Hepin varressakin karvoja?
Voiko oikein karvaisilla miehillä olla hepin varressakin karvoja? Kysyn vaan, kun olen suunnitellut ottavani suihin yhdeltä sellaiselta...
Kommentit (4)
Eipä juurikaan. Tyvessä on, mutta harva niin syvälle suihin ottaa.
En ole muuten karvainen, mutta kullini puoleen väliin kasvaa karvoja, aika pitkiksi vielä ja pakko ollut ajaa lyhyemmäksi, ettei vaimo joudu aina kaivamaan karvoja suustaan.
No aika lailla rotukysymyskin. On tullut otettua suihin monella mantereella eri rotuisilta miehiltä. Karvaisimmat kullit olleet Iran, Irak, Marokko suunnalla. Kerran otin suikkarin iäkkäämältä eskimolta. Hänellä oli karvoitusta koko lyhyen hepin matkalla. Tämä tapahtui Tanskassa erään alkuperäiskansoihin liittyneen seminaarin yhteydessä. Afrikan mustilla miehillä en ole huomattavaa hepin karvankasvua tavannut. Suomi pojilla on posliini pippelit noin maailmanlaajuisesti verraten.
Johan nyt toki on. Itse en edes ole erityisen karvainen, mutta silti kalun varressa on karvoja. Kärjen lähellä vähemmän ja tyven lähellä enemmän.
Kalun säännöllinen sheivaus on kuulunut rutiineihini vuosikymmeniä, ja minun kanssani sekstaillessa ei naisen tarvitse miettiä, että onkohan hepin varressa karvoja.
Mies