Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hautasin mummini viikko sitten.

Vierailija
12.09.2014 |

Minua vaivaa missä kunnossa mummin ruumis on nyt,en saa unta kun mietin asiaa.Onko arkku jo rikkoontunut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Bacteria, located in the intestines, feed off of dead tissue and give off gases. These gases cause the belly to begin to swell. The body starts to emit an odor during this purification. This is also called “the bloat stage.” The tongue will protrude out of the mouth due to the swelling of tissues in the neck and face. This swelling of the neck and facial tissues makes the body hard to identify if it is found at this stage after death. The formation of gases also causes any remaining feces or liquid in the body to be forced out. Sounds like the ultimate wet fart. The color of the body changes from red to green as the red blood cells decompose."

http://listverse.com/2012/10/26/10-fascinating-stages-of-death/

Vierailija
2/5 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti moisia liikaa:). Mummi on varmaan hyvän elämän elänyt ja sinulla ihania muistoja. Jokainen meistä täältä joskus lähtee.

Miksi hautasit mummisi? Eikö isäsi tai äitisi olleet mukana, kannoitko yksin vastuun? Itse olen ollut veyhdessä läheisten kanssa hautaamassa veljeni, ukkini, erittäin läheisen kummisetäni, luokkakaverini, ystäväni lapsen. Kaikki kauniita tilaisuuksia. Kuolema on ihan yhtä iso osa elämää kuin syntymä.

Asiasta löytyy paljon kirjallisutta. Me täällä luterilaisessa nykySuomessa jotenkin pidämme kuolemaa jopa epäluonnollisena asiana. Minä uskon kohtaloon ja kaikella on aikansa ja paikkansa. 

En ole pätkääkään uskonnollinen, mutta joillekin sekin toimii.

Ja luonto on kaunis, mummisi on nyt osa sitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muitakin läheisiä oli mukana mutta kaikki jotenkin käpertyivät itseensä.Mummi ei tule koskaan näkemään lastani:( En saa iltaisin unta,ajattelen jos mummin on kylmä.Tiedän että ovat höpö höpö juttuja mutta nämä pyörivät nyt mielessäni.

Vierailija
4/5 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 00:41"]

Kyllä muitakin läheisiä oli mukana mutta kaikki jotenkin käpertyivät itseensä.Mummi ei tule koskaan näkemään lastani:( En saa iltaisin unta,ajattelen jos mummin on kylmä.Tiedän että ovat höpö höpö juttuja mutta nämä pyörivät nyt mielessäni.

[/quote]

Ei ole kylmä. Kompostissakin on lämmin.

Vierailija
5/5 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 1990....polttohautaus oliskin paras...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän