Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jo yli 10v ollut palavasti ihastunut miehen veljeen

Vierailija
22.08.2021 |

Aina kun nään tän veljen, sydämessä sykähtää. Vaikka vaan muutama sana ja katse vaihdettas.

Mulle on aina tullu sellanen erikoinen olo hänen seurassaan, että ihankuin meidän välillä olis jotain "kemiaa". Ne hymyt, pitkät katseet ja hauskat jutut. Luulen että hänelläkin on jotain tunteita mua kohtaan kun tuntuu, että ilme kirkastuu ja ääni pehmenee heti kun näkee mut.

Mutta kumpikaan ei voi tilanteelle mitään, molemmilla omat puolisot ja omat lapset.

Mutta tätä ihastusta on ihana pitää omassa sydämessä vaikkei tilanne koskaan johtais mihinkään. Saa pientä sähköä ja säpinää aina arkeen, kun näkee tätä veljeä. 🥰

Onko kenelläkään muulla ollut samanlaista "salaihastusta" joka vaan pysyy ja pysyy, vaikkei tilanne etenisi mihinkään suuntaan? Ja jota on ihana fantasioida vaikka vaan oman pään sisällä. 🤗

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että sellaiset sieltä...

Vierailija
2/11 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, en voi suositella. Kun leikkii tulella, näpit palaa.

Lopeta nyt, ennen kuin saat rikki paitsi nykyiset liitot, myös miehesi lapsuuden perheen. Fantasioi vaikka jostain julkkiksesta, siinä ei ole riskiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta nyt, ennen kuin saat rikki paitsi nykyiset liitot, myös miehesi lapsuuden perheen. Fantasioi vaikka jostain julkkiksesta, siinä ei ole riskiä.

Juurikin tuo tekee tästä kaikesta niin himottavaa! Ilmassa on koko ajan pientä säpinää ja jännitettä. 💖 Tietääköhän velikulta, kuinka paljon hänestä haaveilen ja huokailen? 😊

Vierailija
4/11 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/11 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

,,,,,,,,mulla kohteena miehen työkaveri - käy meillä viikottain. Ja kyllä, sähköä on ilmassa molemmin puolin. Edetty salaisiin hipaisuihin -- en malttaisi odottaa että saan enemmän.

Vierailija
6/11 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tapahtuu Suomessa paljon, koska aloituksia täällä joka päivä.

Vierailija
7/11 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea trolli

Vierailija
8/11 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

,,,,,,,,mulla kohteena miehen työkaveri - käy meillä viikottain. Ja kyllä, sähköä on ilmassa molemmin puolin. Edetty salaisiin hipaisuihin -- en malttaisi odottaa että saan enemmän.

Oih, tsemppiä! Kuulostaa myös aivan ihanalta. 💖 Aikooko miehesi joskus päästä jälkiliukkaille? 🤭

Vierailija
9/11 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on jonkinlainen tabu.

Tapaat miehen/naisen, tietämättä hänen perheestään/suvustaan, tutustut heihin miehen perheenä. Veljet ja siskot ovat sinulle vain miehesi tuttu perhe. Myöhemmin oltuasi tekemisissä heidän kanssaan, huomaat viihtyväsi /kiihottuvasi jonkun toisen perheen/suvun jäsenestä.

Vierailija
10/11 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muuten samaa mieltä, mutta fantasioiden tulisi kohdistua vain omaan puolisoon.

Vierailija
11/11 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota heti etäisyyttä miehen veljeen. Ajattele, jos jotain tapahtuisi, mistä olisi kerrottava aviomiehelle, se saisi miehen luottamuksen sinuun romuksi. Siinä voisi mennä avioliitto ja laajempiki perhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme