Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateellinen vauvalle

Vierailija
22.08.2021 |

Moi. Mä olen teini-ikäinen tyttö ja olen nyt aika oudossa tilanteessa. Meidän perheeseen on syntynyt pieni vauva, ja jotenkin oon tosi kateellinen sille kun sitä hoidetaan. Haluaisin päästä sen paikalle edes hetkeksi. Olisi ihanaa olla sylissä, kuunnella lepertelyä, imeä tuttia ja saada huomiota. Oon miettinyt jopa että voisin ostaa vaippoja ja tutin ja leikkiä joskus itsekseni. Mutta en tiedä olisiko se yksin niin kivaa ja muutenkin vähän huolestuttaa mitä siitä seuraisi.

Mitä tekisitte mun tilanteessa? Tai miten neuvoisitte omaa lastanne jos kertoisi tällaista

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aikanaan samanlaisia ajatuksia ja tehtiin sitten äidin kanssa tuollainen hoitopäivä. En suosittele, ei ollut läheskään niin hohdokasta kuin luulin.

Ensinnäkin, oli yllättävän raskasta olla koko päivä puhumatta ja kävelemättä. Tissimaito oli ihan hyvää mutta olisi sitä muutakin ruokaa kaivannut. Vaipat oli kuivana kivat mutta sitten kun tuli pissa niin aika äkkiä ne alkoi tuntua epämukavilta eikä se oman pissan haju mieltä ylentänyt. Kakka oli sitten jo hirveä kokemus ja pyllynpesu tuntui tosi nöyryyttävältä

Tuon jälkeen oli kivaa kyllä jatkaa tavallista teinin elämää eikä vauvailu enää kiinnostanut.

Huutista jos totta :D Laittoiko sun äiti sulle jotkut tenat vai mistä löysi vaipat jotka sulle mahtui?

Joo, jotkut aikuisten teippivaipat ne oli. Vaipanvaihto oli aikalailla parasta tuossa vauvapäivässä, tuli rakastettu olo. Vaipat oli myös kuivana kivat päällä, harmi ettei koko päivää vaan jaksanut pidättää ja äiti piti kiusallaan mua aika pitkään märissä

Äiti piti kiusallaan pitkään märissä :DD meinasi itseltä lirahtaa kun nauroin tälle

Vierailija
22/28 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa vastauksista on aika mielenkiintoisia :D

Minusta voisit kertoa ajatuksistasi äidillesi ja pyytää häneltä enemmän huomiota ja läheisyyttä :) myös vauvan hoitoon osallistuminen voi auttaa mustasukkaisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet little tai adult baby. Googlaa :)

Vierailija
24/28 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi miehen/pervon aloitus.

Vierailija
25/28 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aloitus voi hyvin olla aito. Ei se mitenkään epäuskottava ole. Myöhemmät kommentit onkin sitten toinen asia.

Vierailija
26/28 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aikanaan samanlaisia ajatuksia ja tehtiin sitten äidin kanssa tuollainen hoitopäivä. En suosittele, ei ollut läheskään niin hohdokasta kuin luulin.

Ensinnäkin, oli yllättävän raskasta olla koko päivä puhumatta ja kävelemättä. Tissimaito oli ihan hyvää mutta olisi sitä muutakin ruokaa kaivannut. Vaipat oli kuivana kivat mutta sitten kun tuli pissa niin aika äkkiä ne alkoi tuntua epämukavilta eikä se oman pissan haju mieltä ylentänyt. Kakka oli sitten jo hirveä kokemus ja pyllynpesu tuntui tosi nöyryyttävältä

Tuon jälkeen oli kivaa kyllä jatkaa tavallista teinin elämää eikä vauvailu enää kiinnostanut.

Huutista jos totta :D Laittoiko sun äiti sulle jotkut tenat vai mistä löysi vaipat jotka sulle mahtui?

Joo, jotkut aikuisten teippivaipat ne oli. Vaipanvaihto oli aikalailla parasta tuossa vauvapäivässä, tuli rakastettu olo. Vaipat oli myös kuivana kivat päällä, harmi ettei koko päivää vaan jaksanut pidättää ja äiti piti kiusallaan mua aika pitkään märissä

Äiti piti kiusallaan pitkään märissä :DD meinasi itseltä lirahtaa kun nauroin tälle

Kyllä kai kun itsellesi vastailet, ääliö.

Vierailija
27/28 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihan samoja fiiliksiä nuorena kun perheeseen syntyi uusi vauva. Juttelemalla ja vauvaan tutustumalla niistä kyllä selviää. Tsemppiä ap, älä välitä törkykommenteista. :)

Vierailija
28/28 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut joskus sairauden vuoksi vaipoissa, ja voin luvata ettei ole hehkeä kokemus. Suotta siis kadehdit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi