missä vastuullisuus? matka ja lentoyhtiöt mainostavat korona-ajan matkustelua
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
No minä kyllä matkustelen, ja olen matkustellut koko ajan. Juuri tulin Makedoniasta ja uudet lentoliput on varattu taas lokakuulle:). Koko perhe on rokotettu joten eikun menoksi. Kahteen kertaan rokotettuna meillä on eurooppalaiset rokotustodistukset jo puhelimissa, joten minkäänlaista testausta ei myöskään enää vaadita maahan tullessa. Senkun vilauttaa sitä lentokentällä niin olkaa hyvät vaan, matka jatkuu. Jippii vapaus!
No pikkasen nyt valehtelit. Kyllä suurin osa maista vaatii testit edelleen, karanteeneista rokotetuilla on luovuttu kyllä monessa paikassa. Ja aiemmin keväällä karanteenitkin olivat rokotetuilla edelleen ihan joka paikassa, lyhyemmät vain kuin rokottamattomilla.
Näin korona-aikana paljon matkustelleena pistää kyllä silmään, kun joku keksii valheita korostaakseen omaa ylemmyyttään. Makedoniassa en toki ole käynyt, että ehkä siellä sit on noin, mutta epäilen.
Itse oon just lomalla. Suomi - Romania - Italia - Espanja. Kohta paluu kotiin. Ollut ihanaa, kun edulliset koronahinnat hotelleilla ja yskimällä saa tilaa ruuhkassa. Enemmän pelkään saavani sen koronan Suomesta kun eihän mulla siellä ole edes matkavakuutus voimassa..