Säälittää ystävän tuleva lapsi (tyttölapsi)
Koska äiti on 184cm ja isä 197cm. Tytöstä taitaa tulla jättiläinen...
Kommentit (22)
minun vanhempani taitavat olla 174cm (mutta kuukautiset aloitettiin aiemmin, jotta ei kasvaisi niin pitkäksi, geneettisesti on n. 180) ja 193cm. 181cm nainen minusta tuli, enkä haluaisi olla senttiäkään lyhyempi! ihan asennekysymys, toivottavasti tytön ympärillä on paljon itsevarmoja ihmisiä, jotke eivät anna parin sentin vaikuttaa elämäänsä.
Nykysin ihmiset on pitempiä. Ettet nyt vaan olisi kateellinen...........
Malli :)
No, ei olisi kivaa olla 185cm ja roteva nainen.
Yksi kaverini on 180cm ja itse 160cm, oikeen kaunis ja hyvässä kunnossa. Kantaa pituutensa ylpeydellä, valittaa vaan ettei pitkiä miehiä tahdo löytyä :D
Pituus ei ole yhtä suuri ongelma luin tyhmyys.
Säälittää, että tuon tyttölapsen äidillä on ystävä(?), joka ajattelee lapsesta noin edes näkemättä lasta vielä. Tee lapselle palvelus ja poistu hänen elämästään jo tässä vaiheessa. Sinua ei tarvita. Lapsi ei tarvitse elämäänsä ihmistä, joka halveksuu hänen äitiään ja isäänsä.
No voi harmi. Sekö estää kaverisi tekemästä lapsia?
Pitkä jälkeläinen varmaan tulossa. 185 cm (m) ja 165 cm (n), mitä mieltä?
185 cm (m) ja 165 cm (n), mitä mieltä? Minkälaista odotettavissa? Sääliä? Aiheita?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:16"]185 cm (m) ja 165 cm (n), mitä mieltä? Minkälaista odotettavissa? Sääliä? Aiheita?
[/quote]
Häh? Tuihan on ihan normaali pituus, itse oln 170 cm ja mieheni 185 cm ja lapsemme 4 v on nyt 99 cm. Neuvolassa on arvioitu pituudeksi aikuisena 168-172 cm muistaakseni
Mitähä meillä, ite oon157cm, mies 184cm. Tyttö taitaa tulla isääsä.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 19:03"]
Koska äiti on 184cm ja isä 197cm. Tytöstä taitaa tulla jättiläinen...
[/quote]
Vaikea synnytys, jos heti syntyessään on noin iso tai vaikka vain keskiarvo noista :DD
Me ollaan vaan 178 ja 193cm miehen kanssa. Ite kyllä haluisin olla yli 180cm.
Ihmisiä on eri mittaisia, mitä sääliteltävää siinä on?
T: 151 cm pitkä
"jättiläinen" minä olen 180cm nainen enkä tod. ole jättiläinen.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 19:24"]
Pituus ei ole yhtä suuri ongelma luin tyhmyys.
[/quote]Niin, jos lapsi perii noilta pitkiltä vanhemmiltaan vielä tyhmyydenkin, se todella on vielä surullisempaa.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:33"]
Ihmisiä on eri mittaisia, mitä sääliteltävää siinä on?
T: 151 cm pitkä
[/quote]
Ei niin mitään!
No voi herrajumala. Isäni on 187cm ja äitini 172cm, itse olen 177cm. Mieheni on 185cm ja lapsemme on nyt (tyttö) 3v 8kk iässä jo yli metrin :D Ihanhan tuota ollaan kaikki onnellisia oltu ;)
Tosi kiva jos kaikki mustakin ajattelee et oon jättiläinen kun josssain kävelen. Oon 182 eikä kyllä ikinä ole tullut jättiläiseksi sanomaan .