Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi päiväkodissa?

Vierailija
19.09.2014 |

Teinkö väärin. Lapselle oli varattu päiväkoti täksi aamuksi. Minun piti mennä töihin, sairastuin kuumeeseen yöllä ja olen kipeä. Mies vei aamulla lapsen päiväkotiin. Itse jäin kipeänä kotiin. Olisiko lapsikin pitänyt jäädä kotiin? Naapuri soitteli, sanoin et olen kipeä. Totesi et helpolla pääset kun lapsi päiväkodissa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin lepäät kotona hyvällä omallatunnolla. Minullakin on tuollainenidiootti naapuri, älä välitä.

Vierailija
2/5 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen sairastaa eri tavoin. Minä hourailen pienessäkin kuumeessa ja nään näkyjä, saatan nukkua 24h putkeen. Pitäisinkö lasta kotona, kun olen kipeä? En todellakaan, pitäisin sitä heitteillejättönä. En kykene yksin kuumeessa hoitamaan lasta, saatika tehdä ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa. Meillä ainakaan ei saa viedä lasta päiväkotiin jos itse on kotona sairaslomalla. Se on vuoropäiväkoti....

Vierailija
4/5 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se lapsi kotona sairaan äidin kanssa tekis. Varmasti mukavampi molemmille päiväkotiin meno.

Vierailija
5/5 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi sä saatat tartuttaa lapseen sun tautis ja sit lapsi tartuttaa koko päiväkodin. Sen jälkeen koko naapurusto sairastaa koska sä et viitsinyt pitää lasta kotona kun sä sairastat....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan