunnista 353 ja 34
Ja vielä pari tuli kännystä 045 7201.. alku , loppu aina eri nro. En ole vastannut.. 😟 Onkohan huijareita..
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
353-alkuisesta on parin viikon sisällä tullut useita soittoja mulle. Ne on niitä "Microsoft"-huijaussoittajia.
Ahaa , hyvä tietää. Kiitti.
joo, mä blokkasin tuollaisista maatunnuksista tulleet puhelut eilen aamulla. Ei ole yhtään tuttua mulla Irlannissa tai Espanjassa. Toinen soitti vielä aamulla klo 8, siis sunnuntaina, ihan himpun otti pattiin...
Vierailija kirjoitti:
joo, mä blokkasin tuollaisista maatunnuksista tulleet puhelut eilen aamulla. Ei ole yhtään tuttua mulla Irlannissa tai Espanjassa. Toinen soitti vielä aamulla klo 8, siis sunnuntaina, ihan himpun otti pattiin...
Siis noi suunnat on noista maista.. No eipä oo mullakaan ketään siellä 🙂 . Ihmeen aikaisin joo, mutta kello varmaan eri siellä 🤔
Sama, 353. Jotain "Hello" vaan ja epämääräistä taustakohinaa suunnilleen. Tunnistin heti konetukihuijaukseksi.
Välillä työpuhelimeen soittaa "Microsoftin tuki" monta kertaa päivässä. Teepä siinä sitten töitä, kun joku huonommalla omallatunnolla varustettu ulkomaan elävä koko ajan keskeyttää.
Kaverille tuli noita jo viime viikon lopulla. Tänään se vastasi ja hänelle lyötiin luuri korvaan. Mutta eipä oo soiteltu sen jälkeen.
Mullekin soiteltu tänään esim Madridista. En vastaa vaan laitan suoraan numerolle eston.
Vierailija kirjoitti:
Mullekin soiteltu tänään esim Madridista. En vastaa vaan laitan suoraan numerolle eston.
Miten se esto laitetaan suoraan? t. tyhmä
353-alkuisesta on parin viikon sisällä tullut useita soittoja mulle. Ne on niitä "Microsoft"-huijaussoittajia.