Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö turvavyötä vai ette?

Vierailija
19.09.2014 |

Jos et niin miksi et käytä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Miestä joutuu välillä muistuttamaan

Vierailija
2/21 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti käytän.

Jos en käyttäisi niin pienessäkin kolarissa laukeavat turvatyynyt voivat satuttaa minua todella pahasti jos en istu vyön kiristämänä omassa penkissäni. Turvatyynyt on kaikki suunniteltu vyötettyä penkissä istuvaa varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän yleensä, joskus en vaan muista, en tule ajatelleeksi asiaa, ja parkkipaikalla pysäköidessäni huomaan vasta sen puuttuneen, tyhmää, mutta ajan kai sen verran harvoin ettei sellaista jokapäiväistä rutiinia hommaan ole tullut.

Vierailija
4/21 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:34"]Tietysti käytän.

Jos en käyttäisi niin pienessäkin kolarissa laukeavat turvatyynyt voivat satuttaa minua todella pahasti jos en istu vyön kiristämänä omassa penkissäni. Turvatyynyt on kaikki suunniteltu vyötettyä penkissä istuvaa varten.
[/quote]

Ap kysyi vain perusteluja heille jotka ei käytä ;)

Vierailija
5/21 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa autossa käytän työautossa en. Joudun työautosta pomppimaan jatkuvasti ulos, siksi en käytä eikä poliisikaan sitä vaadi.

ps. En ole taksi enkä roskakuski :)

Vierailija
6/21 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, tottakai käytän, käsi toimii automaatiolla ja laittaa vyön kiinni, kun istun autoon.

OT, eräs ulkomaalainen mies suuttui kerran, kun käytin turvavyötä hänen kyydissään. Rupesi huutamaan, että pidänkö häntä huonona kuskina.

Vierailija
7/21 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:36"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:34"]Tietysti käytän. Jos en käyttäisi niin pienessäkin kolarissa laukeavat turvatyynyt voivat satuttaa minua todella pahasti jos en istu vyön kiristämänä omassa penkissäni. Turvatyynyt on kaikki suunniteltu vyötettyä penkissä istuvaa varten. [/quote] Ap kysyi vain perusteluja heille jotka ei käytä ;)

[/quote]

Voi ei!!!!!!!! Tähän asti jokaiseen ketjuun on vastattu tarkasti vain ja ainoastaan siitä mitä ekassa viestissä luki ja nyt pilasin tradition! Olen PAHA ihminen... :(

Vierailija
8/21 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina, myös takapenkillä istuessani taksissa.

Vierailija
9/21 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, koska käyttämättä jättämisestä seuraa sakot.

Vierailija
10/21 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Auto ei liikahda jos ei kaikilla ole turvavyöt kiinni.

Vierailija
11/21 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 18:24"]

[/quote]

Tämä. Ystäväni vammautui loppuiäkseen, kun kolaroi ilman turvavöitä parkkipaikalla auton paikkaa vaihtaessaan. Vauhti oli siis aivan mitätön, mutta osui juuri sopivasti.

Vierailija
12/21 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ihan aina. Samoin koko muu perhe. Ei sille ole mitään vaihtoehtoja, miksi ihmeessä olla ilmankaan?

Vierailija
13/21 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taksi. En ole myöskään roskakuski.

Oikeasti, ette taida ihan aina miettiä mitä kirjoitatte :D

Vierailija
14/21 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ei käytä, sillä ei ole aivoja ollenkaan.

Vierailija
15/21 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käyttää, eihän sitä piipitystä kestä kukaan kuunnella?

Vierailija
16/21 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Kuskina ollessani pidän sitä osana lähtövalmistelua. Varmaan johtuu siitä, että vanhempani opetti ajamaan, oli aina todella tarkka myös turvavyön käytöstä ja onnistui sen iskostamaan päähäni. Vasta nyt tajusin, kuinka huomaamatta onkin aivopessyt. On aika huolehtiva.

Vierailija
17/21 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 18:24"]

[/quote]

Vituttaa tuommoiset natsit. Itse käytän aina turvavyötä, mutta en ole veljeni vartija.

Vierailija
18/21 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Käytän myös pyöräillessä kypärää vaikka ajaisin vain kaksikymmentä metriä etanavauhdilla. 

Vierailija
19/21 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, jos autoon joudun. t. Helsinkiläinen

Vierailija
20/21 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 18:24"]

[/quote]

Vituttaa tuommoiset natsit. Itse käytän aina turvavyötä, mutta en ole veljeni vartija.
[/quote]

En edes aja itse autoa, mutta sama sääntö olisi minullakin, että kuljetan vain turvavöitä käyttäviä. En haluaisi elinikäisiä traumoja siitä, että kolarissa jollekulle sattuisi pahemmin vain siksi, ettei käyttänyt turvavöitä. Jos haluaa vaarantaa henkensä, saa sen vapaasti tehdä, mutta minä käytän omaa vapauttani enkä halua olla siinä mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi