Kuvitellaan tilanne: Mies, julkisuus/varakkuus ja sinä
Kuvittele, että ihan järjettömän kuuluisa ja/tai rikas mies kiinnittää huomionsa sinuun. Mies on tyyliin Tom Cruise tai suomiskaalalla Cheek. Tiedät, että statuksesi (ja varakkuutesi) miehen rinnalla nousisi aivan uusiin sfääreihin. Sinusta kirjoitettaisiin lehdissä, sinulla olisi unelmakoti, unelmavaatteita ja -koruja sekä pääsisit "piireihin".
Tiedät myös, että mies tulee pettämään sinua ja sinä olisit vain kulissi, joka on miehen vallan alla. Sinä et menisi minnekään ilman miehen valvovaa katsetta (olipa se mies itse tai "henkivartija" aka sinun "lastenvahtisi"). Teillä olisi avioehto, joka eron tullen ei hyödyttäisi sinua yhtään.
Suoraan sanottuna sinusta on kiinnostunut ihan täysi kontrollifriikki, alistava mulkku, mutta rikas ja kuuluisa sellainen.
Tarttuisitko kaikesta huolimatta tilaisuuteen ja menisit naimisiin miehen kanssa?
Kommentit (15)
En. Tykkään mun pienestä elämästä, jota ei tarvii jakaa koko, siis edes puolen maailman kanssa.
En helvetissä. Olisi pahin painajaiseni olla jossain "piireissä" ja julkisuudessa. Hirveä ajatuskin.
Menisin. Sais matkustella ja shoppailla, elää mielenkiintoista elämää. Varmasti kaveripiirikin kasvaisi. Ihan sama vaikka pettäisi, ei siihen ole mun elämä ennenkään kaatunut ja nyt olisi muutakin täytettä elämässä kuin ankea arki.
Jos olisin sinkku niin mikä ettei.
NBA-pelaajilla esim. on lapsia vähän siellä sun täällä eli voihan sen niinkin tehdä. Miestä ei näy mutta elarit juoksee.
En tietenkään. Tuossa "unelmaelämässä" ei ole mitään huokuttelevia puolia. Ja mieskin on mulkku. Kaipa tuollaisiin diileihin suostuu vain sellaiset jotka elävät muiden "kateudesta" .
Joo, kyllähän tuollaisissa puitteissa hetken olisi. Olis ihanan piristävää tähän perussinkkuarkeen.
En, ei siinä olisi minun kannaltani mitään järkeä. Elän tunteilla ja tunteista. Muulla ei ole oikeastaan koskaan ollut paljonkaan väliä minulle.
En. Mulle miehen julkisuus on ennemminkin negatiivinen kuin positiivinen seikka, jonka ehkä voisi ohikatsoa jos kyseessä olisi aivan mahtava ja ihana tyyppi. Puhun nyt siis juuri jostain megajulkisuudesta, joku pienen mittaluokan julkisuus (tasoa jonkun alaryhmän tuntema bändi mutta ei isossa mittakaavassa tunnettu/joku asiantuntijatyyppi joka lähinnä on julkisuudessa asiantuntijalausunnoissa etc) olisi aika neutraali asia. No, ei ole tullut tilannetta vastaan joten ei ole tarvinnut miettiä :D
Mutta alkuperäiseen juttuun, joku unelmakoti tai korut ei millään mittapuulla kompensoi sitä paskaa, mitä tuossa on vastapuolena, ylipäätään se julkisuus on jo paskaa, mutta vielä etenkin kun aloituksessa mies on kusipääkin eikä edes mukava, niin eihän tuossa ole mitään hyvää.
miksi joku suprejulkkis tarvitsee kulissivaimon?? jos olisin rakastunut tuohon mulkuun, ni sitten varmaan menisin. ja jos on rakastunut, ei ajattele jarkevasti eli ei varmaan miettisi noita kaikkia pettamisjuttuja ja muita.
Kuvittelenpa.... HAHHHAAAHHAAAA...... Joo ei onnistu.
Absurdi ajatus :D Joskus nuorena olisin voinut haksahtaakin mutta enpä enää. Eipä tässä keekkejä pyöri nelivitosen ympärillä!
Oikeasti jos miestä pitäisi jostain syystä vaihtaa niin katselisin juurevia maajusseja sillä silmällä..
En todellakaan.