Etumus pullottaa?
Miten toisilla miehillä näkyy niin selvästi kohouma esim. gollege-housuissa tai jopa farkuissa ja toisilla ei näy mitään? Onko se vaan kalun koosta kiinni vai alushousujen mallista? Asetteleeko jotkut miehet vehkeensä tietyllä tavalla alushousuihin, jotta kohouma näkyisi huomattavan hyvin?
Kommentit (256)
Jos on kapee lantio, Freddie Mercury tai vaikkapa Mick Jagger tyyliin, vehkeet tulee esille.
Täysin samoja kokemuksia.
Tykkään käyttää collareita, ja puolikovan kullin kanssa käydä vaikka viemässä roskat, ja pysähtyä halaamaan naapurin mummot samalla.
Katsovat kyllä täysin estottomasti.
Haaveissa on, että joskus vielä koskettaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on gollege housut? Ikinä kuullutkaan.
Onko samanlaiset kuin kolitsit?
Siksi meillä täällä Kankaanpäässä ostetaan yleensä riittävän löysät gollegehousut että jäykistynyt siitin voi heilua niissä vapaasti.
Jengi sekoaa yhdestä kirjaimesta 😀 college tai gollege. Kyllä kai nyt tyhminkin tajuaa, millaisia housuja tuossa tarkoitetaan.
Elävä matikka lahkeessa on ja hyvä. Kun se vähän muljahtelee lahkeessa, niin tekee varmasti vaikutuksen!
Itsellä ei liiemmin pullota. Terska roikkuu boxerinlahkeesta pihalla.
Asettuu vaan ilman isompaa pullotusta lahkeeseen.
Joiltakin näkee selvästi, kummassa lahkeessa on. Jos on vasemmassa, tyyppi on oikeakätinen. En voi mitään sille, että itselläni katse kohdistuu aina miesten jalkoväliin.
Olen ihastunut yhteen työkaveriin. Hänellä on melkein joka päivä farkut ja huomasin, että pitää aina oikeassa lahkeessa. Väkisinkin tulee vilkaistua. Jossain vaiheessa hän sen huomasi ja kahdestaan jutellessa antaa erektion tulla, jolloin katselen vähän pitempään pitkää pullistumaa. Ei puhuta asiasta, mutta kumpikin selvästi tykkää tästä leikistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut yhteen työkaveriin. Hänellä on melkein joka päivä farkut ja huomasin, että pitää aina oikeassa lahkeessa. Väkisinkin tulee vilkaistua. Jossain vaiheessa hän sen huomasi ja kahdestaan jutellessa antaa erektion tulla, jolloin katselen vähän pitempään pitkää pullistumaa. Ei puhuta asiasta, mutta kumpikin selvästi tykkää tästä leikistä.
Hyvä Seppo. Kiva kuulla.
Toiset naiset näyttävät tuijottavan ja huomioivan. Eilen tuli Levyraadista Princen video ja vaimo siihen tokaisi, että oli härskin housut jalassa. Olihan ne,ohutkankaiset kapealantioisella Pricellä, niin kulli näkyi lahkeessa pullottavan. Eikä varmaan ollut vahinko.
Jotkut laulajat esittelevät itseään kyllä tahallisesti. Ollaan ilman paitaa tai bleiserin kanssa ilman paitaa, niin, että rinta vilkkuu. Ei se eroa lainkaan siitä, että nainen olisi lavalla yläosattomissa. Onhan osa naisesiintyjistäkin aika paljaana. Kai se kuuluu sitten siihen ammattiin.
Taas kesä tulee ja vaatteiden kangas ohenee ja vaatteet päällä vähenee. Itse olen huomannut, että alushousuilla on merkitystä myös. Jos käytän sellaisia, missä on kunnon pussi edessä, niin se näkyy enemmän. Tiukoissa, tavallisissa ei niinkään.
Välillä pitää ihan valita alushousut sen mukaan, mitkä housut on päällä, ettei se näkyisi niin hyvin.
Toki, tiedän kavereita, jotka asettavat sen niin, että sitä ei huomaa, vaikka on isokin siellä.
Vierailija kirjoitti:
Taas kesä tulee ja vaatteiden kangas ohenee ja vaatteet päällä vähenee. Itse olen huomannut, että alushousuilla on merkitystä myös. Jos käytän sellaisia, missä on kunnon pussi edessä, niin se näkyy enemmän. Tiukoissa, tavallisissa ei niinkään.
Välillä pitää ihan valita alushousut sen mukaan, mitkä housut on päällä, ettei se näkyisi niin hyvin.
Toki, tiedän kavereita, jotka asettavat sen niin, että sitä ei huomaa, vaikka on isokin siellä.
Niin tekee. Mutta jos on isot vehkeet, eli lepomitta ja isot kivekset niin pitää olla tilaa alushousuissa muuten ahistaa ja kiristää. Joten pullotukselta ei voi välttää. Mutta jos haluaa oikeasti huomiota, niin jättää alushousut ohuiden harmaiden collareiden alta pois. Silloin kulli ja vehkeen heiluu holtittomasti kävellessä. Varmasti näkyy jos katsoo haaruksiin. Sama juttu jos on väljät ohuet boxerit,missä kulli sujahtaa punttiin. En edes ajatellut asiaa, kun peilistä katselin, ettei juurikaan huomaa. Mutta sitten huomasi liikkuessa, että kullini heiluminen näkyy kauas.
Harmaat collegehousut kyllä näyttää hyvältä miehen päällä.
Itse joudun usein asettelamaan kalun niin että se ei pullota housuista. M31
Kun tanssii miehen kans ,se on sellainen hetki että miehellä usein seisoo.
Eteenkin kun mies on sellaisella mielellä että on hakemassa naista panoon.
Se halu vie,kuten huomannut että kun mies alkaa kiinnostaa panon takia ,alkaa pilluni valumaan,ja yleensä tuoksumaan.
Miksi sitä seisokkia pitää peittää??
Luonnollista..