Jätin salaa ehkäisyn pois ja nyt olen raskaana! JEEE!
Mies pakottaisi/painostaisi aborttiin, joten nyt tarvitaan vinkkejä, miten pitäisi olla seuraavat kymmenen-viistoista viikkoa, että raskaus olisi niin pitkällä, että aborttia ei enää saisi? Mulla on mm. tapana juoda muutama siideri/pari lasia viiniä viikonloppuisin, ja rakastan juustoja, mutta nythän nuo on pannassa. Mites aamupahoinvointi? Kuinka peittää mahdollinen maha?
Kommentit (75)
Mites pahoinvointi? Millä mää sen selitän? ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:20"]
Olipa hauska juttu taas
[/quote]
Mitä nää tarkotat?
Todella epäreilu veto sekä lasta että isää kohtaan.
No onnee ponnee!
Pahoinvoinnin peität niin että menet vain vähin äänin vessaan, laitat hanan päälle ja yrjöät lavuaariin. Siivoat sotkut ja peset hampaat. Eikä kaikki edes yrjöile.
monesko lapsi on?
mä olen miettinyt vähän samaa mutta miten saan kierukan itse ulos.....
No tuohon pisteeseen kun olet päässyt, niin ole rohkea ja sano suoraan, että olet raskaana. Kai nyt yhden painostuksen taipumatta kestät?
Miksi kutsutaan miestä, joka luottaa vain naisen hoitavan ehkäisyn? Isäksi. Oikeasti tuo on järkyttävää. En ikinä voisi kenellekään miehelle olla noin törkeä. Lasten hankkiminen on oltava molempien osapuolten yksimielinen päätös. Ei ihme, että yksinhuoltajia on maa pullollaan... ja veronmaksajat maksavat viulut.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:26"]
No onnee ponnee!
Pahoinvoinnin peität niin että menet vain vähin äänin vessaan, laitat hanan päälle ja yrjöät lavuaariin. Siivoat sotkut ja peset hampaat. Eikä kaikki edes yrjöile.
monesko lapsi on?
[/quote]
Eka lapsi tämän miehen kanssa, mulle kolmas lapsi. Vettä tulee nkyllä aika hiljasella hanasta, en tiijä peittääkö se ykänb ääniä. No ehkä mä jotenki tästä selviän. Laitan vaikka musat kovalle. ap
Toivottavasti menee kesken! Todella rumasti tehty niehellesi. Toivottavasti miehellesi paljastuu ja hän jättää sinut! Ap:olet sika!
Mitä vittua mä just luin?
Taas yksi "pillerit petti" -raskaus?
Halusitko lapsen , että pääset loisimaan miehen lompakolla?
Ja ihmettelette vielä, miksi suominaista ei kovin korkealle arvosteta?
Hyi hel*etti mitä luuskia!
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:26"]
No onnee ponnee!
monesko lapsi on?
[/quote]
Eka lapsi tämän miehen kanssa, mulle kolmas lapsi. Vettä tulee nkyllä aika hiljasella hanasta, en tiijä peittääkö se ykänb ääniä. No ehkä mä jotenki tästä selviän. Laitan vaikka musat kovalle. ap
[/quote]
Ajattelit sitten jäädä 3 lapsen yhksi.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:27"]
mä olen miettinyt vähän samaa mutta miten saan kierukan itse ulos.....
[/quote]
No mee lääkäriin. Eihän se n nyt lääkäriltä tarvii olla salassa vaan mieheltä.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:26"] No onnee ponnee! Pahoinvoinnin peität niin että menet vain vähin äänin vessaan, laitat hanan päälle ja yrjöät lavuaariin. Siivoat sotkut ja peset hampaat. Eikä kaikki edes yrjöile. monesko lapsi on? [/quote] Eka lapsi tämän miehen kanssa, mulle kolmas lapsi. Vettä tulee nkyllä aika hiljasella hanasta, en tiijä peittääkö se ykänb ääniä. No ehkä mä jotenki tästä selviän. Laitan vaikka musat kovalle. ap [/quote] Ajattelit sitten jäädä 3 lapsen yhksi.
[/quote]
No jos mies ei arvosta mua tarpeeks, ni eihä sille mittää voi. lapset menee aina ykköseks. ap
Ei välttämättä ole provo. Tein saman ja kerroin miehelle viikolla 14. Väitiin myös, etten ollut huomannut, koska kuukautiset tulivat normaalisti. Lopputulos: mies kosi ja menimme naimisiin ennen lapsen syntymää. Sain kaiken mitä halusin, joten ei kaduta yhtään. Kyllä aikuinen mies sitä paitsi tajuaa, että mikäli ei varmasti isäksi halua, niin käyttää varuilta kondomia tai panee piuhat poikki.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:26"]
No onnee ponnee!
monesko lapsi on?
[/quote]
[/quote]
Toivottavasti mies jättää sut ja ei myöskään tunnusta isyyttään.
Onneksi olkoon! =) Sano ettet viiti juoda koska olet aloittanut todellisen elämäntaparemontin. Tai osta pulloja ja täytä ne mehulla ja vedellä :) Hyvin se menee! Väljiä paitoja