Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin perheen mutta perinteisen kaltainen parisuhde ei sovi seksuaalisesti

Vierailija
22.08.2021 |

Mitäs ihmettä kirjoitan tinderprofiiliin?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hae kumppanuusvanhemmuutta? Jos löytäisit miehen joka haluaa lisääntyä muttei parisuhdetta ja sinä saisit panna vapaa ajallasi ihan ketä vain haluaisit.

Vierailija
42/80 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sellainen juttu, että kaikkea ei voi saada. Ja jos perhettä meinaat, niin silloin on ajateltava etupäässä lasten etua eikä omaa alapäätä. Lasten suurin etu on ydinperhe, eikä itseään jakelevat vanhemmat.

Miten määrittelet, että lasten paras etu on ydinperhe, jossa vanhemmilla ei ole muita seksikumppaneita? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan helppoa tai vaikeaa on löytää mies joka haluaisi alkaa tuollaiseen ja olisi samassa tilanteessa? Voisin harrastaa seksiä kumppaninkin kanssa mutta tiedän ettei se olisi sitä mikä säväyttää eniten.

Ap

Varmaan voi joku löytyäkin, mutta se on sitten vähän pahempi rasti valvoa pari vuotta putkeen huonounisen vauvan takia sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ole missään vaiheessa säväyttänyt.

Kumppanin tulisi olla kaikkein läheisin ja tärkein ihminen. Tylsistyttää kuitenkin ajatus parisuhdeseksistä hamaan loppuun saakka. Saattaisin ehkä löytää miehen joka säväyttää vähän aikaa, mutta vaikka mies olisi kuinka jännittävän tuntuinen aluksi niin liika tuttuus latistaa innostuksen.

Ap

Kuvailemasi toiminta on miehen hyvksikäyttöä samalla tavoin kun parisuhdetta haluavan naisen käyttö pelkkään seksiin.

En käyttäisi miestä esimerkiksi taloudellisesti vaan kumpikin hoitaisi oman osansa. En myöskään laittaisi miestä kasvattamaan toisen miehen lasta, mikä on melko yleistä. Seksin vähyyden ei myöskään tarvitsisi käydä miehen itsetunnolle jos hän ymmärtäisi sen, että kyllästyn aina riippumatta siitä onko mies haluttava tai ei.

Mielestäni on enemmän hyväksikäyttöä olla haluavinaan perinteisen kaltaista suhdetta ja sitten lopettaa seksi jollakin verukkeella. Hyväksikäyttävät miehet myöskin huijaavat naisia sänkyyn antamalla ymmärtää että haluavat suhdetta. En halua huijata ketään.

Ap

Ei muuta yhtään mitään. Kuten tuossa sanoin, tuo vastaa emotionaalista pettämistä ja jos mies on oikeasti rakastunut, niin se on henkistä väkivaltaa. Eikä se ole edes seksistä kiinni, vaan siitä että mies haluaa seksuaalisesti sitoutuvan naisen, siinä missä nainen haluaa emotionaalisesti sitoutuvan miehen.

Ja se, että se ei olisi miehestä kiinni on täyttä puppua. Mulla on ollut seksisuhde 20 vuotta naiseen, joka lopettaa aina seksin harrastamisen parisuhteessaan. Ei se halu vakikumppanin kanssa hänelle ole mikään ongelma, ei vaan saa miestä suhteeseen, jota haluaisi alkuhuumaa pidempään.

Klassinen tilanne.

Naisen seksiarvo on korkeampi kuin parisuhdearvo.

Vierailija
44/80 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyamoria toimii vain jos mies on se alfapelimies.

Muuten käy niin että nainen saa seksiä komeammilta ja dominoivammilta miehiltä kuin se aviomies, mutta mies jää ilman.

Toinen vaihtoehto on se mitä ap hakee, eli epätoivoinen soijamies joka tienaa rahaa ja luuttuaa keittiön kun ap kiljuu tumman ja kiluvasilmäisen alfansa käsittelyssä.

Vierailija
45/80 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten käy niin että nainen saa seksiä komeammilta ja dominoivammilta miehiltä kuin se aviomies, mutta mies jää ilman.

Toinen vaihtoehto on se mitä ap hakee, eli epätoivoinen soijamies joka tienaa rahaa ja luuttuaa keittiön kun ap kiljuu tumman ja kiluvasilmäisen alfansa käsittelyssä.

Haha, huomaa, että ajattelet suhteita vain teoriassa. Oikeassa elämässä on ihan eri jutut. Ja mä siis tunnen ja tiedän useita ihmisiä, jotka ovat avoimessa suhteessa tai polyamorisia.

Vierailija
46/80 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat ihan rehellisesti, että etsit pitkäaikaista luotettavaa kumppania, jonka kanssa perustaa perhe. Haluat avoimen, mutta et kuitenkaan polyamorista suhdetta. Nykyään löytyy paljon ihmisiä, jotka haluavat tällaisen suhdemuodon.

Vierailija
47/80 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, huomaa, että ajattelet suhteita vain teoriassa. Oikeassa elämässä on ihan eri jutut. Ja mä siis tunnen ja tiedän useita ihmisiä, jotka ovat avoimessa suhteessa tai polyamorisia.

Minäkin tunnen.

Ja ne kaikki suhteet jakautuvat näihin luokkiin:

A) mies on alfapelimies ja vaimokin haluaa vaihtelua

B) mies on alfapelimies ja vaimo alistuu kuvioon koska muuten ei olisi saanut miestä

C) suhde ei toimi

Te naiset ette ole kovin hyviä tunnistamaan pelimiehiä, eli se naistenkaataja on teille ihana tavismies.

Vierailija
48/80 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tunnen.

B) mies on alfapelimies ja vaimo alistuu kuvioon koska muuten ei olisi saanut miestä

C) suhde ei toimi

Te naiset ette ole kovin hyviä tunnistamaan pelimiehiä, eli se naistenkaataja on teille ihana tavismies.

Ja nyt voitte kysyä, täysin oikeutetusti, että miksi B toimii mutta C ei?

Vastaus on: en tiedä. Jostain syystä kun mies on se alfa, löytyy naisia joille miehen haareminpyöritys käy. Ehkä se on naisen luonto että sallitaan alfan jakaa siementään, kun taas miehelle on ensiarvoisen tärkeää että nainen on seksuaalisesti hänen.

Vierailija
49/80 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tunnen.

C) suhde ei toimi

Epäilenpä. Mun tuntemissa ja tietämissä avoimissa/polyamorisissa suhteissa ei ole yhtään "alfapelimiestä". Avoimissa ja polyamorisissa suhteissa olevat ihmiset edustavat useammin jotain vaihtoehtoisempaa elämäntapaa, eivät perinteisempiä ja konservatiivisempia arvoja. Muistan, kun tutustuin ensimmäiseen tuntemaani polyamorisessa suhteessa elävään mieheen. Hän oli (ja on edelleen) sellainen pyöreä rillipäinen nörtti. Tuolloin hänellä oli kaksi tyttöystävää, en tiedä, miten nykyään.

Vierailija
50/80 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tunnen.

C) suhde ei toimi

Kyllähän naiset usein pelimiehen tunnistavat, mutta kuvittelevat sen miehen muuttuvan heidän vuokseen.

eri

Vierailija
51/80 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä, miten nykyään keksitään näitä eufemismejä niin kuin tämä ns. polyamorisuus. Ennen se oli ihan vain huoraamista.

Vierailija
52/80 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin mysteeri on millainen mies ikinä suostuisi suhteeseen apn kanssa.

Vierailija
53/80 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä, miten nykyään keksitään näitä eufemismejä niin kuin tämä ns. polyamorisuus. Ennen se oli ihan vain huoraamista.

Huoraaminen tarkoittaa prostituutiota, eli siinä seksipalveluista maksetaan rahaa.

Vierailija
54/80 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti sellainen, joka itsekin haluaa avoimen suhteen.

Vierailija
55/80 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia niin moni täällä pitää mahdottomana, että ap löytäisi kivan puolison, joka myös haluaa avoimen suhteen?

Vierailija
56/80 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen perinteisessä parisuhteessa. Ja olen kirjoittanut rehellisesti mm. Seuraavaa. "vaimoani kiinnostaa enemmän vauva.fi sivusto kuin oma miehensä, joten päätin ulkoistaa seksielämäni". Ja olen todellakin ulkoistanut, olkoot vaimo kuinka perinteinen tahansa, mutta mä olen avoin. Iskäx3, 36v

Vierailija
57/80 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia niin moni täällä pitää mahdottomana, että ap löytäisi kivan puolison, joka myös haluaa avoimen suhteen?

Koska ap voi kyllä löytää suhteen, mutta ei sellaista suhdetta, johon mies aidosti haluaisi sitoutua, tehdä lapsia JA osalistua lapsen kasvatukseen. Toimiavat avoimet suhteet miesten näkökulmasta ovat vain vakiintuneita fwb-säätöjä.

Vierailija
58/80 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ap voi kyllä löytää suhteen, mutta ei sellaista suhdetta, johon mies aidosti haluaisi sitoutua, tehdä lapsia JA osalistua lapsen kasvatukseen. Toimiavat avoimet suhteet miesten näkökulmasta ovat vain vakiintuneita fwb-säätöjä.

Oletko koskaan kuullut avoimista suhteista?

Vierailija
59/80 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä suostuisin.... Olen ihan tavallinen iskä. Tosin mulla on jo lapset tehtynä. Mutta ei hittokaan jaksa samaa pihtaavaa ja kiukkuisen vaimon naamaa katella vuodesta toiseen. Varsinkin kun on mennyt tinderiin ja ensimmäisenä aamulla kun katsoo puhelinta niin huomaa että vaikka kuinka monta matchia taas tullut vaikka esittelyssä ihan suoraan kerrotaan vaimosta ja seksielämän ulkoistamisesta. Vaimo ei suostu avoimeen suhteeseen ainakaan vielä.

Vierailija
60/80 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä suostuisin.... Olen ihan tavallinen iskä. Tosin mulla on jo lapset tehtynä. Mutta ei hittokaan jaksa samaa pihtaavaa ja kiukkuisen vaimon naamaa katella vuodesta toiseen. Varsinkin kun on mennyt tinderiin ja ensimmäisenä aamulla kun katsoo puhelinta niin huomaa että vaikka kuinka monta matchia taas tullut vaikka esittelyssä ihan suoraan kerrotaan vaimosta ja seksielämän ulkoistamisesta. Vaimo ei suostu avoimeen suhteeseen ainakaan vielä.

Mikset eroa vaimostasi?