Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon laihtumisesi nosti miesten taholta tulevaa kiinnostumista?

Vierailija
19.09.2014 |

otsikko. Ja paljonko laihduit, lopulliset mitat?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kokemus mausteeksi. Laihdutin lähes 30 kiloa, eli aika ronskista ylipainosta normaalipainoon. Vaikutus seksielämään zero, ei millään tavalla lisännnyt vaimon kiinnostusta, vaikka oli kyllä käyttänyt edesmennyttä vatsaani vähän syynä siihen että ei oikein nappaa.

Vierailija
22/55 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 11:01"]

-22 kg. Sama täällä, ennen baareissa näkymätön ja muuallakin, nyt ei tarvi kun vilkasta ja johan lähestytään. Kivan pinnallisia naiset...  

t. mies 40 

[/quote]

Hankitko vielä lihakset? ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 05:04"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:15"]

Ei mitenkään, vientiä on ollut aina samaan tasaiseen tahtiin. Bmi vaihdellut aikuisiällä 20-26 välillä. Nyt bmi 25, ikä 37, suurperheellinen ja naimisissa. Joka kerta baarissa käydessä on joku iskemässä. Viimeksi viisi miestä yritti illan aikana, ikähaarukalla 25-64 :D

[/quote]

Viisi miestä illan aikana ei ole kauhean paljoa kyllä.

[/quote]Jos miestä lähestyisi viisi naista illan aikana, niin se olisi paras ilta ikinä...

Vierailija
24/55 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laihduttanut koskaan. Olen hoikistunut entisestään stressin takia eikä miehiä kiinnosta meikäläinen muuten kuin silmäpelissä. Siihen ainoastaan kelpaan.

Vierailija
25/55 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihduin n. kolmessa vuodessa +35 kiloa eli 103kg-67kg. Eniten huomiota sain miehiltä ollessani noin 75-80 kiloinen eli lievästi ylipainoinen. Kyllähän se sekoitti pään, kun miehet melkein jonottivat juttelemaan baarissa. Nykyään normaalipainoisena tulee ulos lähtiessä aina joku iskemään, mutta ei samalla tavalla kuin vuosi sitten. Ehkä pitäisi olla sitten vielä hoikempi erottuakseen joukosta tai vaihtoehtoisesti vähän muodokkaampi. Jännä kyllä, miten pelkkä kilomäärä vaikuttaa niin paljon ihmisten suhtautumiseen. Vihdoinkil tuntee itsensä "normaaliksi" ja saa myös sellaista kohtelua kanssatallaajilta.

Vierailija
26/55 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä hirveästi tullut eroa, kiloja lähti 10. Yhtä paljon kiinnostin vähän pyöreämpänä, tosin mulla on kohtuunätit kasvot, vaikka ite sanonkin!

Vierailija
27/55 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pullukka jo lapsena ja nyt kun olen laiha, niin ei miehet vieläkään pörrää ympärillä. Saattaa tietysti johtua siitä, että olen vanha ja ryppyinen. Paskat.

Vierailija
28/55 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä edelleenkään tunnu kiinnostavan, tai ainakin esim. baarissa lähestymiset edelleen nollassa. Bmi 22 -> 18,5

Vierailija
29/55 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käyny toistepäin. Lihoin noin 20kg ja nyt on vientiä joka suunnalla. Löytyi jopa kiva kesäromanssi mikä taitaa jatkua yhteenmuutolla

Vierailija
30/55 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 100%/5kg, paitsi alun jälkeen nousu-% oli tietenkin ääretön, koska aiemmin ei mitään kiinnostusta ollut.

Vierailija
31/55 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
32/55 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mielettömän paljon muuttui. Olin todella yllättynyt, koska en ollut kokenut olevani mitenkään kamalan näköinen myöskään alkupainossani.

Minulla oli myös paljon miespuolisia kavereita töiden puolesta, ja oli ollut vuosia. Kuvittelin että olin niiden kaikkien vuosien aikana jo tullut näille ihmisille niin läheiseksi ettei laihtumiseni enää olisi heidän asennettaan muuttanut, mutta olin todella väärässä. Kun painoa hävisi 10 kg, minuun suhtauduttiin täysin eri tavalla.

Vaikka muutos oli positiivinen (vientiä alkoi olla aivan hulluna), itsetuntooni se ei vaikuttanut positiivisesti. En ollut edes tajunnut kuinka negatiivisesti minut olikin nähty ennen laihtumista, olin suorastaan järkyttynyt siitä miten arvottomana minut olikin nähty.

Vierailija
33/55 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli enemmän vientiä ylipainoisena. Laiha en ole nytkään, vaan normaalipainon ylärajoilla, mikä on mulle aika sopivaa. Laihduin 20 kg!

Vierailija
34/55 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin n. 10kg ja olin siinä 60kg'n hujakoilla. Ja kyllähän se huomattiin, kyllä mua iskettiin enemmän ja kehuttiin. 

Vierailija
35/55 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 8kg, 61.5--->53.5kg, aina ollut kovasti vientiä mutta kyllä huomio lisääntyi entisestään.

Vierailija
36/55 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:54"]

Aivan mielettömän paljon muuttui. Olin todella yllättynyt, koska en ollut kokenut olevani mitenkään kamalan näköinen myöskään alkupainossani.

Minulla oli myös paljon miespuolisia kavereita töiden puolesta, ja oli ollut vuosia. Kuvittelin että olin niiden kaikkien vuosien aikana jo tullut näille ihmisille niin läheiseksi ettei laihtumiseni enää olisi heidän asennettaan muuttanut, mutta olin todella väärässä. Kun painoa hävisi 10 kg, minuun suhtauduttiin täysin eri tavalla.

Vaikka muutos oli positiivinen (vientiä alkoi olla aivan hulluna), itsetuntooni se ei vaikuttanut positiivisesti. En ollut edes tajunnut kuinka negatiivisesti minut olikin nähty ennen laihtumista, olin suorastaan järkyttynyt siitä miten arvottomana minut olikin nähty.

[/quote]

Sama juttu. Tunnen jopa jonkinlaista halveksuntaa niitä miehiä kohtaan jotka nyt liehittelevät mutta joille ennen olin ilmaa. En ole ylpeä mutta mitäs olivat ennen niin pinnallisia, mulla on norsun muisti.

Vierailija
37/55 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt laihtunut 19kg, 75kg -- nyt 56kg. Ja lihastakin on, tai oikeemmin aikaisemmat lihakset tulleet näkyviin. Bmi 20,4. Miehet on ihan pöljänä perässä ja baari on ihan mahdoton paikka olla. Tajutonta iskemistä ja ilmaisia drinksuja tulisi joka suunnalta. Uskomatonta...

Vierailija
38/55 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 07:19"]Juu,

kun värjäsin vielä alapää ja vivutin kyslakal niin efekti oli baarillois sanoinkuvaamaton =) Kyl pörrä peräpääs kärpäsest lähtien. Lasagne menee nääs reisiin.
[/quote]

Waaat?!

Vierailija
39/55 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio laihduttaa. Olen ok näin ja en tarvitse huomiota joka perustuu painooni. Olen 176 cm ja 88 kg. Ja minusta mies voi olla ylipainoisenakin hyvinkin komea.

Vierailija
40/55 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 11:01"]

-22 kg. Sama täällä, ennen baareissa näkymätön ja muuallakin, nyt ei tarvi kun vilkasta ja johan lähestytään. Kivan pinnallisia naiset...  

t. mies 40 

[/quote]

Hankitko vielä lihakset? ;-)

[/quote]

en viitsi, tarttis turvamiehet 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi