vihaan omakotielämää !!!
Mulla on kaikki: uusi iso talo viimisen päälle, kauniit lapset, rahaa, hyvä mies ...
Mutta en ole onnellinen.
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:18"]
Yh lapsilla automaattisesti ongelmia? Onko se niin kamalaa asua kerrostalossa vuokralla lasten kans ?
[/quote]
On. Lapset tarvitsevat tilaa eikä asua missä pikku kopissa.
[/quote]
Kuinka muut asuu ? Ite asun kaksiossa läppien kans. Hyvin mahtuu eikä ole puutetta tilasta.
[/quote]
Roiskeläppien? Joo, varmaan mahtuu..
Perheterapia tai joku muu terapia ja pikaisesti.Pohdi siellä.
Mikä sinusta tekee onnettoman? Uskotko että olisit onnellisempi ilman sitä taloa, jos vaikka asuisitte pienemmässä vuokra-asunnossa?
typerä luettelo asioista...
mieti mikä mättää, mikä pitäisi olla toisin? väärä mies?
Miksi vihaat sitä omakotitaloa`MItä pahaa se on elämääsi tuonut?
Onko sinulla ikää n. 27-33? Se on ikäkriisiä vain.
Uskon että olen. Luulin aina, että haluan sen ison talon isolla pihalla. Nyt itken päivät vain sitä että haluan pois täältä, takaisin kaupungin sykkeeseen :(
Mies ei halua. Ja siksi ollaan eroamassakin.
Jääkö talo ja lapset siis miehelle? Toivotaan, että älyät lähteä sykkimään yksin, kun menomono vipattaa ja mikään ei kelpaa.
mikä siellä kaupungissa sykkii??? vieras kulli?
tuosta pari vuotta eteenpäin niin kaupungissa olis tylsää kun ei ole mitään tarvetta esittäytyä bulevardilla kavereille jne...
kasva, henkisesti, lapsi
Mieskin on väärä.
Mun elämä on menny oikeesti niinku äiti on halunnu. Äiti oli sitä mieltä että lapsia pitää tehä, äiti oli sitä mieltä että talo pitää olla kaupungista pois .. listaa vois jatkaa.. oon miellyttäny tosi paljon äitiä.
Kerroin äitille ero aikeista, että haluan myydä talon ja muuttaa vaikka vuokralle, vihaan taloaja laina pelottaa. Haukku mut itsekkääks, en voisi kuulema olla "lähiössä" onnellinen.
Olen 29v
Ap
Kiitos ymmärryksestä vaan :)
Ehkä pitää vaan kestää.
Ei bilejalkaa vipata. Vihaan vaa elämää täällä korvessa.
Lapsia en jätä mihinkään.
Äitiähän kannattaakin syyttää kaikesta. Mihin ikään asti äiti on syyllinen elämäsi käänteisiin? Kun olet 60v? Muuta kuule äkkiä sinne vuokrakasioon, hopihopihopi! Miehesi saa elää aikuisempaa elämää lähi-isänä, hyvä siitä tulee.
Kuulostaa tavanomaiselta ikä- ja elämänvaihekriisiltä. Elämän vakiintuminen ja rauhoittuminen ja iän tuleminen ahdistaa, ja siksi syytellään taloa ja miestä ja ties mitä. Oikeasti ne syyt on kriiseilijän sisällä eikä ne mihinkään poistu vaikka eroaisi ja muuttaisi kaupunkiin jne.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:11"]
Ei bilejalkaa vipata. Vihaan vaa elämää täällä korvessa. Lapsia en jätä mihinkään.
[/quote]
Miten niin et jätä? Mikä oikeus sinulla on heitä riistää hyvästä kodista ja isänsä luota?
Olen kyllä vuoden aikana lihonut +50kg eli painan nyt 130kg. Sekin voi masentaa.
Ap
Kuinka kaukana kaupungin keskustasta asut?
Tämä on niin tata, yhden lapsen onnellinen äiti ei malta päästää otettaan. Vai onko sulla susaruksiakin, ap?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:19"]30km citystä
[/quote] nurmijärvi?