Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kadehditte sisaruksiltanne?

Vierailija
22.08.2021 |

Minä kadehdin työtä, josta nauttii.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyttä. Oma mennyt krooniseen sairauteen, molemmat sisarukseni hassaavat omaansa typerillä elämäntavoillaan ja valinnoillaan. Ei tunnu reilulta.

Vierailija
22/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimivaa vatsaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisuutta

Vierailija
24/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. On niin ilkeä.

Millä tavalla ilkeä? Ei ota sinua tarpeeksi huomioon?

Vierailija
25/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkistä terveyttä. Sosiaalisia taitoja. Perhettä. Onnellisuutta. Ystäviä. Normaalia elämää.

Vierailija
26/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenvaihduntaa. Voi syödä mitä vaan lihomatta.

Vierailija
27/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasta. Molemmat siskoni menivät naimisiin rikkaiden miesten kanssa. Toinen siskoistani ei ole päivääkään ollut oikeissa töissä, vaan on kotirouvana ja harrastelee. Toinen sisko tekee miehensä yritykselle paperihommia kotoa käsin.

Molemmilla isot talot, mökit, ulkomaan reissut yms.

Minä ja mieheni olemme pienipalkkaisia (joskin molemmat hyvän koulutuksen käyneitä). Pieni rivari, halpa auto, ei rahaa matkustella tai muutenkaan huvitella. Vanhempieni silmissä olen epäonnistunut.

Vierailija
28/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyttä..

Vierailija
29/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinasumisen rauhaa.

Vierailija
30/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kadehdin hieman asemaa (palkkaa) johon pääsi muutama vuosi ennen eläkettään, mutta kun näin hänet äskettäin yli 15 v jälkeen, niin kateus kuoli. Ilmeisesti asema ei tuonut hyvää palkkaa, koska hänellä vaatteetkin olivat huonolaatuisia ja muutenkaan ei hyvinvointi näkynyt, huonot hoitamattomat hampaat. Ilmeisesti raha menee kaikkeen turhaan.

Vierailija
31/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä kyllä keksi mitään. Nuorempana olin kateellinen nätimmästä nenästä ja hymystä. Mutta ei enää liki 40v iässä ole asialla merkitystä, hyvin on elämä mennyt meillä molemmilla sisaruksilla. Vaikka eroja on paljon. Mutta ne on omia juttuja, en haluaisi siskoni elämää ja hän tuskin minun, mutta olemme onnellisia että molemmat saa olla ja elää kuten tahtoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi