Kuukupin käyttö löystyttää alapään?
Kommentit (19)
Joo, geishakuulien käyttö löystyttää kans. Eikun, hetkinen... meniköhän se sittenkään niin..?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:47"]
Joo, geishakuulien käyttö löystyttää kans. Eikun, hetkinen... meniköhän se sittenkään niin..?
[/quote]
Niillähän on aivan eri toiminto. Kuulat tippuu jos lihaksia ei jännitä, kuukuppi pysyy alipaineen avulla sisällä (lihaksiston osuus olematon).
Muuten en usko, että löystyttää. Mutta täytyyhän tietyllä tavalla suuret paikat olla, että sen saa edes sisälle (ja kyllä, tiedän että se kuppi taitellaan, mutta silti).
Mä oon miettinyt ihan samaa. Siis että tekeeköhän se hyvää emättimelle olla koko ajan vähän venyttyneenä. Geishakuulia käytetään kuitenkin yleensä lyhyemmän aikaa, joten eivät ole ihan vertailtavissa.
Mua ainakin sattuu hiukan se laittaminen ja poisottaminen ja tuntuu inhottavalta se suuaukon venyttäminen. Sinänsä harmi, kun mielelläni kuppia käyttäisin. Ehkä sopii paremmin synnyttäneelle?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:52"]
Mua ainakin sattuu hiukan se laittaminen ja poisottaminen ja tuntuu inhottavalta se suuaukon venyttäminen. Sinänsä harmi, kun mielelläni kuppia käyttäisin. Ehkä sopii paremmin synnyttäneelle?
[/quote]
Synnyttäneillehän myydään vielä omia kokoja, jotka on vielä suurempia...
Synnyttäneille myydään ämpäreitä kuukupin korvikkeena. Mutta kieltämättä kiinnostaisi minuakin, tilasin nimittäin netistä kuukupin eilen ja nyt vähän epäilyttää, että saanko sitä edes sisään ja venyttääkö se emätintä, jos on käytössä pari päivää kuukautisten aikana.
Treenatkaa hyvät naiset niitä lantionpohjan lilhaksia niin ei veny!
No ei todellakaan löystytä mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:43"]
Peukkua tulee, mutta ei asiallista vastausta?
[/quote]
Miksi pitäisi vastata asiallisesti kun kyselet noin saatanan tyhmiä?
No ei mulla ainakaan :D Ois melkeinpä jopa saanut löysyttää hieman. Ei olla miehen kanssa oikein yhteensopivia. Miehellä on isohko ja mulla tiukahko. Yhdyntä sattuu lähes poikkeuksetta aluksi vaikka olisi kuinka lämmitelty ja käytetään liukuvoidetta. Ja tämä ei ole kehuskelua vaan ihan oikeasti "valitusta". Olen varma etten ole ainoa jolla on tämä tilanne.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:32"]
No ei mulla ainakaan :D Ois melkeinpä jopa saanut löysyttää hieman. Ei olla miehen kanssa oikein yhteensopivia. Miehellä on isohko ja mulla tiukahko. Yhdyntä sattuu lähes poikkeuksetta aluksi vaikka olisi kuinka lämmitelty ja käytetään liukuvoidetta. Ja tämä ei ole kehuskelua vaan ihan oikeasti "valitusta". Olen varma etten ole ainoa jolla on tämä tilanne.
[/quote]
Sellastapa se on :/ Sama vaiva.
Kuinka ihmeessä ne kuulat tippuu sieltä? Itse saatan unohtaa kuulan pitemmäksi aikaa ja teen kaikkea kotitöitä enkä jännitä eikä tipukaan pois. Sitten muistan ja kun käyn vessassa vetämässä sen pois niin ei meinaa aluksi tulla ja sitten vaan plumpsahtaa pois eli tämä sellainen varrellinen versio. Tuntuu turhata koko kuula. Kaksi lasta on synnytetty. Treenaan, mutten tiedä onko tarpeellista? Mies ei kerro. Ei lirahda pissat housuun eli onko se merkki vai mikä?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:49"]
Mä oon miettinyt ihan samaa. Siis että tekeeköhän se hyvää emättimelle olla koko ajan vähän venyttyneenä. Geishakuulia käytetään kuitenkin yleensä lyhyemmän aikaa, joten eivät ole ihan vertailtavissa.
[/quote]
Mitenkä kauan sulla se kuppi on toosassa? Jos nyt jonkun nelisen päivää on yhdestä kohtaa vähän levällään, niin kyllähän se nyt aina puhdistuksen ajaks palautuu ja sit varsinkin sillä aikaa, kun kuppi ei sisällä ole. Vai ihanko päivästä toiseen sitä pidät päällä?
Itse olen käyttänyt Luneten suurempaa kuppia jo about 6 vuotta ja ainakin miehen mielestä olen tiukka. Toki kai kaikkien värkit on yksilöitä ja jollain voi löystyä. Ken tietää.
Ei löysty Luneten sivultakin löytyy vastaus, että ei löystä vaan päin vastoin. Kyllä mulla oli pimppilihakset tosi kipeänä parit ekat kuukautiset.
Peukkua tulee, mutta ei asiallista vastausta?