Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin salaa ehkäisyn pois ja nyt olen raskaana! JEEE!

Vierailija
19.09.2014 |

Mies pakottaisi/painostaisi aborttiin, joten nyt tarvitaan vinkkejä, miten pitäisi olla seuraavat kymmenen-viistoista viikkoa, että raskaus olisi niin pitkällä, että aborttia ei enää saisi? Mulla on mm. tapana juoda muutama siideri/pari lasia viiniä viikonloppuisin, ja rakastan juustoja, mutta nythän nuo on pannassa. Mites aamupahoinvointi? Kuinka peittää mahdollinen maha?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! =) Sano ettet viiti juoda koska olet aloittanut todellisen elämäntaparemontin. Tai osta pulloja ja täytä ne mehulla ja vedellä :) Hyvin se menee! Väljiä paitoja

Vierailija
2/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee jee!!! Yläpeukkuu sulle! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hauska juttu taas

Vierailija
4/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites pahoinvointi? Millä mää sen selitän? ap

Vierailija
5/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:20"]

Olipa hauska juttu taas

[/quote]

Mitä nää tarkotat?

Vierailija
6/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epäreilu veto sekä lasta että isää kohtaan.

Vierailija
7/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onnee ponnee!

Pahoinvoinnin peität niin että menet vain vähin äänin vessaan, laitat hanan päälle ja yrjöät lavuaariin. Siivoat sotkut ja peset hampaat. Eikä kaikki edes yrjöile.

monesko lapsi on?

Vierailija
8/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No provo.

Vierailija
9/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen miettinyt vähän samaa mutta miten saan kierukan itse ulos.....

Vierailija
10/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohon pisteeseen kun olet päässyt, niin ole rohkea ja sano suoraan, että olet raskaana. Kai nyt yhden painostuksen taipumatta kestät?

Vierailija
11/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella typerää.

Vierailija
12/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutsutaan miestä, joka luottaa vain naisen hoitavan ehkäisyn? Isäksi. Oikeasti tuo on järkyttävää. En ikinä voisi kenellekään miehelle olla noin törkeä. Lasten hankkiminen on oltava molempien osapuolten yksimielinen päätös. Ei ihme, että yksinhuoltajia on maa pullollaan... ja veronmaksajat maksavat viulut.

Vierailija
13/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:26"]

No onnee ponnee!

Pahoinvoinnin peität niin että menet vain vähin äänin vessaan, laitat hanan päälle ja yrjöät lavuaariin. Siivoat sotkut ja peset hampaat. Eikä kaikki edes yrjöile.

monesko lapsi on?

[/quote]

Eka lapsi tämän miehen kanssa, mulle kolmas lapsi. Vettä tulee nkyllä aika hiljasella hanasta, en tiijä peittääkö se ykänb ääniä. No ehkä mä jotenki tästä selviän. Laitan vaikka musat kovalle. ap

Vierailija
14/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti menee kesken! Todella rumasti tehty niehellesi. Toivottavasti miehellesi paljastuu ja hän jättää sinut! Ap:olet sika!

Vierailija
15/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua mä just luin?

Taas yksi "pillerit petti" -raskaus?

Halusitko lapsen , että pääset loisimaan miehen lompakolla?

Ja ihmettelette vielä, miksi suominaista ei kovin korkealle arvosteta?

Hyi hel*etti mitä luuskia!

Vierailija
16/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:26"]

No onnee ponnee!

monesko lapsi on?

[/quote]

Eka lapsi tämän miehen kanssa, mulle kolmas lapsi. Vettä tulee nkyllä aika hiljasella hanasta, en tiijä peittääkö se ykänb ääniä. No ehkä mä jotenki tästä selviän. Laitan vaikka musat kovalle. ap
[/quote]

Ajattelit sitten jäädä 3 lapsen yhksi.

Vierailija
17/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:27"]

mä olen miettinyt vähän samaa mutta miten saan kierukan itse ulos.....

[/quote]

No mee lääkäriin. Eihän se n nyt lääkäriltä tarvii olla salassa vaan mieheltä.

Vierailija
18/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:26"] No onnee ponnee! Pahoinvoinnin peität niin että menet vain vähin äänin vessaan, laitat hanan päälle ja yrjöät lavuaariin. Siivoat sotkut ja peset hampaat. Eikä kaikki edes yrjöile. monesko lapsi on? [/quote] Eka lapsi tämän miehen kanssa, mulle kolmas lapsi. Vettä tulee nkyllä aika hiljasella hanasta, en tiijä peittääkö se ykänb ääniä. No ehkä mä jotenki tästä selviän. Laitan vaikka musat kovalle. ap [/quote] Ajattelit sitten jäädä 3 lapsen yhksi.

[/quote]

No jos mies ei arvosta mua tarpeeks, ni eihä sille mittää voi. lapset menee aina ykköseks. ap

Vierailija
19/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole provo. Tein saman ja kerroin miehelle viikolla 14. Väitiin myös, etten ollut huomannut, koska kuukautiset tulivat normaalisti. Lopputulos: mies kosi ja menimme naimisiin ennen lapsen syntymää. Sain kaiken mitä halusin, joten ei kaduta yhtään. Kyllä aikuinen mies sitä paitsi tajuaa, että mikäli ei varmasti isäksi halua, niin käyttää varuilta kondomia tai panee piuhat poikki.

Vierailija
20/75 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:26"]

No onnee ponnee!

monesko lapsi on?

[/quote]

[/quote]

Toivottavasti mies jättää sut ja ei myöskään tunnusta isyyttään.