Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua lomfiilikseen pääsemisessä!

Vierailija
23.08.2021 |

Tänään alkoi kesäloma ja rehellisesti sanottuna vit***aa niin paljon, että aion vaihtaa työpaikkaa. Meillä samat tyypit lomaili heinä- ja kesäkuun kuin viime vuonnakin ja minä nyt taas täällä syksyllä.

Ilma on kylmä ja märkä, mies töissä ja lapset koulussa. Mun loma tulee olemaan näiden vuoksi aikataulutettua ja sitä sanonko mitä arkea kuin ympäri vuoden. Päivään jää joku pari kolme tuntia yksi aikaa, koska ekaluokkalaiselle lyhyet päivät ja osa lähtee myöhemmin.

Auttakaa mua, miten saisin lomafiilistä edes vähäsen tai paremman mielen edes sen verta ettei itkettäisi?

Kotihommia, leivontaa puutarhaa yms turha ehdottaa, mä osaan ne ja teen ne koska on pakko, mut en nauti niistä ja en todellakaan haluaisi lomaani käyttää niihin.

Olen nyt negatiivinen mut ku oikeasti vit**aa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko lähteä edes muutamaksi päiväksi jonnekin hotelliin/kylpylään tms?

Vierailija
2/9 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisin kotiin vähän herkkuja ja lukisin hyvää kirjaa, joka nostaisi arjen yläpuolelle. Suihku, sauna tai jalkakylpy voisi olla ihan kiva. Kynttilöiden polttaminen. Hierojalle joku päivä tai kasvohoito kotona. Hyvä musiikki, piirtää, maalata tai tehdä käsitöitä samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Dei

Vierailija
4/9 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jo rokotukset kunnossa ? ota äkkilähtö johonkin karanteenivapaaseen lämpöiseen paikkaan?

Vierailija
5/9 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ensi vuonna edessä kesäloma elokuussa ja ärsyttää jo valmiiksi... Meinaan lähteä johonkin palmun alle.

Meillä on siis kiertävät lomat, mikä on hyvä asia koska se on tasapuolinen systeemi

Vierailija
6/9 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomafiiliksen saavuttamiseksi on tärkeää että loman alussa on joku juttu, joka ei ole sitä omaa arkea. Lähde esim kahdeksi yöksi hotelliin jonnekin. Kyllä ne pärjää kotona sen aikaa. Ja löydä omalta kotipaikkakunnalta museoita, spa-hoitoja, käy hienossa paikassa kahvilla/lasillisella jne

Vierailija
7/9 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tekeminen lähtee omasta itsestä.

Mä luulen vaikka saisit täältä miten hyviä niksejä, sä vaan valitat ja vaikerrat kun on tylsää, huono ilma.

Ja vellot itsesäälissä. Siihen se rentouttava loma sitten menikin....

Vierailija
8/9 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei AP, käy niin sääliksi!

Lähde esim. Kreikkaan tai Kroatiaan?

Eihän nyt enää mikään kesä ole, siis täällä Suomessa.

Vierailija
9/9 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkilähtö 245 e. En valittais lomasta just nyt kun sellaiselle pääsisi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi