vihaan omakotielämää !!!
Mulla on kaikki: uusi iso talo viimisen päälle, kauniit lapset, rahaa, hyvä mies ...
Mutta en ole onnellinen.
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:12"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:11"]
Ei bilejalkaa vipata. Vihaan vaa elämää täällä korvessa. Lapsia en jätä mihinkään.
[/quote]
Miten niin et jätä? Mikä oikeus sinulla on heitä riistää hyvästä kodista ja isänsä luota?
[/quote]
Kyllä lasten ja miehen täytyy sopeutua siihen mitä MINÄ halua, muut ovat olemassa minua varten, ja jos minulla on paha olo, niin niiden täytyy vain kestää, kun järjestelen niiden elämän halujeni mukaan.
Tähän minulla on oikeus maailman keskipisteenä, lapset saavat vain tottua olemaan köyhän yksinhuoltajan lapsia, enkä välitä siitä tuleeko niille mt-ongelmia, tai meneekö koulu huonosti. Tärkeintä on oma oloni.
Tyypillinen mitään aikaan saamaton kerrostalolurkki.
Yh lapsilla automaattisesti ongelmia? Onko se niin kamalaa asua kerrostalossa vuokralla lasten kans ?
On sisaruksia. Äiti on ite myöntäny että elää mun kautta.
Ja meil on kotona ollu aina hirveet paineet täydellisyyteen , koulutus pitää olla viimisen päälle ja duunarihommiin ei mennä.
Ehkä kertoo seki jottai et äiti ei tiiä et oon keskeyttäny lääkiksen. En uskalla kertoa.
Ap
50 kiloa vuodessa?.... tohon on vaikea uskoa. Itse kerään helposti 10 kiloa 2 kuukaudessa mutta sitten kyllä jo ratkee iho ym et tahti hidastuu....
Ai miks sä yhtäkkii vaihdoit tollaseen teinikielee ja sit viel toi lääkiski tohon? Mitä jos vaa iha rupeisit elään omaa elämää etkä roikkuis sen äipän laihkeis. Oot jo muuttanu pois kotooki.
Kuulostat masentuneelta, noi lihomiset sun muut. Entäs jos ottaisit aikalisän. Hoida itseäsi, anna avioliitolle ja omakotitaloelämälle vaikka vuosi armonaikaa ja päätä sitten. Tuo takaraja helpottaa sun oloa henkisesti ja vuosi on lyhyt aika. Lähdet sitten, jos vielä tuntuu siltä. Isoja päätöksiä tulisi miettiä ainakin vuosi, ellei parikin. Päätöksesi vaikuttaa niin paljon lapsiisi. Ei vain sinuun.
ap:lla tulee juttuun lisää mausteita sellaista tahtia, että kohta uskoo itsekin.
Olenkin päättänyt et keväällä jos sama fiilis niin lähetää eri teille.
Ja kyllä , +50 reipas vuosi.
Ja kyllä, lääkis.
Kännykällä hankala kirjottaa selkeästi.
Ääh, provo. Viimeisin viesti todisti sen.
Iha tosi juttu ! :D apua jos joku luulee et huijaan ku puhun iha rehellisesti.
Ja epäilin itekki masista ja mietin lääkitystä mut mies teilas mut aika hyvi.. loukkaannuin.
Paskasti rakennettu tarina. Jos on koulutettu, niin ei kirjoita noin huonoa kieltä. Teineillä taas tylsää. Kai tästäkin saa mammat pillastumaan.
Aaaaaa... Ikivalittaja.