Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etumus pullottaa?

Vierailija
23.08.2021 |

Miten toisilla miehillä näkyy niin selvästi kohouma esim. gollege-housuissa tai jopa farkuissa ja toisilla ei näy mitään? Onko se vaan kalun koosta kiinni vai alushousujen mallista? Asetteleeko jotkut miehet vehkeensä tietyllä tavalla alushousuihin, jotta kohouma näkyisi huomattavan hyvin?

Kommentit (256)

Vierailija
201/256 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuohon pullotuksen vaikuttaa mielestäni monikin asia. Ensinnäkin millaiset housut ja millaiset alushousut. Sitten tietty vehkeen ja kassien koko. Ei aina ehkä niin kuin luulisi tosin. 

jos on pitkä penis levossa ja suht pienet kassit ja löysemmät bokserit niin ei paljon pullota. Sitä vastoin jos on lyhyt levossa se sojottaa helpommin eteenpäin kuin pidempi penis ja isompien kassien kanssa munakukkaro-tyylisissä kalsareissa varsinkin luo pullotuksen. 

vaikka olettaa siis voisi että suurempi vehje, isompi pullotus, niin ei välttämättä aina ole. Siihen on monta tekijää ja väittäisin että isoin tekijä on kassien koko ja alushousutyyppi ja miehen sen hetkinen seksuaalinen tila. 

toki jos on jäätävän kokoinen meisseli, niin ei se peity löysilläkään vaatteilla, mutta yleisesti ottaen näin 

Vierailija
202/256 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuohon pullotuksen vaikuttaa mielestäni monikin asia. Ensinnäkin millaiset housut ja millaiset alushousut. Sitten tietty vehkeen ja kassien koko. Ei aina ehkä niin kuin luulisi tosin. 

jos on pitkä penis levossa ja suht pienet kassit ja löysemmät bokserit niin ei paljon pullota. Sitä vastoin jos on lyhyt levossa se sojottaa helpommin eteenpäin kuin pidempi penis ja isompien kassien kanssa munakukkaro-tyylisissä kalsareissa varsinkin luo pullotuksen. 

vaikka olettaa siis voisi että suurempi vehje, isompi pullotus, niin ei välttämättä aina ole. Siihen on monta tekijää ja väittäisin että isoin tekijä on kassien koko ja alushousutyyppi ja miehen sen hetkinen seksuaalinen tila. 

toki jos on jäätävän kokoinen meisseli, niin ei se peity löysilläkään vaatteilla, mutta yleisesti ottaen näin 

Tämä on muuten ihan totta! Minulla on levossa suhteellisen pitkä kaveri ja melko pienet kivekset. Käytän löysempiä boksereita joten harvemmin ihan hirveästi pullottaa. Sitä vastoin parhaalla ystävälläni on hyvin pieni penis levossa, sellainen eteenpäin sojottava pikku tatti ja valtavat kassit ja hänellä on aina valtaisa pullotus. Olen myös huomannut että fysiologisia eroja on myös joissain määrin miehillä penikseen sijainnissa(tai lantion/vatsan seudun mallissa, tiedä häntä) vähän samalla tavalla kuin naisellakin. Joillain penis tuntuu lähtevän ylempää ja alkuosan jälkeen vasta kaartuu alas, jolloin tuo lähtö luo pullotuksen, kun sit taas joilla penis näyttäisi lähtevän alempaa ja pääsee niin sanotusti vapaammin roikkumaan heti lähtöön jolloin pullotusta ei niin helpolla synny

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/256 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se välttämättä ihan noinkaan mene. Itsellä on huoneenlämmössä kalu 16cm pitkä ja ohuimmillaan 11,5cm ympärysmitalta, tuo tekee tilavuutta n 150ml, ei 1 1/2 desiä. Kassien  ympärysmitta 21cm ja jos olivat pyöreät eikä roikkuisi niin tilavuus reilut 150ml, (todellisuudessa enemmän)  eli yhteeä yli 300ml, ei yli 3 desiä, eli iki limupullon tilavuus. Ihan varmasti pullottaa oli missä housuissa tahansa, ja erottaa liikkuessa jos osaa tarkkailla. Farkuissa pullottaa jo selvästi, löysissä collareissa vähemmän, mutta erottuu jos huomaa tarkkailla. 

Vierailija
204/256 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: 

Tämä on muuten ihan totta! Minulla on levossa suhteellisen pitkä kaveri ja melko pienet kivekset. Käytän löysempiä boksereita joten harvemmin ihan hirveästi pullottaa. Sitä vastoin parhaalla ystävälläni on hyvin pieni penis levossa, sellainen eteenpäin sojottava pikku tatti ja valtavat kassit ja hänellä on aina valtaisa pullotus. Olen myös huomannut että fysiologisia eroja on myös joissain määrin miehillä penikseen sijainnissa(tai lantion/vatsan seudun mallissa, tiedä häntä) vähän samalla tavalla kuin naisellakin. Joillain penis tuntuu lähtevän ylempää ja alkuosan jälkeen vasta kaartuu alas, jolloin tuo lähtö luo pullotuksen, kun sit taas joilla penis näyttäisi lähtevän alempaa ja pääsee niin sanotusti vapaammin roikkumaan heti lähtöön jolloin pullotusta ei niin helpolla synny

Käsittääkseni tuo kulkin roikkumisen aste riippuu siitä, että miten kireät tai löysät penistä eri suunnista tukevat siteet on. Jos yläpuolella oleva side on kireämpi, niin se nostaa penistä, jos löysempi niin pääse roikkumaan enemmän. Tämä vaikuttaa myös erektiossa siihen mihin suuntaan jöpöttää. Kireä side, niin jöpöttää enemmän ylös ja päinvastoin.

Vierailija
205/256 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
206/256 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu naapurin vanha mummo meidän kerrostalossa tarkastaa ihan ensimmäisenä etumuksen katseellaan aina kun tavataan jossain.Joskus ihan unohtuu toviksi tuijottamaan ja pieni hymynkare jää kasvoille. Ainakin minua kiihottaa moinen, tullut jopa runkattua jälkeenpäin tilanteille, siinä on jotain niin.. hmm.. vanhemman naisen estottomuutta.. 

Vierailija
207/256 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttu naapurin vanha mummo meidän kerrostalossa tarkastaa ihan ensimmäisenä etumuksen katseellaan aina kun tavataan jossain.Joskus ihan unohtuu toviksi tuijottamaan ja pieni hymynkare jää kasvoille. Ainakin minua kiihottaa moinen, tullut jopa runkattua jälkeenpäin tilanteille, siinä on jotain niin.. hmm.. vanhemman naisen estottomuutta.. 

Se katse voi myös olla vihje, että pitäisiköhän nuori mies pukeutua vähän asiallisemmin, ettei vehkeet hypi silmille. ;)

Vierailija
208/256 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän jääkiekon munasuojuksia, jota olen terästänyt lisätoppauksin. Katseita  ja jopa hyväksymiäni tarjouksiakin on tullut. Suosittelen.

Vierailija
209/256 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän jääkiekon munasuojuksia, jota olen terästänyt lisätoppauksin. Katseita  ja jopa hyväksymiäni tarjouksiakin on tullut. Suosittelen.

Miehiltä hyväksymiäsi tarjouksia siis? 

Vierailija
210/256 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä on upea nähdä rohkeaa pukeutumista 20-30v. miehillä. Tiukkaa peppua tiukoissa shortseissa. Välillä ihmettelenkin, miten miehet saavat piilotettua sen xxxxx, kun etumus on, kuin tyhjää. Onko se sitten poikittain, ylöspäin asetettu, mutta juuri sitä ei erotu. Tosin, jokainen tyylillään. 

Nuoriso tuntuu nyt suosivan ylisuurta, löysää pukeutumista.

Itse katselen mielelläni miehiä, lyhyissä ja tiukoissa shortseissa.

Vierailija
211/256 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä on upea nähdä rohkeaa pukeutumista 20-30v. miehillä. Tiukkaa peppua tiukoissa shortseissa. Välillä ihmettelenkin, miten miehet saavat piilotettua sen xxxxx, kun etumus on, kuin tyhjää. Onko se sitten poikittain, ylöspäin asetettu, mutta juuri sitä ei erotu. Tosin, jokainen tyylillään. 

Tokkopa sitä tarvitsee piillottaa, kun normi kalu ei pullistele housuissa. Ei siten näy, kun ei ole mitä näyttää. 

Vierailija
212/256 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kulli on täysin lepotilassa, niin useimmilla miehillä se roikkuu varsin pienenä eikä kummemmin pullistele. Lämmin sää ja kassit roikkuu, niin penis ei myöskään törröttele eteenpäin. Riippuu tietysti myös alushousuista, jotkin mallit korostaa etumusta.

Vierailija
213/256 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, kun naisia ahdistaa miesten tuijottelu. Koen samaa naisten osalta, salilla tuijotellaan estoitta etumusta, nuoremmat naiset tirskuvat keskenään ja röyhkeimmät ottavat kuvia. Ei ollenkaan mukavaa. Uimahalleissa ei käytännössä voi käydä, kun ei saa pitää shortseja.

nm. Isoa ei vaan saa piiloon

Vierailija
214/256 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yläasteelta uskonnon opettajan. Katselin sitä eturivistä kulli tuntui aina seisovan 45 minuuttia. 

Vierailija
215/256 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on huomannut seisokkini. Pukeutuu aina pitkään leninkiin. Oranssi on suosikkini. On kun Kreikan jumalatar.

Vierailija
216/256 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pullotus kerro mistään. Riippuu miten sen asettaa tai millaisia alushousuja käyttää tai käyttääkö ollenkaan. Kaverilla on iso, mutta olen vähän ihmetellyt miten se sen asettaa,kun sitä ei ole ulkoisesti havainnut. Hämmästyin ny jussina ja ollaan tunnettu jo jonkin aikaa. Nyt näin sen ekan kerran alasti.

Vierailija
217/256 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin, kun naisia ahdistaa miesten tuijottelu. Koen samaa naisten osalta, salilla tuijotellaan estoitta etumusta, nuoremmat naiset tirskuvat keskenään ja röyhkeimmät ottavat kuvia. Ei ollenkaan mukavaa. Uimahalleissa ei käytännössä voi käydä, kun ei saa pitää shortseja.

nm. Isoa ei vaan saa piiloon

Miksi ihmeessä ahdistut? Ole onnellinen ja imarreltu, että mielenkiintoa riittää. Itse ainakin nautin niistä katseista.

Vierailija
218/256 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä naiset olette jos näette miehen pyöräilyshortseissa?

Vierailija
219/256 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippaan reiteen ni ei erotu

Vierailija
220/256 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi melkein kaikilla pullottaa takamus. Enemmän tai vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi