Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etumus pullottaa?

Vierailija
23.08.2021 |

Miten toisilla miehillä näkyy niin selvästi kohouma esim. gollege-housuissa tai jopa farkuissa ja toisilla ei näy mitään? Onko se vaan kalun koosta kiinni vai alushousujen mallista? Asetteleeko jotkut miehet vehkeensä tietyllä tavalla alushousuihin, jotta kohouma näkyisi huomattavan hyvin?

Kommentit (256)

Vierailija
181/256 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kivaa katsottavaa vai ei ?

Vierailija
182/256 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onse minusta n 32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/256 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 18v jätkä, harrastan uintia. Käytän tiukkoja speedoja niin kuin miehen kuuluu, eikä mitään epävarmojen piilottelijoiden uimashortseja. En siis esitelläkseni käytä speedoja vaan siksi että ne ovat ylivoimaiset uidessa uimashortseihin nähden. Lepokokoni on aika suurehko, joten katseita kyllä tulee mikäs siinä, kun on nuorta lihaa

Vierailija
184/256 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 18v jätkä, harrastan uintia. Käytän tiukkoja speedoja niin kuin miehen kuuluu, eikä mitään epävarmojen piilottelijoiden uimashortseja. En siis esitelläkseni käytä speedoja vaan siksi että ne ovat ylivoimaiset uidessa uimashortseihin nähden. Lepokokoni on aika suurehko, joten katseita kyllä tulee mikäs siinä, kun on nuorta lihaa

Lahkeettomat uikkarit on ihan parhaat uimiseen, kun mikään ei vastusta jalkojen liikeratoja. Kun niitä on tottunut käyttämään, niin en enää vaihtaisi edes bokserimalliin. Niissäkin lahje tuntuu ärsyttävältä sivulle suuntatuvissa sammakkopotkuissa.

Se on ihan toissijainen asia miten kalu näkyy tai on näkymättä, kun uimisesta on kyse.

Vierailija
185/256 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnioitettavaa! Yleensä tollaset nuoret kundit verhoaa itsensä niihin pussishortseihin mutta kiva että näitä miehekkäitä miehenalkuja vielä riittää. Kun vaan yleistyisi, sinun kaltaisia ei ole paljoa enää

Vierailija
186/256 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jessus näitä aloituksia. hanki elämä!

Vierailija
187/256 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi jessus näitä aloituksia. hanki elämä!

Sanotko samaa niille, jotka ihailee naisten ulokkeiden pullotuksia?

Seksuaalisuutta ymmärtämätön voisi hankkia sen elämän.

Vierailija
188/256 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnioitettavaa! Yleensä tollaset nuoret kundit verhoaa itsensä niihin pussishortseihin mutta kiva että näitä miehekkäitä miehenalkuja vielä riittää. Kun vaan yleistyisi, sinun kaltaisia ei ole paljoa enää

tollaisen kommentin sanoisi mies naisesta, niin helvetti olisi irti! vanhat naiset saa kuolata/panna nuoria miehiä, niin on kyse naisen voimaantumisesta tai muusta p......a, mutta jos vanha mies, edes fantasioi nuoresta naisesta, niin sairas pervo!

Vierailija
189/256 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan1971 kirjoitti:

Mä käytän College housuja ne ovat joko harmaat tai mustat,mutta minulla on harmaat koska silloin etumukseni näkyy hyvin,ja minulla on velttona 17cm ja kovana 23cm joten kun hölkkään,tai juoksen niin vehkeeni kyllä heiluu housuissa siksi hölkkäänkin pururadalla jossa myös muita miehiä juoksee,ulkoilee kävelee mä nautin kun miehen katse hyväilee pullottavaa etumustani,kaluni jäykistyy ja tekee mieli juosta pururadalta sivupolulle ja vinkata se poika tai mies mukaan ja sit antaa heidän avata collarien nauhat ja laskea collarit nilkkoihin ja iso 23cm pongahtaa esiin mulla ylöspäin käyrä ja isot roikkuvat kivekset,on upeaa kun 18v kundi pyllistää minulle ja sitten saan työntää jäykän,pitkän siittimeni hänen tiukkaan pyllyreikään ja sit nussia spermat sisään.

v...u mikä homo!

Vierailija
190/256 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin viime kesänä värilliset uikkarit, joissa ei ole sitä toista kangasta etumuksen kohdalla. Kyllä näkyy vehkeen muodot läpi. Jos joku nainen sattuu tykkämään, niin saa katsoa. Olen itse tykännyt tästä bikinimuodista, jossa pakarat näkyy. Väistämättä kiihottuu välillä ja nautin, kun vilkuilen sivusilmällä sieviä ja ihania tyttöjä ja naisia.

Vierailija
191/256 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tiukkoja housuja jotta kalu erottuu hyvin lahkeessa.

Uimahousut ohuet ja läpinäkyvät. Kiinnostuneita katseura tulee.

Vierailija
192/256 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysäilijä kirjoitti:

Yhtälö on yksinkertainen: lepotilassa iso penis + isot kivekset = näkyvä pullotus. Tällainen mies ei asettele elimiään vaikutuksen aikaansaamiseksi. Sen sijaan hän yrittää saada ne mahtumaan miellyttävästi ja terveellisesti alus- ja päällyshousuihinsa. Niillä miehillä, joiden vehkeet ovat oikeasti isot, etumuksen pullotus ja puntin pötkäle näkyvät kyllä ilman erityisjärjestelyjä vaikka ei haluaisikaan.

Käytän vain ja ainoastaan löysiä boksereita alla sekä väljiä miestenhousuja töissä ja kollareita kotona. Olen sinut ja tottunut sen kanssa, että muodot näkyvät silti läpi. Katsoo kuka katsoo. Näkyväthän ne naisillakin rinnat, vaikka niitä ei erikseen korostaisi.

Ihonmyötäiset alushousut ja tiukat päällyshousut ovat ahdistava kauhistus, joista olen luopunut jo viime vuosituhannella.

Tiukkoja housuja en suosittele yhdellekään miehelle jo yksin terveyssyistä, mutta kukin tekee valintansa itse.

Kivekseni ova

Minulla on sama ongelma. 

Lisäksi teininä iski kiveskiertymä mikä oli tuskallinen ja pääsinkin heti leikkaukseen eikä kives mennyt kuolioon. Lääkäri sanoi että kannattaa käyttää boksereita sekä löysiö housuja koska jos on isot kivekset niin menevät liikaa lyttyyn tiukoissa housuissa. 

Vierailija
193/256 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystävälle, joka halusi lapsia vaimonsa kanssa, lääkäri suositteli löysien housujen pitämistä. Kireät housut saattaa kai oikeasti vaikuttaa kiveksiin. Mutta uimarannalla tai kylpylässä tilapäisesti tästä ei tarvitse välittää, vaan voi valita muodot esiintuovan version. Odotan kyllä innolla taas kesää ja että saan ihastella tyttöjä ja naisia bikineissä rannalla. Toki muutenkin tulee hyvä mieli usein pelkästään kivan naisen hymystä. Mutta oi että kesä, pikku mekot, bikinit jne. Vesi herahtaa kielelle.

Vierailija
194/256 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jan1971 kirjoitti:

Mä käytän College housuja ne ovat joko harmaat tai mustat,mutta minulla on harmaat koska silloin etumukseni näkyy hyvin,ja minulla on velttona 17cm ja kovana 23cm joten kun hölkkään,tai juoksen niin vehkeeni kyllä heiluu housuissa siksi hölkkäänkin pururadalla jossa myös muita miehiä juoksee,ulkoilee kävelee mä nautin kun miehen katse hyväilee pullottavaa etumustani,kaluni jäykistyy ja tekee mieli juosta pururadalta sivupolulle ja vinkata se poika tai mies mukaan ja sit antaa heidän avata collarien nauhat ja laskea collarit nilkkoihin ja iso 23cm pongahtaa esiin mulla ylöspäin käyrä ja isot roikkuvat kivekset,on upeaa kun 18v kundi pyllistää minulle ja sitten saan työntää jäykän,pitkän siittimeni hänen tiukkaan pyllyreikään ja sit nussia spermat sisään.

v...u mikä homo!

Olipas terävä huomio.

Pöksyittä paras
195/256 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite käytän sekä juoksu- että kävelylenkeillä hieman tiukkoja kollareita, vaaleita väriltään. Alle en laita alkkareita lainkaan. Kalu saa heilua vapaasti ja pullottaa siinä oman mielensä mukaan. Jotkut vastaantulevat huomaavat pullotukseni. Tuntuu ainoastaan kivalta. 

Vierailija
196/256 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot pallit ja iso löysä kalu muodostavat muotoilluissa kalukukkarollisissa alushousuissa appelsiinin kokoisen möykyn, joten ei sitä millään piilota ja näkyy varmasti kaikkien housujen kanssa. Muotoilemattomiin ei edes mahdu kunnolla. Boxereissa roikkuu lahkeessa ja jää aina välillä väliin..

Harva kulkee yleisillä paikoilla alushousuissa.

Se iso möykky näkyy joka tapauksessa oli sitten alkkareiden päällä farkut, suorat huosut tai collarit. Varsinkin tiukoissa istuvissa normi farkuissa pullistus korostuu.

Vierailija
197/256 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso terska ja sen muotokin näkyy kevyistä housuista. Helvetinmoinen mokkula.

Vierailija
198/256 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iso terska ja sen muotokin näkyy kevyistä housuista. Helvetinmoinen mokkula.

Saako silläkin internet-yhteyden?

Vierailija
199/256 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä

Vierailija
200/256 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi . .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi