Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä vastuullisuus? matka ja lentoyhtiöt mainostavat korona-ajan matkustelua

Vierailija
22.08.2021 |

Nyt ei ole aika matkustaa mihinkään.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote ei suojaa tartunnalta tai tarttumiselta, sen kertoo jo Suomen omatkin koronaluvut.

Vierailija
2/22 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä eivät palveluitaan mainostaisi, jos niitä ei valtiovallan taholta ole kielletty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin dissaan kaikki ketkä matkustelee yhtään mihinkään. Kerron myös nuo korona matkat kaikille näiden matkailijoiden tutuille, jotta osaavat varoa.

Vierailija
4/22 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun saadaan toi ilmastonmuutos vielä mukaan näihin vastuuttomuuskeskusteluihin. Niin.

Vierailija
5/22 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitten on? Ei korona tule mihinkään katoamaan. Sen sijaan maailman talous vaatii liikkuvuutta.

Vierailija
6/22 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ne mainostaa kun matkustajia riittää hyvin. Turha mussuttaa kun elämä palautuu normaaliksi. Täällä mennään enemmistön toiveiden mukaan kuten demokratiassa kuuluukin. Kuka kertoisi tämän meidän sosiaaliministerille?

Vierailija
7/22 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tarvittaisiin ennenkaikkea maastapoistumis- ja ulkonaliikkumiskieltoa ainakin pariksi vuodeksi!

Vierailija
8/22 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarvittaisiin ennenkaikkea maastapoistumis- ja ulkonaliikkumiskieltoa ainakin pariksi vuodeksi!

Kyllä eniten kaivattaisiin maahantulokieltoa, varsinkin lähi-ídän suunnalta.

Rasistipersu pelle 🥱

Et taida paljon veroja maksella - sossu pummi!

Vierailija
9/22 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa ja voi matkustaa

Vierailija
10/22 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa pitää jostain saada että olisi töitä.

Vierailija
11/22 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sopiva hetki päättää lopettaa kaikenlainen porsasteleva huvilentely. Se päätös kannattaa tehdä NYT, kun ajatukseen on ehtinyt jo pakon edessä hieman tottua.

Vierailija
12/22 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olisi näinkin vapaassa maassa kuin Suomi on niin se, että jokainen ottaisi vastuun valinnoistaan itse. Ei varaa matkaa tai peruttaessa tilanteessa, joka ei tule yllätyksenä niin joko hankkii matkan peruuntumiseen vakuutuksen, josta maksaa itse tai kärsii kulut itse?

Oisko mitään, että aikuinen ihminen kantaa vastuun valinnoistaan itse? Jotenkin tuntuisi itsestä itsestään selvyydeltä. Kyllähän kaikkea markkinoidaan.. mutta ei kukaan pakota matkaa ostamaan,eihän?

Vierailija
13/22 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on bisnestä.

Myös korona.

Vierailija
14/22 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa jos mun ”kaverina” on joku koronapsykoottinen ja hän alkaa ”dissaa” mua. Hyvää jatkoa!

Tosin ei mulla oo ketäään niin sekaisin olevaa kaveria, kaks reissua tulossa ennen joulua ❤️

Vierailija
15/22 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan varmasti matkustan heti, kun toisen piikin saan. Sen takiahan niitä otetaan?

Korona-leikkiä on nyt leikitty kohta kaksi vuotta. Eiköhän se jo riitä ja siirrytään eteenpäin. Vaikka takas siihen ilmastonmuutokseen, jos nyt joku hysteria pitää aina olla päällä. Se oli paljon vähemmän rajoittavaa vouhkaamista.

Vierailija
16/22 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin sitten on? Kauanko ajattelit odotella? Meinaakos että ulkomailta tulee iso paha korona? Sen voi saada täältä Suomestakin. Hui. Ja kansa on suurimmaksi osaksi rokotettu.

Ilmastosyistä matkustelun voisi kyllä lopettaa. Mutta se on eri keskustelun aihe. Voi kunpa ilmastokriisiin suhtauduttaisiin tällä vakavuudella mitä koronaan. Koronakriisi on mennyt pelleilyksi.

Vierailija
17/22 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kyllä matkustelen, ja olen matkustellut koko ajan. Juuri tulin Makedoniasta ja uudet lentoliput on varattu taas lokakuulle:). Koko perhe on rokotettu joten eikun menoksi. Kahteen kertaan rokotettuna meillä on eurooppalaiset rokotustodistukset jo puhelimissa, joten minkäänlaista testausta ei myöskään enää vaadita maahan tullessa. Senkun vilauttaa sitä lentokentällä niin olkaa hyvät vaan, matka jatkuu. Jippii vapaus!

Vierailija
18/22 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

REISSUUUUUN!!!!

Pysykää te pellet kellareissanne, vaikka loputtomiin.

Vierailija
19/22 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä eniten kaivattaisiin maahantulokieltoa, varsinkin lähi-ídän suunnalta.

Rasistiurpo siellä, huomasitko tmän keskustelun liittyvän korona-ajan matkusteluun?

Vierailija
20/22 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, odotan jo innolla, että pääsen taas Toscanaan. <3 Ja Lontooseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi