Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulosotosta..... :(

Vierailija
19.09.2014 |

Omaa tyhmyyttä typeryyttäni yms jouduin liemeen laskujeni kanssa... Jouluna 2010 meni ensimmäiset laskut ulosotoon, en muista summia. Syksyyllä 2012 tehtiin asuntomme puolikkaasta turvaava ulosmittaus koska velkaa minulla oli n.22 000e ulosotossa. Asunnosta velkaa noin 120 000e josta minun osuus puolet. Joka kk palkasta meni noin 500-700e näihin uo-maksuihin... kävin velkaneuvojalla juttelemassa asioistani. Nyt syyskuussa 2014 on uo-velkaa vielä n.13000e. Olen vain vanhempainrahalla nyt, helmikuun loppuun asti. Uo-mies soitti kauanko aion olla töistä pois yms.... Nyt ollessani poissa töistä minulta menee kuitenkin vanhempainrahasta noin 300e/kk uo-maksuihin sekä olen jo suunnitellut miten maksan pienempiä uo laskuja pois (tämä olisi pitänyt tehdä jo aiemmin...) Jos en omiani ole kuvitellut niin tämä helv... olisi ohi noin kolmessa vuodessa?! Onko tilanteeni aivan toivoton vaikka se onkin... :( (asiallisia vastauksia toivon)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi turvaava uo tarkoittaa?

Vierailija
2/4 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan rahaa :) oletko yli 70 vuotias? Jos et, sulla on vielä aikaa säästää ja saada talous huippukuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosotto mies ottaa esim juuri talon "pantiksi" velkoja vastaan.. Tehdään turvaava ulosotto

Vierailija
4/4 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisko mieleen mennä töihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi