Kateellinen vauvalle
Moi. Mä olen teini-ikäinen tyttö ja olen nyt aika oudossa tilanteessa. Meidän perheeseen on syntynyt pieni vauva, ja jotenkin oon tosi kateellinen sille kun sitä hoidetaan. Haluaisin päästä sen paikalle edes hetkeksi. Olisi ihanaa olla sylissä, kuunnella lepertelyä, imeä tuttia ja saada huomiota. Oon miettinyt jopa että voisin ostaa vaippoja ja tutin ja leikkiä joskus itsekseni. Mutta en tiedä olisiko se yksin niin kivaa ja muutenkin vähän huolestuttaa mitä siitä seuraisi.
Mitä tekisitte mun tilanteessa? Tai miten neuvoisitte omaa lastanne jos kertoisi tällaista
Kommentit (28)
Pyydät vain äidiltäsi, että ottaa sinut jonain päivänä toiseksi vauvaksi ja hoitaa molempia samalla tavalla. Tarviit vain isompia vaippoja :)
Vauva toiselle tissille ja sinä toiselle
Tsemppiä ap! Täällä saat vaan kurjia vastauksia. Kerro äidillesi hellyyden puutteestasi. Näin teinin äitinä, sitä pitää teiniä jo niin isona lapsena eikä älyä halata ja kertoa rakastavansa tarpeeksi usein.
Ihan normaalia kaivata huomiota ja läheisyyttä :) Voisit pyytää sitä rohkeasti vanhemmiltasi. Luulen että tämän jälkeen nuo vauvailuajatuksetkin katoavat
Ennen nuoret auttoivat vauvan hoidossa, nykyään näköjään taannutaan itse vaippaikään. Toivottavasti äiti vaihtaa Liberosi tarpeeksi usein
Ihan hyvin voit ostaa itsellesi tutin ja vaippoja, jos haluat niillä leikkiä. Siinä ei ole mitään väärää eikä se kuulu muille. On monia ihmisiä, jotka saavat siitä jotain irti. Turvaa ja rentoutumista kai useimmiten :)
Ihan hyvin voit ostaa itsellesi tutin ja vaippoja, jos haluat niillä leikkiä. Siinä ei ole mitään väärää eikä se kuulu muille. On monia ihmisiä, jotka saavat siitä jotain irti. Turvaa ja rentoutumista kai useimmiten :)
Hoida välillä vauvaa. Sitten voit itse olla huomion keskipisteenä somessa. Postaa itsestäsi hehkeitä kuvia tai muuta sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Pyydät vain äidiltäsi, että ottaa sinut jonain päivänä toiseksi vauvaksi ja hoitaa molempia samalla tavalla. Tarviit vain isompia vaippoja :)
Tiedän että vastaus oli kettuilua, mutta tuollainen olisi oikeesti aika ihana päivä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ap! Täällä saat vaan kurjia vastauksia. Kerro äidillesi hellyyden puutteestasi. Näin teinin äitinä, sitä pitää teiniä jo niin isona lapsena eikä älyä halata ja kertoa rakastavansa tarpeeksi usein.
Kiitos
Mä luulen että parikin tuntia pissavaipassa saa mielen muuttumaan :D
Mulla oli aikanaan samanlaisia ajatuksia ja tehtiin sitten äidin kanssa tuollainen hoitopäivä. En suosittele, ei ollut läheskään niin hohdokasta kuin luulin.
Ensinnäkin, oli yllättävän raskasta olla koko päivä puhumatta ja kävelemättä. Tissimaito oli ihan hyvää mutta olisi sitä muutakin ruokaa kaivannut. Vaipat oli kuivana kivat mutta sitten kun tuli pissa niin aika äkkiä ne alkoi tuntua epämukavilta eikä se oman pissan haju mieltä ylentänyt. Kakka oli sitten jo hirveä kokemus ja pyllynpesu tuntui tosi nöyryyttävältä
Tuon jälkeen oli kivaa kyllä jatkaa tavallista teinin elämää eikä vauvailu enää kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aikanaan samanlaisia ajatuksia ja tehtiin sitten äidin kanssa tuollainen hoitopäivä. En suosittele, ei ollut läheskään niin hohdokasta kuin luulin.
Ensinnäkin, oli yllättävän raskasta olla koko päivä puhumatta ja kävelemättä. Tissimaito oli ihan hyvää mutta olisi sitä muutakin ruokaa kaivannut. Vaipat oli kuivana kivat mutta sitten kun tuli pissa niin aika äkkiä ne alkoi tuntua epämukavilta eikä se oman pissan haju mieltä ylentänyt. Kakka oli sitten jo hirveä kokemus ja pyllynpesu tuntui tosi nöyryyttävältä
Tuon jälkeen oli kivaa kyllä jatkaa tavallista teinin elämää eikä vauvailu enää kiinnostanut.
Miten sait äitisi suostumaan tuohon ja minkä ikäinen olit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sait äitisi suostumaan tuohon ja minkä ikäinen olit?
Taisin olla 16v. Olin vinkunut äidiltä puolileikilläni monesti, että hoitaisi mua joskus kuin vauvaa. Kerran hän sitten vaan sanoi että jos se niin mukavalta vaikuttaa, niin ole sitten päivän ajan vauva, mutta kaikki tehdään juuri samalla tavalla kuin oikean vauvan kanssa. Oli aika silmiä avaava kokemus ja enää ei ihmetytä miksi vauvat itkee
Aika hyvä veto äidiltä. Taisi opettaa
Vierailija kirjoitti:
Huutista jos totta :D Laittoiko sun äiti sulle jotkut tenat vai mistä löysi vaipat jotka sulle mahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista jos totta :D Laittoiko sun äiti sulle jotkut tenat vai mistä löysi vaipat jotka sulle mahtui?
Joo, jotkut aikuisten teippivaipat ne oli. Vaipanvaihto oli aikalailla parasta tuossa vauvapäivässä, tuli rakastettu olo. Vaipat oli myös kuivana kivat päällä, harmi ettei koko päivää vaan jaksanut pidättää ja äiti piti kiusallaan mua aika pitkään märissä
Äidin kainaloon ja siliteltäväksi, ap :) kaipaat varmaankin vaan hellyyttä ja rakkautta. Toki jos tutti ja vaippa on oikeasti juttujasi, niitä voi käyttää välillä itsekseen, eikä siinä mitään väärää ole
Miksi kummassa ihmiset edes vastaavat tälläisiin tehtyihin aloituksiin ?
Selkeästi joku sunnuntai tylsyyttään poteva provo / pervo.
Mun mielestä olisi aika ihanaa jos mun teinit tulisi viereen istumaan tai halaisivat minua oma-aloitteisesti. On ihan normaalia haluta läheisyyttä. Vauvaa meillä ei ole,