Eikö nykyvanhemmat enää vie lapsia ulos leikkimään?
Kotona etätöissä ja äänistä päätellen naapurin muksu juoksentelee ja hyppii seinille aamusta iltaan joka päivä. Eikö sitä energiaa kannattaisi purkaa ulkoleikeissä/harrastuksissa, eikä pelkästään riehua kotona?
Kommentit (51)
Niin minkä ikänen lapsi pitäs työntää yksin sinne pihalle sillä välin kun vanhemmat tekee töitä?
Jaa, että etätyöpäivänä saa ulkoiluttaa lapsia työnantajan laskuun. Missä työpaikoissa on näin?
Rakas naapuri olen pakotettuna etätöissä, kun lapsellani on allergistanuhaa seitsemättä viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kyllä lapset osaa leikkiä ulkona ilman minua.
No sehän on mahtavaa. Ymmärrät varmasti kuitenkin, että kaikkien lapset eivät ole saman ikäisiä kuin omasi, joten ulkoilu ei välttämättä onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäiset lapset?
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että sinun 3 vuotiaasi osaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että etätyöpäivänä saa ulkoiluttaa lapsia työnantajan laskuun. Missä työpaikoissa on näin?
Ihmiset tekevät etätyöpäivinä paljon muutakin työhön ei niin vahvasti liittyvää. Ei nyt viitsitä taas leikkiä tekopyhää.
Kyllä tossa meidän hiekkalaatikolla on päivittäin pikkulapsia vanhempineen leikkimässä, eivät siinä toki koko päivää hillu. Ja isommat lapset näyttäisi ulkoilevan ihan itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Tuletko tekemään työni siksi aikaa kun me mennään ulos?
Miksi olet työaikana vauvapalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäiset lapset?
Nyt 5v ja 10v. Ovat leikkineet monta vuotta keskenään.
Mitä työnantajasi on sanonut kun olet tästä hänen kanssaan jutellut? Etätyöthän on vain suositus ja sinne työpaikalle saa mennä, jos kotona on esteitä sille työnteolle.
Vierailija kirjoitti:
Niin minkä ikänen lapsi pitäs työntää yksin sinne pihalle sillä välin kun vanhemmat tekee töitä?
Ainakin ne lapset voisi opettaa joskus keskittymään ja tekemään hiljaisia askareita, sen sijaan että kiljuvat ja ravaavat ympäri kämppää 12h päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuletko tekemään työni siksi aikaa kun me mennään ulos?
Miksi olet työaikana vauvapalstalla?
Etätöissäkin on lakisääteiset tauot.
Että lapsia voi etätyöpäivänä kyllä vahtia sisällä, mutta ei ulkona? Tuntuu melko moni ottavan lastenhoitovapaata "etätöiden" varjolla.. Niitä töitä varmaan saa hirveästi tehtyä, jos se naski pyörii kotona koko ajan ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ne lapset voisi opettaa joskus keskittymään ja tekemään hiljaisia askareita, sen sijaan että kiljuvat ja ravaavat ympäri kämppää 12h päivässä.
Lasten äänet kuuluu normaaliin elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tekevät etätyöpäivinä paljon muutakin työhön ei niin vahvasti liittyvää. Ei nyt viitsitä taas leikkiä tekopyhää.
Mm. ovat tuntikausia lastensa kanssa ulkona? Jumalauta, mäkin haluan jollekin työnantajalle töihin, ette palkansaajat tajua, miten hyvin on teillä asiat.
kyylä