Tänään alkaa elämäni ilman anoreksiaa!
Tänään alan syömään normaalisti!
Enää en tahdo pyrkiä mahdollisimman alhaideen kalorimäärään, enää ikinä en tahdo menettää kuukautisiani alipainon takia. Tahdon pysyä tässä painossani, johon lihoin sairaalassa, 50 kilossa. Sairaalassa mieleni ei vain ollut lihotuksen ainana terve, eikä siid ollut lihotuksen jälkeenkään. Olin se sama anorektikko, mutta vain 7 kiloa painavampana.
Nyt olen vihdoin kuitenkin saanut tarpeekseni. En jaksa enää itkeä joka päivä "lihavuuttani". 50 kiloa on hyvä paino. Ei minun painoni edes kiinnosta ketään. Elämässä on muutakin kuin laihuus.
Nyt alan taistelemaan!
Kommentit (13)
Hienoa! Onnistut kyllä, tahdonvoimaa se vaatii ihan älyttömästi, mutta pystyt siihen!! Tsemppiä. Terveisin entinen bulimikko.
50 kilon painoisena olet varmasti kauniimpi kuin 43-kiloisena. Rakasta itseäsi<3
Jes, hieno asenne! :) Pystyt kyllä siihen. Varaudu että saattaa tulla takapakkia välillä, mutta älä sitä säikähdä vaan tahdonvoimalla eteenpäin. Tsemppiä! T. Ex-anorektikko
Elämäsi paras päätös! Tahdonvoimaa ja kaikkea hyvää sinulle!
Hyvä homma! Tähtää sä ylös, mä tähtään alas!
Terv. 100-kilon keijukainen
<3 Tsemppiä ja voimia taistoon! Usko mua kun sanon, että se kannattaa kyllä.
T. Anoreksiasta parantunut
Tsemppiä kovasti! Tuota se paraneminen vaatii, omaa tahtoa!
T. Entinen anorektikko
Nauti elämästä ja nauti eri mauista, ruokakulttuureista ja ruokakokemuksista.
Hieno homma, tsemppiä!!
Täällä näkee kyllä surullisen paljon näitä 170cm + 49kg = LÄSKI -juttuja. Sairasta.
Hyvä juttu, toivottavasti tuo ajatus kantaa sinua vaikeinakin parantumisen aikoina.
Terveisin, joka kerta vika kerta oksentessa....
Hieno päätös (:
Älä enää anna painosi rajoittaa elämääsi. Pystyt mihin vain.