Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
paljonko maksaa oikomishoito yksityisellä ja ..
30.08.2006 |
voiko kunnan haastaa oikeuteen kun on jättänyt oikomatta hampaat aikoinaan( pisteytys ollut käytössä ja mulla pisteete ei riittäneet hoidon saamiseen.. raha, se raha..)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Pisteytyshän sen ratkaisee, keitä hoidetaan yhteiskunnan varoilla ja keitä ei. Onneksi lapsillani on juuri sen verran vinksin vonksin hampaat, ettei tarvitse niitä omalla kustannuksella oikoa. Tyttäreni kaveri jäi juuri pisteytyksen ulkopuolelle ja hänen hampaittensa oikominen maksoi yksityisellä n. 2000 euroa.