Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsen kuolemast 10 vuotta ja

Vierailija
20.09.2014 |

Vaatteet, lelut kaikki vielä tallessa. Miten niistä voisi jo luopua ? Mihin ne laittaisi ? En kirppikselle vie. kaatopaikallekkin tuntuu aika raa`alta heittää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö antamaan niitä esim. tuttujen lapsille?

Vierailija
2/8 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoita? Mun lapsen kuolemasta on kohta vuosi. Hänen tavaransa myin ja lahjoitin parissa-kolmessa kuukaudessa. En kertonut, että lapsi oli kuollut kuin ihan muutamille. Useimmat eivät halunneet ottaa ilmaiseksikaan kuolleen tavaroita/vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko säilyttää kaikkein rakkaimmat lelut, esineet ja vaatteet, ja antaa muut esim. hyväntekeväisyyteen. Voimia!

Vierailija
4/8 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse halusin, että tavarat menee käyttöön ja tarpeeseen. Se tuntui hyvältä. Joskus lahjoitin vaatteita lastensuojelun sijaishuollon perheille.

Vierailija
5/8 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mitään muuta kuin paljon voimia teille kaikille, olette vahvoja ihmisiä. <3

Vierailija
6/8 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan pitäisin muutaman vaatteen ja esineen muistona. Etkai kaikesta ole luopumassa? Lahjoita esim spr:n joulunaikaan tapahtuvaan keräykseen jolloin ne menevät vähäosaisille perheille? Otan syvästi osaa lapsesi menetyksestä.

Vierailija
7/8 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsen kuolemasta on pian neljä vuotta. Säilytin vain kaikkein tärkeimmät vaatteet ja lelut. Niitä ei paljon ehtinyt kertyäkään, kun hän kuoli vauvana. Loput lahjoitin tai kalliimmat myin pois, esim. vaunut, hoitopöydän ja sängyn. Onneksi tein sen heti ekana vuonna, koska nyt en varmasti enää raatsisi luopua niistä, vaikkei meillä oikeasti olisi tilaa säilyttää sellaisia.

Jos et halua viedä kirppikselle, niin entä jos lahjoittaisit osan jonnekin Fidaan tms hyväntekeväisyyteen? Tulisi ehkä lahjoittamisesta parempi mieli. Säästä kuitenkin ne rakkaimmat lelut ja vaatteet. Voimia *hali*

Vierailija
8/8 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita lapsia, serkkuja tms..,,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi