missä vastuullisuus? matka ja lentoyhtiöt mainostavat korona-ajan matkustelua
Kommentit (22)
Miksipä eivät palveluitaan mainostaisi, jos niitä ei valtiovallan taholta ole kielletty?
Kyllä minä ainakin dissaan kaikki ketkä matkustelee yhtään mihinkään. Kerron myös nuo korona matkat kaikille näiden matkailijoiden tutuille, jotta osaavat varoa.
Ja kun saadaan toi ilmastonmuutos vielä mukaan näihin vastuuttomuuskeskusteluihin. Niin.
Koska sitten on? Ei korona tule mihinkään katoamaan. Sen sijaan maailman talous vaatii liikkuvuutta.
Totta kai ne mainostaa kun matkustajia riittää hyvin. Turha mussuttaa kun elämä palautuu normaaliksi. Täällä mennään enemmistön toiveiden mukaan kuten demokratiassa kuuluukin. Kuka kertoisi tämän meidän sosiaaliministerille?
Nyt tarvittaisiin ennenkaikkea maastapoistumis- ja ulkonaliikkumiskieltoa ainakin pariksi vuodeksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tarvittaisiin ennenkaikkea maastapoistumis- ja ulkonaliikkumiskieltoa ainakin pariksi vuodeksi!
Kyllä eniten kaivattaisiin maahantulokieltoa, varsinkin lähi-ídän suunnalta.
Rasistipersu pelle 🥱
Et taida paljon veroja maksella - sossu pummi!
Rahaa pitää jostain saada että olisi töitä.
Nyt on sopiva hetki päättää lopettaa kaikenlainen porsasteleva huvilentely. Se päätös kannattaa tehdä NYT, kun ajatukseen on ehtinyt jo pakon edessä hieman tottua.
Mites olisi näinkin vapaassa maassa kuin Suomi on niin se, että jokainen ottaisi vastuun valinnoistaan itse. Ei varaa matkaa tai peruttaessa tilanteessa, joka ei tule yllätyksenä niin joko hankkii matkan peruuntumiseen vakuutuksen, josta maksaa itse tai kärsii kulut itse?
Oisko mitään, että aikuinen ihminen kantaa vastuun valinnoistaan itse? Jotenkin tuntuisi itsestä itsestään selvyydeltä. Kyllähän kaikkea markkinoidaan.. mutta ei kukaan pakota matkaa ostamaan,eihän?
Ihanaa jos mun ”kaverina” on joku koronapsykoottinen ja hän alkaa ”dissaa” mua. Hyvää jatkoa!
Tosin ei mulla oo ketäään niin sekaisin olevaa kaveria, kaks reissua tulossa ennen joulua ❤️
Tasan varmasti matkustan heti, kun toisen piikin saan. Sen takiahan niitä otetaan?
Korona-leikkiä on nyt leikitty kohta kaksi vuotta. Eiköhän se jo riitä ja siirrytään eteenpäin. Vaikka takas siihen ilmastonmuutokseen, jos nyt joku hysteria pitää aina olla päällä. Se oli paljon vähemmän rajoittavaa vouhkaamista.
Milloin sitten on? Kauanko ajattelit odotella? Meinaakos että ulkomailta tulee iso paha korona? Sen voi saada täältä Suomestakin. Hui. Ja kansa on suurimmaksi osaksi rokotettu.
Ilmastosyistä matkustelun voisi kyllä lopettaa. Mutta se on eri keskustelun aihe. Voi kunpa ilmastokriisiin suhtauduttaisiin tällä vakavuudella mitä koronaan. Koronakriisi on mennyt pelleilyksi.
No minä kyllä matkustelen, ja olen matkustellut koko ajan. Juuri tulin Makedoniasta ja uudet lentoliput on varattu taas lokakuulle:). Koko perhe on rokotettu joten eikun menoksi. Kahteen kertaan rokotettuna meillä on eurooppalaiset rokotustodistukset jo puhelimissa, joten minkäänlaista testausta ei myöskään enää vaadita maahan tullessa. Senkun vilauttaa sitä lentokentällä niin olkaa hyvät vaan, matka jatkuu. Jippii vapaus!
REISSUUUUUN!!!!
Pysykää te pellet kellareissanne, vaikka loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä eniten kaivattaisiin maahantulokieltoa, varsinkin lähi-ídän suunnalta.
Rasistiurpo siellä, huomasitko tmän keskustelun liittyvän korona-ajan matkusteluun?
Ihanaa, odotan jo innolla, että pääsen taas Toscanaan. <3 Ja Lontooseen.
Rokote ei suojaa tartunnalta tai tarttumiselta, sen kertoo jo Suomen omatkin koronaluvut.