Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon laihtumisesi nosti miesten taholta tulevaa kiinnostumista?

Vierailija
19.09.2014 |

otsikko. Ja paljonko laihduit, lopulliset mitat?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 11:10"]

Itse laihduin n. kolmessa vuodessa +35 kiloa eli 103kg-67kg. Eniten huomiota sain miehiltä ollessani noin 75-80 kiloinen eli lievästi ylipainoinen. Kyllähän se sekoitti pään, kun miehet melkein jonottivat juttelemaan baarissa. Nykyään normaalipainoisena tulee ulos lähtiessä aina joku iskemään, mutta ei samalla tavalla kuin vuosi sitten. Ehkä pitäisi olla sitten vielä hoikempi erottuakseen joukosta tai vaihtoehtoisesti vähän muodokkaampi. Jännä kyllä, miten pelkkä kilomäärä vaikuttaa niin paljon ihmisten suhtautumiseen. Vihdoinkil tuntee itsensä "normaaliksi" ja saa myös sellaista kohtelua kanssatallaajilta.

[/quote]

eivät uskalla tulla iskemään liian kaunista, taso ei riitä 

sopivasti läski on vielä seksikäs ja luulevat että puutteessa enempi kuin kaunis nainen...  

Vierailija
42/55 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahduin (en laihduttanut, oli rankka elämänvaihe) normaalipainon ylärajoilta 170/70 tosi laihaksi (52 kg), miehiltä en saa hetken rauhaa vaikken käy edes baareissa tms. iskupaikoissa. Tuttujen kautta olen kuullut miesten kehuneen selän takana että ei sitä enne olisi ajatellut siinä mielessä mutta nyt on tosi kuuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattava ero, lihavana ei kukaan oikein katsonut tai kiinnostunut. Nyt tulee jälleen jatkuvasti miehet juttelemaan pysäkeillä, kaupassa, lenkillä yms. Oma mies myös koko ajan kimpussa. :D Toisaalta painon myötä myös itse olen paljon pirteämpi, positiivisempi ja itsevarmempi, joten en usko pelkän painon olevan ratkaiseva tekijä.

Raskauden aikana tullut isoimmat kilot ja raskauden loppuajasta paino pudonnut 32kg. Nykyisin 168cm ja 62kg. Ennen lapsia olin normaalipainoinen.

Vierailija
44/55 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niiin odotan tuota..voi olla että fiilis on paskakin, mutta 123kg lähtöpaino, nyt 111kg ja tavoite paino 75-80kg alkuun..olen lihavana näkymätön, kuin ilmaa. Kuulin tutulta kun yksi "ystäväni" kertoi että mun kanssa on hyvä käydä baarissa, kun näyttää itse niin hyvältä mun rinnalla...voin kertoa että mä niiin haluan nähdä tämän "ystäväni" ilmeen sitten joskus, kun mua isketään ja hän jää vuorostaan minun varjooni..

Vierailija
45/55 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:11"]

Laihduin n. 10kg ja olin siinä 60kg'n hujakoilla. Ja kyllähän se huomattiin, kyllä mua iskettiin enemmän ja kehuttiin. 

[/quote]

Mut mä jatkan vielä. Kun laihduin tuntu siltä, että tutuilla miehillä olisi ollut enemmän lupa koskea muhun kännissä. Yhteisessä illanvietoissa jätkät tuli ottamaan lanteilta kiinni yms. vaikka tiesivät että seurustelen. Phiuuh. Se ei ollut mukavaa. 

Vierailija
46/55 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:11"]

Laihduin n. 10kg ja olin siinä 60kg'n hujakoilla. Ja kyllähän se huomattiin, kyllä mua iskettiin enemmän ja kehuttiin. 

[/quote]

Mut mä jatkan vielä. Kun laihduin tuntu siltä, että tutuilla miehillä olisi ollut enemmän lupa koskea muhun kännissä. Yhteisessä illanvietoissa jätkät tuli ottamaan lanteilta kiinni yms. vaikka tiesivät että seurustelen. Phiuuh. Se ei ollut mukavaa. 
[/quote]

Toi on niiiin totta. Työporukan viime illanvietto oli yhtä hiplausta, vaikka oon naimisissa ja äiti!!!

Vierailija
47/55 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EPÄREILUA! Olen koko elämäni ollut normaalipainoinen (yleensä 51-54kg, 162cm) ja koskaan ei ole ollut vientiä mihinkään suuntaan.

Haistakaa kaikki paska! :D

Vierailija
48/55 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten vientiä oli kun painoa oli +10kg ja silloin miesten laatu vaihteli (ikä ja kansalaisuus). Ja +40kg kun oli niin kiinnostin lähinnä (jos omaa miestä ei lasketa) +40-50v ukkoja. Laihanakin oli vientiä, enemmän omanikäisiltä suomalaisilta kuin silloin kun oli ylipainoa mutta yhteensä hiukan vähemmän lähestyttiin kuin +10-20kg. Tuntuu että suomalaiset myös tarvitsevat sen rohkaisuryypyn, ulkomaalaisia usein kiinnostanut hiukan pehmeämpänä :D Iskuyrityksiin varmasti vaikuttaa onko helposti lähestyttävän näköinen jne, en tiedä. En ole pukeutunut koskaan provosoivasti mutta hymyilen herkästi, etenkin hermostuessani. Itsetunto ei kehuttava, laihtuminen hiukan auttoi. Iskuyritykset on usein hävettäviä tilanteita, onneksi niitä ei tapahdu kovin usein kuitenkaan.

Vierailija
49/55 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon on vaikuttanut. BMI 29 -> 24. Vientiä on melkein siihen malliin kuin 12 vuotta sitten ennen lapsia. Sitä miettii, että näytinkö mä tosiaan ennen niin pahalta.

Vierailija
50/55 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:48"]Eniten vientiä oli kun painoa oli +10kg ja silloin miesten laatu vaihteli (ikä ja kansalaisuus). Ja +40kg kun oli niin kiinnostin lähinnä (jos omaa miestä ei lasketa) +40-50v ukkoja. Laihanakin oli vientiä, enemmän omanikäisiltä suomalaisilta kuin silloin kun oli ylipainoa mutta yhteensä hiukan vähemmän lähestyttiin kuin +10-20kg. Tuntuu että suomalaiset myös tarvitsevat sen rohkaisuryypyn, ulkomaalaisia usein kiinnostanut hiukan pehmeämpänä :D Iskuyrityksiin varmasti vaikuttaa onko helposti lähestyttävän näköinen jne, en tiedä. En ole pukeutunut koskaan provosoivasti mutta hymyilen herkästi, etenkin hermostuessani. Itsetunto ei kehuttava, laihtuminen hiukan auttoi. Iskuyritykset on usein hävettäviä tilanteita, onneksi niitä ei tapahdu kovin usein kuitenkaan.
[/quote]

Ja laihdutuksen jälkeen olin n 55kg.

Vierailija
51/55 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni oli ihan suoraan tullut baarissa joku tutuntuttu mies uhoamaan, että milloin mä voisin panna sun naista :/ Laihduin 20kg ja olen päälle 1v lapsen äiti...Nyt kai olen sitten MILF= mother i like to fuck

Vierailija
52/55 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:48"]

EPÄREILUA! Olen koko elämäni ollut normaalipainoinen (yleensä 51-54kg, 162cm) ja koskaan ei ole ollut vientiä mihinkään suuntaan.

Haistakaa kaikki paska! :D

Kauniin naisen kannattaa laihduttaa, niin vienti vain kasvaa.

[/quote]

Vierailija
53/55 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin aikanaan 62>53 kg, ja täytyy sanoa että meno todellakin muuttui! Ekan kerran olin se jota haettiin aina ensimmäisenä, miehiä pyöri ympärillä. Nyt on taas melkein 60 kg eikä ole niin kivaa enää.

Vierailija
54/55 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:52"]Miehelleni oli ihan suoraan tullut baarissa joku tutuntuttu mies uhoamaan, että milloin mä voisin panna sun naista :/ Laihduin 20kg ja olen päälle 1v lapsen äiti...Nyt kai olen sitten MILF= mother i like to fuck
[/quote]

Mun mieheltä on myös kysytty laihtumisen jälkeen. Toisaalta kun ylipainoa oli Se 10-20kg niin aika moni miehen kaveri yritti, eräskin kysyi että oonko ajatellut pettämistä kun mies lähti tupakalle. Ja joskus ihan miehen edessäkin. Joillain ei ole tapoja - tai sitten kokeillaan kepillä jäätä.

Nyt kun ollaan vakiinnutti ja lapsia niin ei tule onneksi siltä suunnalta enää, vaikka muualta välillä tuleekin. Yks päivä just huudettiin tuota milfiä kun kävelin ohi. Ja nyt siis +20kg raskauksien jälkeen :P

-21

Vierailija
55/55 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:33"] Toisaalta painon myötä myös itse olen paljon pirteämpi, positiivisempi ja itsevarmempi, joten en usko pelkän painon olevan ratkaiseva tekijä. [/quote]Tämä. Olin yläasteella n 85 kg, lukion lopulla (ja edelleen näin 5 v päästä) 56-57 kg. Enemmän kun itse laihtumisen vaikutukseen, uskon siihen, että olen ollut paljon itsevarmempi. Eräs ystäväni jota en ollut pitkään aikaan, sanoi, ettei muista koska on viimeksi nähnyt minun hymyilevän! Se tuntui kamalalta ja hyvältä samaan aikaan.

Ei kukaan halua lähestyä ihmistä, jonka olemus huokuu itseinhoa ja 'anteeksi, että olen olemassa'-fiilistä. Oikean ihmisen kanssa paino on ihan yhdentekevää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi